היום זה היום

היום זה היום

אני יודעת בתוכי שיהיה בסדר, אני יודעת שאף אחד לא מתכוון להעיף אותי מהתכנית. ובכל זאת - היום מתקיים ה-first year review שלי, שבו אני (ועבודתי) נצלבות על ידי שלושה חברי וועדה. נכון שאחת מהן היא המנחה שלי. נכון שאחד מהם הוא זה שאיתו אני עושה את רוב המחקר בינתיים, ונכון שלשלישית התחנפתי מאד בשבועות האחרונים (מה לעשות, היא באמת עושה דברים מרתקים...). ובכל זאת, אני משקשקשת. לו רק היו קובעים את זה לבוקר ולא לאחר הצהריים, היה קל יותר.
 

I Was Hoping

New member
מחזיקה לך אצבעות ../images/Emo24.gif יהיה בסדר ../images/Emo70.gif

תעסיקי את עצמך בינתיים, את מוכרחה...
 

tulkin

New member
שיהיה בהצלחה!!!!!

אגב, זה לא קצת מוקדם? אצלי אפילו לא נגמר הסמסטר והסקרינינג אקזמס שלנו רק באמצע מאי.
 
תודה לכולם

אני מנסה לשקוע בעבודה כדי להעסיק את עצמי, אבל תוהה מה זה הרעד בידיים על המקלדת
טולקין - בגלל שינויים מאד דרמטיים בתכנית הדוקטורט שלנו, יצא שהשנה כל עניין הריוויו נעשה מוקדם מהרגיל. לכאורה, הוא אמור להתקיים אחרי סוף הסמסטר, ולפני הסמסטר הבא. בפועל, התבקשנו בצורה חד משמעית לארגן את המועד כך שיהיה לפחות שבועיים לפני סוף הסמסטר, ובגלל אילוצי זמן של הועדה שלי יצא שהפגישה שלנו היא שלושה שבועות לפני. לפחות אוריד את האבן הזו מהלב בסוף היום, ולא אצטרך לחכות עוד (למרות שהתוצרים שאני מציגה להם הם חלקיים למדי).
 
פיווו.... נגמר

עברתי. היה, המממ, נעים. במפתיע. הפתיע אותי כמה הם מכירים אותי - את החולשות והחוזקות (נו טוב, אני עובדת עם שנים מהם). שאלו על כיווני מחקר לעתיד. ביקשתי יותר הדרכה, והובהר לי שזהו זה, אלה חייו העצמאיים של דוקטורנט. צריך לסלול את הדרך לבד. עכשיו רק לגמור את העבודות, לגמור את הסמסטר, לגמור סמסטר קיץ ולהתחיל לחשוב על כיוונים להצעת המחקר. בקצב שהולכים פה אישורי ה-IRB (כמו ועדת הלסינקי בארץ, נדמה לי), כדאי שאתחיל להתגבש על עצמי כמה שיותר מהר.
 
קראתי באיחור ללפני - אבל בזמן לאחרי../images/Emo65.gif

כל הכבוד, מזל טוב. עוד משהו שהיה צריך לנקות מהשולחן לפני הפסח ועכשיו את יוצאת לחירות האמיתית... בהצלחה עם ההצעה
 

mummy

New member
כל הכבוד, מזל טוב, ושרק ימשיך ככה

טפו חמסה, כמו שנהוג להוסיף בחלק מהמקומות
 
למעלה