טרוליבוסים הם כלי רכב שדורשים תשתית שלהיי חבר'ה אני חדש פה
שלום לכולם... סוף סוף מצאתי מקום לשאול בו את השאלה הזו חחח למה דן או אגד לא רוכשות אוטובוסים חשמליים? כאילו טרוליבוסים??.? יש לכם מושג??? תודה ולילה טוב
תודה,אז מדועטרוליבוסים הם כלי רכב שדורשים תשתית של
כבלי חשמל מעל כל הרחובות במסלול. זה "קצת" יותר מסובך ויותר יקר מאשר לרכוש אוטובוס.
לכלי הזה חסרונות רבים - מניסיוןתודה,אז מדוע
בארצות אחרות כן יש? למה מדינות מוציאות על זה כסף? והאם ה"אוטובוסים המיוחדים" שיעשו בירושלים הם טרוליבוסים?" תודה~~~
נסיעה זהירה היא חסרון?לכלי הזה חסרונות רבים - מניסיון
ראשית, הוא נתקע בפקק כמו כולם. שנית, הוא מוגבל בתנועה על הכביש לחלק מהנתיבים בלבד (בד"כ הימניים). לכן, יש לו בעיה לעקוף רכבים תקועים או חונים לא כחוק, מה שעלול להאט את נסיעתו. שלישית, וזה הכי חמור, בעיית ה"שימוט" של הטרוליבוס. מכיוון שהוא לא נוסע ממש מתחת לכבלים וגם יש מהמורות בכביש - לא אחת קורה שה"אנטנות" נופלות מהכבל, הכלי נתקע באמצע הכביש, ועל הנהג לרדת כדי להחזיר את האנטנות לכבלים. פועל יוצא מכך הוא נסיעה זהירה יותר של מרבית הנהגים - מה שגורם לעוד האטה בתנועה. לסיכום, מניסיון של נסיעות רבות בו - הכלי הזה הוא ברוב המקרים מהיר במידה שווה לאוטובוס, אבל בקטעי נסיעה מסויימים הוא אף יכול להיות איטי יותר. למיטב ידיעתי, משקיעים בו כיום רק במקומות ובמדינות בהם התשתית קיימת כבר ממילא. בירושלים לא יסע טרוליבוס. מדובר באוטובוס רב-קיבולת. אינני יודע אם הוא יהיה היברידי או רגיל. לעומת זאת בחיפה האוטובוס כן יהיה היברידי בוודאות. [אוטובוס היברידי - מפעיל מנוע דיזל במוסך, וכך טוען את המנוע החשמלי. המנוע החשמלי הוא זה שמניע אותו בנסיעה].
לכשעצמה לא. אבל במכלול יש לו הרבה חסרונותנסיעה זהירה היא חסרון?
בוודאי שכן...נסיעה זהירה היא חסרון?
לא לשכוח גם...בוודאי שכן...
איך יוכלו לנסוע 80 קמ"ש בכביש של 50-60?
ניפצת לי הרבה מיתוסיםלכלי הזה חסרונות רבים - מניסיון
ראשית, הוא נתקע בפקק כמו כולם. שנית, הוא מוגבל בתנועה על הכביש לחלק מהנתיבים בלבד (בד"כ הימניים). לכן, יש לו בעיה לעקוף רכבים תקועים או חונים לא כחוק, מה שעלול להאט את נסיעתו. שלישית, וזה הכי חמור, בעיית ה"שימוט" של הטרוליבוס. מכיוון שהוא לא נוסע ממש מתחת לכבלים וגם יש מהמורות בכביש - לא אחת קורה שה"אנטנות" נופלות מהכבל, הכלי נתקע באמצע הכביש, ועל הנהג לרדת כדי להחזיר את האנטנות לכבלים. פועל יוצא מכך הוא נסיעה זהירה יותר של מרבית הנהגים - מה שגורם לעוד האטה בתנועה. לסיכום, מניסיון של נסיעות רבות בו - הכלי הזה הוא ברוב המקרים מהיר במידה שווה לאוטובוס, אבל בקטעי נסיעה מסויימים הוא אף יכול להיות איטי יותר. למיטב ידיעתי, משקיעים בו כיום רק במקומות ובמדינות בהם התשתית קיימת כבר ממילא. בירושלים לא יסע טרוליבוס. מדובר באוטובוס רב-קיבולת. אינני יודע אם הוא יהיה היברידי או רגיל. לעומת זאת בחיפה האוטובוס כן יהיה היברידי בוודאות. [אוטובוס היברידי - מפעיל מנוע דיזל במוסך, וכך טוען את המנוע החשמלי. המנוע החשמלי הוא זה שמניע אותו בנסיעה].
