היום לכל זרבובית יש פורום.נו,מילא..

היום לכל זרבובית יש פורום.נו,מילא..

אני אימצתי ילד קסם.באתי איתו לפני כעשרה חודשים לארץ והיום הוא בן שנתיים. לפני כן בתוך המתנה ארוכה לאימוץ מחו"ל גילגלתי בראש את האופציה להישאר ללא ילדים.בסוף החלטתי מה שהחלטתי ואני שמחה מאד עם החלטתי. האמת היא שלא באמת אפשר לדעת איך זה להיות אמא עד שאת אמא.להיות בייבי-סיטר של אחיינים זה לא אותו דבר. רק דבר אחד-השמחה שיש בחיוך וחיבוק של ילד שלך שמקבל אותך ללא תנאים ושמח מאד מאד באהבתך אליו-זה משהו שלא ניתן לדמיין עד שהוא ישנו והוא אושר אושרים. אני לא דואגת לכן וגם לא מנסה לשכנע אתכן. רק שוב לומר שיש פה איכות ענקית שמתחברים אליה רק כשיש ילד. ולצורך העניין-ממש לא משנה אם הוא ביולוגי או מאומץ. אני לא חושפת את תמונתו של הילדון-אבל ברחוב אף-אחד אינו אדיש אליו. אני חושבת שלו הייתי בלי ,הייתי בייחוד מחוברת לכך שהחיים שלי מתקדמים אל בשלותם,מבוגרותם,זקנתם וסופם. עכשיו יש לי בבית ניצן פורח.החיים מתקדמים לאין-סוף. יש לי קריירה,וגם סיפוק בה.שום דבר לא יידמה ולא יישוה. ויש גם תחושה של עשיית דבר מה עם ערך.להעניק ולהוריש את המיטב שבך-מה יותר מזה.
 

QueenOfMagic

New member
יופי על האימוץ!!

אם יש דבר שאני מעריכה יותר זו אחת שמסוגלת לתת אהבה מבחירה לילד שהוא לא בא ממנה מבשרה!! למעשה אני מניחה שאם ארצה ילדים אני אאמץ ולא אלד. גם ככה בעולנו יש יותר מדי ילדים עזובים ומסכנים שמחפשים בית חם ואוהב. בירכותיי ובהצלחה וכמובן שבהערכה מרובה (לפחות ממני)..
 
תודה רבה

יש הרבה הרבה כמוני. ולו התפוז שלי היה עובד באופן נורמאלי הייתי מביאה מראי מקומות של פורום אימוץ בתפוז ופורום אימוץ בווינט.כדאי לך להיכנס אליהם. אף אחד לא ינסה ללכוד אותך.אנחנו לא תנועת חזרה בתשובה....לא כת.... פשוט אנשים שמצאו את אושרם,לעיתים אחרי הרבה געגועים לילד.
 

QueenOfMagic

New member
תראי אולי כשיבוא היום..

שבו ארצה ילדים אני אלך לשם. אבל כרגע חיי עוד לפניי ואני לא מעוניינת. אבל באמת שאני שמחה שמצאת את אושרך בילד מאומץ..משומה אמרו לי שזה יותר קשה. אבל עם אושר לא מתווכחים!!
 

karnity

New member
הכל טוב ויפה אבל....

האם הכרחי בכותרת הודעתך לנסות ולהעליב... ??? אם זה פורום של "זרבובית" למה נכנסת אליו??? כדי לספר לנו על אימהותך הנפלאה... אז אשריי וטוב לך! ... עד כה השתדלתי לא להגיב בתוקפנות על דברים שנכתבו כאן ..אבל אני רואה זאת כעלבון אישי ואינני יכולה לעמוד מנגד בשתיקה.
 
קבלי התנצלותי הכנה...

אני פשוט מופתעת כל פעם מחדש לגבי נושאי הפורומים הכל-כך ספיציפיים שקמים כפטריות אחר הגשם. לא התכוונתי לנגח.יש "זרבוביות"שוות שוות. אני אגיד לך איפה יש לי בעיה. שבהגדרת הפורום יש מילה "לא".ושהיא המרכזית. הרי רוב האנשים שלא רוצים ילדים כןרוצים משהו אחרבחיים שלהם.הלא כן? לכן-יותר עדיף בעיני משהו כמו-"מימוש עצמי ללא ילדים".בכותרת כזאת השליליות ממותנת ומודגשת אלטרנטיבה.לשיקולך.
 
אני גם אימצתי

אבל יש לי גם ילדה ביולוגית. ואת צודקת, אין הבדל בין אהבה לילד מאומץ לילד ביולוגי.
 
למעלה