היום בפריים - מומלץ

ליאורש

New member
היום בפריים - מומלץ

21:30 Lee Evans - So What Now? (Sitcom) Act of God. Sitcom. Lee sends away for details of an insurance policy, just to receive the free gift. But when the insurance salesman drops dead, Lee shows a sudden keen interest in arranging some life cover Starring: Lee Evans, Steven O´Donnell, Sophie Thompson, Omid Djalili (Subtitled in Danish/Norwegian/Swedish) 22:00 Game on (Sitcom) Big Wednesday. Series 1, episode 5. Comedy series about three young flatmates. Mandy has a date with a famous boxer. Martin goes out with an American. Matthew stays at home with his surfboard Starring: Ben Chaplin, Matthew Cottle, Samantha Janus, David Harewood, Lisa Orgolini, Nisha Kapur (Subtitled in Hebrew)
 

Mycroft

New member
וגם לא בפריים:

הולמרק בתשע וחצי - פרק ישן של טאגארט. ערוץ 10 בעשר וחמישה - "12 השליחים", מיני סדרה בשני פרקים שדובר עליה כאן.
 

Mycroft

New member
בקרוב בפריים... ../images/Emo13.gif

1) דיאל ופסקו חוזרים מהעונה השישית (?!?) החל מה-14 לחודש בימי שני 2) העונה הראשונה של הקומדיה הנוסטלגית "המלון של פולטי" תשודר גם כן בימי שני החל מה-14. 3) הקומדיה "הכומרית מדיבלי" עם דואן פרנץ´ תשודר בימי שלישי.
 

Zygon

New member
דיאל ופסקו

איזה יופי זה העונה לפני זאתי שמשדרים בימים אילו בבריטניה,אגב כל הסיפורים הם עיבודים לספרים המצוינים של רג´ינלד היל,לא חושב שמשהו מהם תורגם אבל נתתי לזה פעם נסיון באנגלית וממש לא התאכזבתי. ממבט חטוף באתר של הבי בי סי יהיו עוד כמה דרמות שווה להתיחס עליהם: המרעיל מווימבלדון,אם לא הספיק לכם רוברט לינדזי כל יום (בקומדיה בית משותף ששמים בערוץ הראשון) והוקינס שנגמר שבוע שעבר,אז יש עוד מנה הפעם הוא משחק עו"ד מווימבלדון השואף להפטר מכל מכיריו. ממחר בעשר,בשני חלקים ,חלק שני שבוע הבא. פיש,אז עכשיו בא תור פול מקגאן ששיחק לפני שבועים ב"נקמה מתוקה" והיה מצוין כרגיל (חבל מאוד שמעבר לסרט חד פעמי של שעה וחצי הוא לא המשיך לשחק את דוקטור הו,איזה דוקטור מצוין הוא היה יכול להמשיך ולהיות) מקגאן משחק גם הוא עו"ד . עו"ד קשה יום עם בעיות משפחתיות שהוא גם מאמן כדורגל בזמנו הפנוי המועט,שישה פרקים החל מרביעי עוד שבועים ה-16 לחודש. דיברנו על כדורגל,ביום שישי השמונה עשרה לחודש,דרמה בשם "חי ובועט" עם לני הנרי ורובי קולטריין.על תדאגו יש עלילה המערבת סמים בעסק. לי אישית קצת חסר דרמות קלאסיות,כמו survivors או Tenko ,אבל אני אקח את מה שיש. בנימה אישית זאת אני שמח לבשר שחנות האינטרנט החביבה עלי (בלקסטאר כמובן) הודיעה לי היום ששני הפריטים שהזמנתי "צ´וקי" ו children of the stone על גבי DVD כבר בדרכם עלי ארבעה ימים לפני יציאתם הרשמית (מה שאומר שעד חמישי הבא יהיה לי אותם,בהנחה שדואר ישראל לא יפשל) איזה כייף לעצמי. צפיה נעימה!!!
 
למעלה