היי אני חדשה ושמחה לראות את הפורום

היי אני חדשה ושמחה לראות את הפורום

הנ"ל. אימי בת 76-יחסית גיל שמתפקדים בו . לאחר מות אבי מזה 14 שנה חלה התדרדרות במצבה הנפשי-והפיזי. איננה הולכת אלא עם הליכון בתוך הבית. יש לה מטפלת-עובדת זרה עם אישורים שסידרנו. אצת כל הסידורים אני עושה בשבילה ,ואיני צריכה לספר שזה לא פשוט. בזמן האחרון החלה לבוא בטענות שלוקחים לה כספים מהבנק... ביקשתי מאחד הבנקאים הבכירים שיצור קשר טלפוני -ויסביר שאי אפשר לבצע פעולות ללא הוראה ממנה. לא עוזר כלום. עלי לציין שהיא מסודרת יפה מבחינה כלכלית-אבל הרמיזות שלה שלוקחים לה כספים הורסים לי את הבריאות... האם מישהו נתקל בדבר דומה?-אשמח לתגובות.
 

עלי18

New member
תופעה מוכרת ומעציבה

אל תשתפי את מנהלי הבנק בכל מה שקשור במצבה הנפשי של אמך. אני ממליצה לדאוג ליפוי כוח בחשבון ורצוי שותפות מלאה ויפה שעה אחת קודם. תאמרי לה שאת רוצה לבדוק מה קורה שם ולהיות עם אצבע על הדופק. אל תתווכחי עם הטענות שלה, הן לא רציונליות ונימוקים הגיוניים הם חסרי תוחלת במקרה הזה. נסי לתפוס את אמך במצב רוח טוב ולשכנע אותה לתת לך יפוי כוח נוטריוני לטיפול בכל ענייניה הכספיים. הבעיות האלה לא הולכות ומשתפרות עם השנים ורצוי שתוכלי לפעול בחופשיות אם יהיה צורך. חזקי ואמצי.
 

אנפה2

New member
טאבי, התופעה ידועה ביותר

גם אמי , אמנם כבר בת 84, בודקת כל אגורה, ואת ניירות הבנקים, למרות שהיא כבר לא ניידת , אני מכבדת אותה ומביאה לה את כל הדיווחים , ותמיד היא אומרת שצריך להיות לה יותר כסף, זה חלק מהזיקנה, וזה ידוע.
 

גנגי

New member
לפני חמש וחצי שנים,

כשאמא שלי נכנסה לדיור מוגן, לקחו אותי שם לשיחה והכינו אותי שיום יבוא וזה יקרה. זה אכן קורה לכולם כמעט, וזה חלק מההזדקנות.
 
אבל הסבר לא מפחית מהקושי-אימי

עדיין בביתה ,עם מטפלת צמודה ונאחזת ברצון להשאר צלולה. אך המציאות המרה טורפת את הקלפים -ומראה להם ולנו אצ\ת הצד האפל של איבוד הצלילות... קשה לקבל טלפונים מאשימים -ללא בסיס וזאת לאחר שהרבה מזמני מוקדש לטיפול בעיניניה.
 

אנפה2

New member
טאבי, ספרי לי על זה....

אמי בדיור מוגן (עכשיו בסיעודית עקב נפילה), אני שותפה לחשבונות שלה לפי בקשתה כמובן, וכל יום היא שואלת כמה כסף, לאן הלך הכסף, מבקשת כסף בארנקה (סכומים של מאות שקלים), כאשר היא משלמת וזה כבר מזמן ,בעת שעוד תיפקדה, היא שילמה אלפי שקלים במקום מאות, למשל נתנה אלפיים ש"ח במקום מאתיים ש"ח, וכל הזמן שולחת אותי להוציא העתקים מהבנק, (אני שולטת בחשבונות דרך האינטרנט), ריצות בלי סוף, ואין שום הערכה לזה.
 
היי אנפה.היום הלכתי לבנק-בקשתי

מסגנית מנהל הסניף-שמכירה את אימי היטב-שתתן לה את המס' הישיר שלה. התגובה היתה מאוד נחמדה ואפילו הציעה שתלך אחרי החגים לבקר את אימי. ניגשתי לאימי וכמובן שכבר התחילה להתרגש... השאלה שהיא מעלה :אז מה אני אכבד אותה.? כמעט נפלתי.. הסברתי לה שיש עוד חודש עד שהסגנית מהבנק תבוא-אבל היא כבר מתרגשת. כמובן שלא יצאתי ממנה בלי עוד סידור שצריך לעשות... עכשיו יש שקט עד אחרי החגים -ואח"כ הריטואל הקבוע ימשיך. צריך כוחות-כוחות -כוחות...
 

גנגי

New member
נכון. יעזור לך לדעת

שאת לא לבד? כולנו עוברים כנראה את אותו זיפת. אצל אמא שלי זה בדיוק אותו דבר, בעיקר הקטע של הכיבוד, חודש וחצי לפני המועד... למדתי לדחות את כל ההודעות בעניין אנשים שבאים לראות אותה לשנייה האחרונה, ואפילו לוודא איתם תמיד טלפונית שהם אכן באים, לפני שאני אומרת לה שבאים אליה, כי אחרת היא מתקשרת אליי כל חמש דקות מודאגת ומוטרדת כי בעוד שבועיים מישהו צריך לבוא ואיך ומה יהיה.
 
למעלה