היום הגעתי במקרה לפורום הזה. אני

היום הגעתי במקרה לפורום הזה. אני

מודה שהעובדה שאני אמא צעירה (ומאושרת מאוד) השפיעה עליי, אבל כמו שנאמר כאן כל אדם זכותו לבחור את דרכו בחיים, וכמובן שעדיף משפחות ללא ילדים מאשר משפחות עם ילדים לא רצויים. ובכל זאת, הפריעו לי כאן כמה דברים: ראשית, הרבה מאוד מהמשתתפות הן צעירות שיש להן עוד הרבה שנים ללדת (אם ירצו). האם העיסוק הזה בפורום לא גורם להן לקבע את דעתןומונע מהן להיות פתוחות לשינוי? האם זה לא מוקדם מדיי לבחורה בת 22, 27 לקבוע בכזו חד משמעיות שהיא לא רוצה ילדים בחייה? שנית, לא כולן, אבל יש מספיק כאלו שרואות בהריון ובלידה חוויות נוראיות, ובילדים הם מדגישות את נושא הקקי, הנזלת והנודניקיות. לא נראה לי שהרחבה על הכיף שבגידול ילדים ועל הנתינה (והקבלה) האדירה בכך תתקבל פה בברכה אבל רק רציתי להביע את דעתי נגד הגישה הזו. שלישית, זכותה של מי שרוצה חופש שלא להוליד ילדים. אין זה מעיד על רמת הנתינה שלה, אבל להשוות ילדים לחתולים? לקריירה? תגידו שאתן לא רוצות ילדים, אבל לומר שיש לזה תחליף?
 

QueenOfMagic

New member
היי..שוב..

אנחנו לוקחות את הדברים האילו כתחליף מכיוון שאין לנו ילדים ואולי הם מהווים כתחליף טוב אחרת היינו עושות ילדים לא? נכון שתמיד אמא מאושרת יכולה לספר כמה ילדים זה נפלא אבל האם זה באמת רלוונטי למישהי שלא מעוניינת? לגבי חוויות לידה טראומתיות זה עינין של מה יש בסביבה אמא שלי טענה שהיא נהנתה מכל רגע בלידה אבל היא קיבלה את הסכרת שנשארה איתה אחרי זה. אני מסתכלת עליה ואני חושבת לעצמי האם מה שהיא חווה עכשיו המחלה שקרוב לוודאי תהרוג אותה בטרם עת, האם אני שווה את המחיר הזה?!? אם אני הייתי נכנסת לפורום הורים ואומרת כמה שאני מרחמת עליהם וכמה שהם טעו היו בועטים אותי משם. כי מבחינתם ילדים זה האוצר שלהם. מבחינתי זה לא, אני רואה את הקקי והנזלת ואני אומרת לעצמי בדיאלוג הפנימי הזה שדבר כזה לא יכול לגרום לי להיות מאושרת אלא מתוסכלת. שמחה שאת אוהבת את ילדייך קבלי אותנו כמו שאנחנו..
 

עינת12

New member
אני בת 41 ולא מחפשת תחליף

בנוגע לנתינה - אמא תרזה לא ילדה מעולם. אולי גם היא לא יודעת מהי נתינה? לשמחתי יש לי חברים וחברות בגילי והרבה מעבר שגם הם החליטו שלא להביא ילדים לעולם. רבים מאד עוסקים במקצועות של נתינה ליחיד ולחברה. ואם לא היו עוסקים במקצועות האלה - האם זה היה גורע משהו? אין לנו כל צורך להתנצל. ושאלה אליך - זהו פורום תמיכה. האמור לתת כתף, תמיכה והעצמה. אז למה נכנסת לכאן מלכתחילה????
 

Mירב

New member
לא מסכימה איתך

אני לא מסתכלת על הכלב שלי או הקריירה שלי או האחיינים שלי בתור תחליף לילדים משלי
- גם לאנשים עם ילדים יש כלבים, חתולים וקריירות מפוארות. אי הרצון ללדת ולגדל ילד משלי נובע ממקום עמוק ומסובך הרבה יותר מאשר אי-הרצון לגדל חתול או לפתח קריירה מסויימת. ודבר נוסף: את צודקת: אם היית נכנסת לפורום הורים ומתחילה להטיף להם שם כפי שאת אומרת, באמת היו מוחקים אותך או חוסמים אותך, שלא כמו בפורום הזה, שמשום מה מתווכחים עם המתנגדים ומבזבזים זמן על לכתוב להם מאמרים... ודבר נוסף: תרשי לי, מכיוון שאת כתבת את המשפט ע"ג הפורום: זה נראה לי משפט שבא לך ממקום כואב מאוד: "האם אני שווה את המחיר הזה?!? " - לדעתי זה משפט שאת יכולה לעבוד עליו הרבה עם עצמך, לראות מה גורם לך לומר אותו ואיזה רגשות הוא מעלה אצלך....
 

I s t a r

New member
קראת פעם בפורום "זהות מינית"?

המוני משתתפים שם זה בכלל ילדים בגילאי 13-17. מי יודע, אולי הפורום הזה הופך אותם להומואים/לסביות?? עוזר להם להחליט שם"כאלה" רחמנא ליצלן?? אולי נסגור את הפורום הזה וזהו?? נו, את יודעת שזה שטויות. מצטערת שאני קצת חדה -אבל זה פשוט שטויות, אנשים יודעים מי הם. נקודה.
 
למעלה