היום מסיבת עיתונאים-דני נווה-חשוב!!

מיכל25אב

New member
היום מסיבת עיתונאים-דני נווה-חשוב!!

זה כנראה או ב17:00 או ב17:45,לא ברור באיזה ערוץ. כתבת בידיעות אחרונות-רבקה פרויליך-ביקשה ממי שרוצה לשלוח פקס תגובה למספר הבא-036082537... קדימה לעבודה...!!!!
 

לי מ ו ר

New member
../images/Emo32.gifפניתי לאגודה למלחמה בסרטן

מכיוון שחלק מהעוברים את הסרטן צריכים לעבור גם טיפולים. אחרי שלושה ימים מפרכים הגעתי למנכלית שאמרה שמה שחשוב זה שהחולים יחיו, אמרתי שלפעמים חשוב גם לחשוב על החיים אחרי המחלה, והחזרה לשגרה. התשובה הכללית היתה, לפחות הם חיים, זה כבר פחות חשוב אם יהיו להם ילדים
 
תשובה מפליאה

אולי סתם מנסים לטרפד לנו כדי שהקלה בקיצוץ לא תבוא על חשבונם. אני חושבת שכדאי לפנות בעניין הזה לסוכריה על מקל שמעורה יותר מאיתנו.
 

Gali1973

New member
לא מתפלאה על התגובה

כמי שאיבדה את אימה לפני חודשיים וחצי אחרי 3 וחצי שנות מאבק(בת 49 במותה), לא מתפלאה על התגובה של המנכ"לית של האגודה. אכן, במאבק במלחמה הארורה הזו, סדר העדיפויות משתנה והעיקר הוא לחיות. ההנאה היא מדברים קטנים ומשמחות קטנות. לכן, שימרו כוחות ואם הם לא שיתפו פעולה ברצון, לדעתי חבל על האנרגיה שבשכנוע.
 
נכון שסדר העדיפות משתנה אבל

היה הגיון בפנייה אליהם- לפעמים כשאנשים צעירים מחלימים ומנסים לחזור לחיים נורמליים הם רוצים גם ילדים. גם על אנשים כאלו לא חשבו בקיצוץ הזה. אבל באמת בואו לא נצפה שהאגודה למלחמה בסרטן תילחם גם את מלחמתנו, יש להם מספיק משלהם. תנחומיי, שמש קטנה.
 

ססוני

New member
להלן תגובה שקבלתי מהשרה נאות (שנוי)

שלום רב, תודה על פנייתך לשרה לאיכות הסביבה, פרופ' יהודית נאות. השרה, יחד עם חברי שינוי, נאבקת בהעברת התקציב כפי שהוא, וכך הוסר איום האוצר על הגבלת מספר טיפול הפוריות. השרה סבורה כי יש אפשרות לקצץ מהמנגנון המקיים את מוסדות הדת ולהעביר את הכסף למקום ראוי יותר ולציבור זכאי יותר. אם לא ישתנה סדר העדיפות של האוצר, שינוי תצביע נגד התקציב. שינוי מבינה כי יש הכרח בקיצוצים תקציביים בימים קשים אלו, עם זאת השרה תמשיך לעשות כמיטב יכולתה על מנת שהפגיעה בציבור תהיה מצומצמת ככל האפשר. בברכה, רעות אונא צמרת יועצת השרה
 

duv

New member
תגובות מחברי כנסת נוספים

בתגובה לפקס ששלחנו, הגיבו למייל חברי הכנסת הבאים : איתן כבל, רן כהן, אילן שלגי, חיים אורון, אבו וילן ואופיר פינס. כולם כותבים שהם מזדהים, ויתנגדו לסעיף זה. מצורפים כאן תגובותיהם של אבו וילן ואופיר פינס. ניתן לפנות אלי לקבלת שאר התגובות. --------------------------------------------------------------------- אבו וילן: את צודקת ב-100%. אני מכיר את הבעיה ואעשה כל מאמץ להוציא גזירה רעה זו מהתכנית, ברגע שהנושא יגיע לשולחן ועדת הכספים. בברכה ח"כ אבשלום (אבו) וילן
 

יעליק27

New member
חייבים לצרף למאבק את - חיים רמון

אמנם הוא לא האדם האסרטיבי ביותר אבל אם נוכל להגיע אליו אני בטוחה שהוא יוכל לעזור לנו, אני בעצמי מוכנה לדבר איתו רק אם למשהו יש את ה אי מייל שלו או פקס או טלפון.
 

