היום שאחרי מחר.

JackDanyells

New member
זה העניין...

הוא מתחמם וזה גורם לשינויים קיצוניים. הנה למה ואיך: 1. הים מתחמם - יותר אדים 2. יותר אדים - יותר עננים 3. יותר עננים - יותר סופות וקור קיצוני
, ומצד שני חום גבוה במקומות אחרים בעולם
 

StrengthHonor

New member
ואי כבר ראיתי איזה מאה מודלים להתחממות גלובלי

ת , ע"י אנשים ברחוב כל פעם שיש שרב והם חושבים שזה בגלל זה אני מציע לך ללכת לויקיפדיה לראות איך זה עובד... אגב רק להעשרה קטנה עננים מאיצים את ההתחממות. אדים זה גז חממה יותר חזק מCO2 בדיי הרבה.
 

yonatan31

New member
זה תסריט א'. תאוריה אחרת גורסת

1.כדוה"א מתחמם-הקרחונים נמסים. 2.הקרחונים נמסים- טמפ' האוקיינוסים יורדת. טמפ' האוקיינוסים יורדת- זרמי הים משתבשים לחלוטין ומביאים עידן קרח חדש על צפון אירופה.
 

Caraya

New member
בתסריט כזה, דרך אגב

האקלים של המזרח-התיכון יהפוך להיות כמו באירופה של היום (הים קצת יגבה אז יהיה נזק במקומות שיושבים ממש על קו המים, אבל בסה"כ אנחנו די נהנה...)
 

JackDanyells

New member
אבל קר שם... טוב לי כמו עכשיו

וחוץ מזה שמלא ערי חוף יוצפו, כל מיני מקומות שנחשבים היסטוריה כמו איפה שהוכרזה המדינה יוצף...
 

Caraya

New member
אני דווקא בעד

אני חושב שקצת מזג אוויר אירופאי יעשה רק טוב לפוליטיקה פה... תארו לעצמכם הפגנה של אנשי חמאס, אלפי אנשים צועקים ושורפים דגלי ישראל וארה"ב... ואז פתאום כולם עוזבים הכל כי מתחיל לרדת שלג, וזה הרבה יותר מעניין
 

StrengthHonor

New member
אולי כדאי שתקראו את ההודעה שלי

כל התסריטים של אל גור זה בולשיט אחד גדול , ספק עם הוא וההזיות שלו בכלל יצליחו לעצור את התופעה. נ.ב האקלים בישראל יהיה דיי נוח , אז מבחינתי אנחנו יכולים לזהם כמה שאנחנו רוצים , ומה יקרה בעולם? טוב שהם קודם כל יפסיקו להיות אנטי ישראלים.
 
למעלה