היי אנשים, לא נכנסתי די מזמן, אבל יש לי שאלה:

guinness22

New member
היי אנשים, לא נכנסתי די מזמן, אבל יש לי שאלה:

האם למישהו יצא לשמוע על מחליף ראוי (ואני אדגיש: ראוי) ל-X5 האגדי של IAUDIO? מבחינת נפח, ממשק מחשב (UMS בלבד), ממשק משתמש, ורסאטיליות (פלטפורמה מעולה ל-ROCKBOX)? כבר שנתיים שיש לי את ה- X5L, אין לי מילים לתאר עד כמה אני מבסוט ממנו (טוב, נו, 30GB זה לא באמת מספיק), סאונד עולמי, הסוללה עדיין איכשהו חיה, והרוקבוקס עושה שמות. אבל, לצערי ולצער רבים אחרים, הנגן המוצלח הזה ירד מהמדפים. ואני שואל: האם יש מחליף ראוי, או שכל מה שיש היום בשוק זה נגנים קטני נפח שדורשים תוכנות לחיבור, או שיש משהו נורמלי?
 

יאיר B

New member
אני לא חושב שיש דבר כזה כיום.

איאודיו, כמו הרבה חברות אחרות, מתמקדת בנגני פלאש שעדיין לא הגיעו לקיבולות כאלה. הנגנים הגדולים צריכים תוכנה (אם כי לאיפוד היה פעם רוקבוקס, אני רק לא יודע לאיזה דגמים הוא מתאים, בטח לא לקלאסיק החדש). תבדוק אם הארכוסים צריכים תוכנה (הם היחידים שעוד נותרו עם קיבולת גדולה חוץ מאיפוד). גם להם פעם היה רוקבוקס (לא יודע לאיזה דגמים, אבל אם זה חשוב, בדוק באתר הפרוייקט במה הם תומכים).
 

guinness22

New member
אני מוכן להתפשר על נפח כל עד

יש קורא כרטיסים, אבל אני לא מוכן להתפשר על ממשק UMS (ללא תוכנות, מזוהה ככונן נייד, לא כהתקן MTP). אני עובד עם כמה מערכות הפעלה, גם בבית, ואני לא מתכוון לנעול את עצמי למחשב ווינדוס מעפן. אגב, אם מישהו יודע איפה אפשר עדיין להשיג X5L 30GB חדש, שיגיד לי, כי אני עוד עלול לקנות.
 

tweeg

New member
מה דעתך על הD2?

כרגע הוא 8 ג'יגה אבל כרטיסים של 16 בטוח ירדו מתישהו ובחו"ל הם עולים פחות,וכרטיסים של 32 גם יגיעו מתישהו ואז זה כבר 40
 

יאיר B

New member
מה זה קורא כרטיסים?

נגנים של איאודיו עובדים הייטב תחת לנוקס (אני עובד עם אובונטו ו-I7 שלהם נבדק תחתיו בהצלחה, מלבד כמובן המרת הוידאו שהתוכנה שלו תואמת רק לחלונות). לגבי X5 - תסתכל בזאפ אם מישהו עוד מוכר. תתקשר לחנויות ותשאל אם יש להם במלאי.
 
O

omerdav

Guest
קורא כרטיסים=הרחבת זיכרון.

 
למעלה