הייי, אממ כמה שאלות :)

NoAm1238

New member
הייי, אממ כמה שאלות :)

אני חדשה בפורום...רק לאחרונה התחלתי ממש לחרוש על הסדרה.. אני בתחילת העונה השביעית, ולא הבנתי כמה דברים... קודם כל - מה הסיפור של רוב\מאט ? דבר שני - מה הקטע של האזיקים האלה, השרשרת הזאת או מה שזה לא יהיה שזה עשה סימנים לג'ודי בידיים וברגליים ? ודבר אחרון - מי זה האיש הבלונדי הזה מה"בנק", לא כ"כ הבנתי...חח אני רואה הכל ביוטיוב בלי התרגום אז לפעמים דברים מתפספסים לי ><" תוווודה
 
מאוד פשוט...

אחרי שרייגן עזרה למצוא את הנפט/ מים או מה שזה לא היה לפני שהרסו את כל החווה, היא הבינה שהיא מאוד מתגעגעת להיות גאולוגית כמו שהייתה, והיא החליטה לחזור למקצוע המקורי שלה. אל תדאגי האחיות המעצבנות שלה עוד יפקדו אותנו הרבה בעונה השביעית והשמינית.
 
כמה תשובות

רוב/מאט הוא בעצם שייך לתכנית להגנת עדים, כי הוא העיד נגד אנשים רעים בעבודה שלו, ועכשיו הם רוצים להרוג אותו. והם גם גרמו לכך שהבת שלו ואשתו יהרגו. כל זה קרה בעונה השישית. בעותה עת הוא כמובן התאהב בג'ודי, ובתחילת העונה השביעית הוא חזר אליה. הקטע של האזיקים אלו חזיונות שג'ודי חווה על קרובת משפחה רחוקה שלה שהסיפור שלה די מזכיר את הסיפור של ג'ודי ומאט. אם יש מישהו מהבנק בבנות מקלאוד, זה אומר שיש להם בעיה של תזרים כסף. אני מניחה שלזאת הכוונה.
 

MissPop

New member
כן בהתחלה הוא לא משהו

אבל אני ממש אהבתי אותו עם אינגריד.
 

NoAm1238

New member
חח כן זה מרכוס!!

עכשיו קלטתי, שהתקדמתי קצת עם הפרקים :)
 

MissPop

New member
קצת סדר לגבי רוב/מאט...

קודם כל לגבי רוב, אשתו והבן שלו, לא הבת, נהרגו על ידי אנשים שהיו מעורבים בפרשיות לא חוקיות ורוב אמור להעיד נגדם. לאחר שהוא הפך לעד מדינה ועבר ממקום למקום הוא הגיע לדרוברס והתאהב בג'ודי.... האנשים עלו עליו שהוא בדרוברס, רדפו אחריו, פצעו אותו ואז הוא נאלץ לעזוב. בעונה השביעית, אחרי שג'ודי כמעט היתה עם ריילי או בדיוק באותו זמן, רוב חזר ואת השאר לא נגלה.
סיפור האזיקים היה באותו פרק שמאט וג'ודי עזבו. הפרק אומנם מאוד מאוד מאוד עצוב אבל הסיפור עם האזיקים כל כך הזוי.
 
כדאי לך לחזור להתחלה

הייתי ממליץ לך להתחיל להנות מההתחלה ולא סתם ליפול על הסידרה משום מקום.אתה תהנה ממנה הרבה יותר.לך לפחות יש את היתרון שאתה יודע להשתמש ביוטיוב להבדיל ממני שהתחלתי לצפות בסדרה בפרק שקלייר מתה והייתי צריך לחכות לשידורים החוזרים ולראות אותה מתה שוב ושוב.את העונה הראשונה בכלל נאלצתי לקנות כי אותה לא משדרים בשידורים חוזרים.
 

NoAm1238

New member
חחחחחחחח

אני דווקא התחלתי מהעונה השישית, (מוזר אני יודעת...) ככה שאין לי מושג מי זאת קלייר בכלל ! ובגלל שאני די במתח לקראת הסוף אני רואה ביוטיוב עד סוף הסדרה ואז אני אתחיל מהתחלה :) (ד"א...אני בת חח)
 
אוי אז בכלל יהיה לך מגניב לראות את ההתחלה

ואז להיות בשוק ולא להאמין איך הסדרה התדרדרה
 
למעלה