ססוני

New member
הנה כתובת האי מייל שלו:

[email protected] דרך אדה, רשימה מלאה של כתובות האי מייל של "נבחרינו" מופיעה באתר הממשלה.www.knesset.gov.il
 

kasa

New member
../images/Emo26.gif תגובה חשובה ושאלה ../images/Emo36.gif

נדמה לי שיש פה המון דיסאינפורמציה בין מה שמדווח בתקשורת, לבין מה שמדווח לנו כאן. בתקשורת (והנה, גם במכתב מאת השרה נאות) מובהר כי הוסר איום האוצר על הגבלת מספר טיפולי הפוריות. אם זה אכן כך - האם אנחנו לא טוחנים מים ?! מישהו יודע מה באמת קורה כאן ? קשה לי להאמין ששרה בממשלת ישראל תזרוק כך, לחלל האויר, אימרה שכזאת...
 

ססוני

New member
הי KASA זוהי הסיבה שלשמה צירפתי

את תגובת השרה, אני מנסה להשיגה בטלפון על מנת לשמוע את הדברים באזני שלי. כמובן שאדווח על הממצאים מיד.
 
כפי שנאמר אתמול במפגש

יש גורמים בעלי עניין שמפיצים דיסאינפורמציה לתקשורת וזה די ברור למה.
 
חברה דיברתי עם

העוזרת של יהודית נאות היא מנסה לברר מה קורה לא להאמין לכל מה שאומרים הם מנסים להרדים אותנו
 

kasa

New member
קשה לי להאמין שיהודית נאות מפיצה

דיסאינפורמציה באופן שניתן לציטוט כה ברור. שחור על גבי לבן. בכל זאת, השרה לאיכות הסביבה....
 

פרח שדה

New member
שלחתי מייל לביבי עם העתק לדני נווה

מטעמים מובנים פניתי לרציו שלו ולא לרגש וגם הדגשתי את זה. בתור כלכלנית פרקטית ופרגמטית הצעתי לו גם מאיפה לקחת את התקציב: שר אוצר יקר שלום, אני רוצה לפנות לרציו שלך, לא להתבכיין. את הכמיהה הבסיסית של כולנו למימוש הורות אתה מן הסתם מכיר. אני בעלת 2 תארים אקדמאיים מאוניברסיטאות בארץ (כלכלה תואר ראשון, מנהל עסקים בשיווק ומערכות מידע תואר שני). עסקתי שנים בתחום מערכות מידע ממוחשבות. תרמתי כמיטב יכולתי לקידום ההיי טק במדינה. בן זוגי בעל 2 תארים אקדמאיים מאוניברסיטאות בארץ (הנדסת תעשייה וניהול תואר ראשון, מנהל עסקים במימון ושיווק תואר שני). עוסק שנים בתחום השיווק. אנו נזקקים לטיפולים על מנת להרות. לכמה טיפולים? אף פעם לא ניתן לדעת מראש. ואנחנו רוצים יותר מילד אחד (2 או 3 לכל היותר. אנחנו לא מתכוונים להיות משפחה ברוכת ילדים). מימון עצמי של טיפולי פוריות הוא לא בהשג ידינו. אנחנו ילידי הארץ, שרתנו בצבא, אנחנו אנשים פרודוקטיביים, שמעל מחצית הכנסתם משולמת מדי חודש למדינה בצורת מיסים שונים. אני לבד שילמתי במשך שנים מעל 6000 ש"ח בחודש. אני כותבת "שילמתי", בזמן עבר, כי אני כרגע מובטלת (אף אחד לא רוצה להתעסק עם אישה בהריון. הריתי בעזרת טיפול. ילד ראשון, ואני מקווה שלא אחרון...). הולדת ילדים משולה בעיני לעלייה פנימית. לא מובן לי מדוע קיימת העדפה לעלייה חיצונית על פני עלייה פנימית. מדינת ישראל ממשיכה לקלוט עלייה ולתת סל קליטה לכל דיחפין שעומד איך שהוא בקריטריונים של חוק השבות, למרות שכבר מזמן רוב העלייה אינה עלייה ציונית. במדינת ישראל נותנים - אז למה לא לבוא לקחת. רוב העולים שנמצאים בגיל עבודה גם מצטרפים עם בואם למעגל האבטלה, כלומר מהווים נטל נוסף על המדינה. חלק לא מבוטל גם מנצל את הזכויות ואחר כך יורד מהארץ. אלה שכבר לא בגיל העבודה גם לעולם לא יתרמו למדינה. אני מציעה להעביר תקציבים מעלייה חיצונית לעלייה פנימית ובאמצעותם להמשיך לממן את טיפולי הפרייה במתכונתם הנוכחית. הילדים שלי לא יהיו נטל על המדינה. הם יקבלו את החינוך שאני ובן זוגי קיבלנו והם יגדלו להיות אזרחים ציונים שלומדים כדי להתקדם בחיים, עובדים לפרנסתם ותורמים למדינה. תודה על תשומת הלב.
 
למעלה