היי בנות.... קצת עידוד

היי בנות.... קצת עידוד

קודם כל אני חדשה פה ושמחתי כלכך למצוא את הפורום הזה.. כיף להזדהות אחת עם השניה :) רציתי לשתף אתכן בקושי שעובר עליי כבר הרבה זמן.. אז כמו שלרובכן כאן, יש לי חבר בקרבי ואנחנו ביחד כבר 4 חודשים. כלכך כיף לנו אחד עם השני בסופשים כשהוא חוזר, אין רגע שאנחנו לא מנצלים בשביל להיות ביחד. זה בטח יישמע לכן קצת מצחיק אבל הבעיה מתחילה כשמוצש מגיע, ואיתו השביזות..... ממש אבל ממש קשה לי להעביר את השבוע ,ולעיתים קרובות גם שבועיים בלי לראות אותו ולהיות איתו, אפילו שמדברים כמה פעמים ביום זה ממש קשה ואני מרגישה רע עם עצמי. אני לא משתפת אותו במה שעובר עליי כי אני לא רוצה לבאס אותו או לגרום לו להרגיש איכשהו רע עם זה. ואין לי כלכך למי לפנות או לקבל ממנו קצת עידוד בקשר להרגשה הזאת... איך אתן מסתדרות ומעבירות את השבוע שלכן בלי להיות עם החבר ??? איך אתן מסתדרות עם הגעגועים האלה ??? כי אני משתגעת. מצטערת על החפירה, אבל אני אשמח לשמוע מכן..
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo210.gif../images/Emo80.gifהאמת שזה ממש פשוט..

חח סתם. לא כזה פשוט. אפשר להעביר את הזמן בפורום ;) לפתוח הודעות ודיונים או סתם שיחות על החבר ועל ההתמודדות עם הקשר במהלך הצבא. ואין מה לעשות.. חייבים להמשיך ולהחזיק מעמד. הכי חשוב שתעסיקי את עצמך בכמה שיותר דברים שאת אוהבת וככה הזמן פשוט יעוףףףף! בהצלחה בהמשך!! D:
 

חדשה1993

New member
בקרוב אנחנו מתגייסים אבל יש דווקא כמה טיפים

חבר שלי ואני בקרוב נתגייס אבל אני בטוחה שעם הזמן זה יתחיל להיות נורמה שאליה תתרגלי. אני חושבת שכדי לך להעסיק את עצמך או במקום מחשבות על החבר שליליות תחשבי מחשבות חיוביות. אני מתתכוונת במקום חשוב "אוף רק עוד X יימים אני אראה אותו..." תחשבי "עוד X אני אראה אותו ואחבק ואנשק אותו ויהיה לי הכי כיף איתו". צריך פשוט לשנות גישה. תשלחי לו הודעות ולפעמים יש להם זמנים שהם כן מדלקים לשניה את הטלפון אז הוא שילח לך בחזרה ובסוף היום בשעת ט"ש תדברו. אני לא יודעת מה עוד להגיד אני עדיין לא בעסק הזה אבל אני מאחלת לך בהצלחה ומקווה שיסתדר בקרוב.
 
זה לגיטמי שתרגישי ככה,

זה לא מצב פשוט.. אבל אפשר לעבור את זה אם רק תהיי אופטימית ותשני גישה! אני מצטרפת לשחר, את יכולה לכתוב פה מה שאת רוצה ולהגיב וזה דיי עוזר להתמודד עם הגעגוע. מה גם שהייתי מציעה לך להיות עסוקה כל הזמן.. הכי טוב זה להיות עם אנשים סביבך ולעשות דברים שאת אוהבת. זה לא עד כדי כך נוראי ואם רוצים הכל אפשרי :)
 
למעלה