היי אני לא ממש שייכת

mor mor

New member
היי אני לא ממש שייכת

אליכן....ולא יודעת אם היה כזה סקר, אבל הייתי מעוניינת לדעת... כמה זמן לקח לכן להכנס להריון לאחר הגרידה. אני כלכך צריכה כוח. עברתי גרידה בשבוע 8 לאחר שהעובר לא התפתח ולא היה דופק..וכלכך עצוב לי. להריון הזה נכנסתי לאחר טיפול זריקות.
 

2קשת

New member
מור מור יקרה

ברוכה הבאה. מצטערת לשמוע על מה שעובר עלייך... רציתי לומר לך שאת מאוד שייכת. הפורום הזה מיועד לכל מי שחוותה אובדן ועדיין בדרך - בדרך אל ההריון הבא וגם במהלכו. מקווה שנצליח לתת לך קצת כוח... לשאלה שלך אני לא יודעת אם התשובה שלי רלוונטית - כי לא עברתי גרידה אלא לידה. נכנסתי להריון הנוכחי חודש וחצי לאחריה. עד כמה שידוע לי המחזור אמור לחזור בין ששה לעשרה שבועות אחרי הגרידה, ואח"כ הסיכויים הרגילים, אבל יש כאן מומחיות גדולות ממני שבטח יענו לך גם, ואולי כדאי לך לשאול גם בפורום פוריות, וגם את הרופא שלך. מחבקת אותך ומאחלת לך שתתחזקי, ושההריון הבא שאת מייחלת לו יגיע בקרוב ויהיה תקין וארוך.
 
היי מור- משתתפת בצערך הכואב

השאלה שלך מאוד אינדיוודיאלית. מנסיון של שתי גרדות בשל דופק שפסק, אני יכולה לומר לך שיש רופאים שטוענים שצריך להמתין לפחות למחזור סדיר אחד. מאחר ואני שעון שוויצרי מדוייק להפליא, בחודש שתכננתי להכנס להריון- גם נקלטתי (ואני כעת במספר 6 שלי). מאוד תלוי איך המחזור שלך, בגדול חודשיים אחרי ההפלה הוא אמור לחזור ולהיות כפישהיה לפני כן. בהצלחה וחיזקי ואמצי.
 

mor mor

New member
תודה על התמיכה

רק רציתי לשמוע כמה זמן לקח לכן להכנס להריון לאחר גרידה או הפלה טיבעית כדי שהתקווה שלי תחזור
 
מור מור../images/Emo24.gif

יודעת כמה זה כואב וברור שאת שייכת. אבדן של הריון צעיר כואב לא פחות מאבדן מאוחר (חויתי את שניהם). לא יודעת לגבי גרידה כי לא עברתי (את שני האבדנים המוקדמים איבדתי בהפלה טבעית), אבל מאחלת לך מכל הלב שההריון הבא יגיע בקרוב ויהיה תקין!
 

happy

New member
מור מור יקרה

קודם כל קבלי חיבוק חזק ותתעודדי. אני יודעת לצערי מנסיון כואב שאובדן גם בשבוע מוקדם הוא כואב מאוד. אבל את בטח יודעת שאם העובר לא התפתח סימן שהיתה איזה שהיא בעיה וטוב שזה הסתיים עכשיו ולא בשלב מאוחר יותר. אני רק יכולה לעודד אותך שאצלי אחרי הגרדה שעברתי בשבוע 8 בגלל שהעובר לא התפתח (לא היה דופק) נכנסתי להריון הנוכחי אחרי 2 מחזורים בדיוק. אז תנסי להתעודד. מאחלת לך המון המון הצלחה
 

mor mor

New member
תודה על העידוד

אני מקווה שגם אצלי הכל יבוא מהר שאשכח כבר את העבר. העניין הוא שאת ההריון הגיע דרך טיפול של זריקות....השאלה אם כדאי לפנות לפרופסור כי המחזור אצלי לא מגיע לבד, אני לוקחת ארגסט כדי שהוא יגיע. איך יודעים מתי הוא אמור להגיע אחרי גרידה?
 

טאניוש

New member
בהחלט כדאי לפנות לרופא

גם אצלי המחזור מגיע רק עם ארגסט. חיכיתי 3 שבועות, אז הגעתי לביקורת, עשו לי בדיקת דם+US וראו שלא מתפתח דבר (איזה הפתעה באמת...). קיבלתי ביפסטון (שפועל בדומה לארגסט עד כמה שהבנתי).
 
למעלה