זה כבר לא ממש כךלכלי הזה חסרונות רבים - מניסיון
ראשית, הוא נתקע בפקק כמו כולם. שנית, הוא מוגבל בתנועה על הכביש לחלק מהנתיבים בלבד (בד"כ הימניים). לכן, יש לו בעיה לעקוף רכבים תקועים או חונים לא כחוק, מה שעלול להאט את נסיעתו. שלישית, וזה הכי חמור, בעיית ה"שימוט" של הטרוליבוס. מכיוון שהוא לא נוסע ממש מתחת לכבלים וגם יש מהמורות בכביש - לא אחת קורה שה"אנטנות" נופלות מהכבל, הכלי נתקע באמצע הכביש, ועל הנהג לרדת כדי להחזיר את האנטנות לכבלים. פועל יוצא מכך הוא נסיעה זהירה יותר של מרבית הנהגים - מה שגורם לעוד האטה בתנועה. לסיכום, מניסיון של נסיעות רבות בו - הכלי הזה הוא ברוב המקרים מהיר במידה שווה לאוטובוס, אבל בקטעי נסיעה מסויימים הוא אף יכול להיות איטי יותר. למיטב ידיעתי, משקיעים בו כיום רק במקומות ובמדינות בהם התשתית קיימת כבר ממילא. בירושלים לא יסע טרוליבוס. מדובר באוטובוס רב-קיבולת. אינני יודע אם הוא יהיה היברידי או רגיל. לעומת זאת בחיפה האוטובוס כן יהיה היברידי בוודאות. [אוטובוס היברידי - מפעיל מנוע דיזל במוסך, וכך טוען את המנוע החשמלי. המנוע החשמלי הוא זה שמניע אותו בנסיעה].
אם הוא ייסע אבלזה כבר לא ממש כך
ממה שראיתי הן בפורטוגל והן בבודפשט, שני מקומות שטרוליבוסים נפוצים בהם (לא הייתי ברוסיה ואוקראינה ששם זה עוד יותר נפוץ) הטרוליבוס יכול לסוע כמה מטרים הצידה ולעקוף מכשול. יש לו פנטוגרף די גמיש וארוך, לא כמו של חשמלית. כמו כן המנוע שלו יכול לפעול שניות בודדות ללא קבלת זרם חשמלי. ככה שהוא יכול לעקוף מכונית שחונה לא כחוק בנתיבו.
אכן חייב לצאתאם הוא ייסע אבל
ללא הפנטוגרפים שלו הוא לא יכול לחזור להתחבר אליהם לבד,הנהג חייב לצאת לא?
לא טענתי שהוא לא יכול לעקוף מכשולזה כבר לא ממש כך
ממה שראיתי הן בפורטוגל והן בבודפשט, שני מקומות שטרוליבוסים נפוצים בהם (לא הייתי ברוסיה ואוקראינה ששם זה עוד יותר נפוץ) הטרוליבוס יכול לסוע כמה מטרים הצידה ולעקוף מכשול. יש לו פנטוגרף די גמיש וארוך, לא כמו של חשמלית. כמו כן המנוע שלו יכול לפעול שניות בודדות ללא קבלת זרם חשמלי. ככה שהוא יכול לעקוף מכונית שחונה לא כחוק בנתיבו.
בזה אתה גם צודקלא טענתי שהוא לא יכול לעקוף מכשול
דבר ראשון תודה על המושג "פנטוגרף" שהיה חסר לי... לעניין עצמו - ודאי שהוא יכול לעקוף מכשולים. אבל אם בכביש מסויים יש 3 נתיבים, והכבלים נמצאים מעל הנתיב הימני, אז הנתיבים היחידים שנגישים לו הם הימני והאמצעי. אחרת - זה שימוט בסבירות גבוהה ביותר.
בבודפשט, למשל, טרוליבוסים שמורים לרחובותבזה אתה גם צודק
ברור שהוא יותר מוגבל מאוטובוס, אבל הוא בסדרי גודל יותר גמיש מחשמלית שחייבת להיות מקובעת במסילה שלה. ובבקשה (על התודה עבור המלה פנטוגרף), על לא דבר.
הם דוקא נוסעים ברחובות ראשייםבבודפשט, למשל, טרוליבוסים שמורים לרחובות
קטנים, ונדיר מאד שקו טרוליבוס עובר ברחוב ראשי. ברחובות ראשיים נעות חשמליות ואוטובוסים. לעומת זאת, ברוסיה לא קיימת ההפרדה הזאת, ולכן אני זוכר בתור ילד שלא פעם אחת הנהג היה צריך לצאת כדי להחזיר את ה"קרניים" (ככה קראנו להם) למקום.
בדגמים חדשים של טרוליבוסיםלא טענתי שהוא לא יכול לעקוף מכשול
דבר ראשון תודה על המושג "פנטוגרף" שהיה חסר לי... לעניין עצמו - ודאי שהוא יכול לעקוף מכשולים. אבל אם בכביש מסויים יש 3 נתיבים, והכבלים נמצאים מעל הנתיב הימני, אז הנתיבים היחידים שנגישים לו הם הימני והאמצעי. אחרת - זה שימוט בסבירות גבוהה ביותר.
לא מנוע עזר כי אםבדגמים חדשים של טרוליבוסים
יש מנוע עזר קטן המספק חשמל למנוע הראשי בזמן שהטרוליבוס אינו מחובר לכבלים שמעליו. הדבר משמש לעקיפות של מיכשולים ולנסיעות בקטעים שבהם אין תשתית של כבלים עיליים.
ולכמה זמן או מרחק זה מספיק?לא מנוע עזר כי אם
המנוע החשמלי הרגיל שלו שיכול לפעול מכוח המצברים.
תשובה:ולכמה זמן או מרחק זה מספיק?
ועוד בקשה... למישהו יש תמונה של טרוליבוס נמוך רצפה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.