היי חברה צריך עזרה קטנה

SPARK3

New member
היי חברה צריך עזרה קטנה

אני רוצה לנסוע לאיזה פארק בחו"ל אף פעם לא הייתי לאיזה 3 ימים רק כדי לנסוע לפארק שווה אבל לא משהו רחוק ויקר... מישהו מכיר פארק טוב וחמוד קרוב באירופה אפילו? אשמח לתגובות והדגמות :)
 

petpatrol2

New member
יש המון

זה ממש תלוי מה אתה מחפש. כמה פארקים באיזור אחד, או פארק אחד שמספיק טוב בשביל להוציא בו 3 ימים? אתה מחפש מתקנים מגניבים או חוויה מושקעת?
 

תמרה 448

New member
אמממ...

שמעתי על פארק בהולנד אפטלינג שהוא ניראה נחמד מוכר? לא משנה אם זה פארק אחד או כמה באיזור .. אבל שיהיה מתקנים מגניבים כן עדיף מתפאורה וכאלה :)
 

petpatrol2

New member
אני לא יודע למה

כל הישראלים תמיד נוסעים דווקא לאפטלינג או גרדלנד. הם לא כ"כ מיוחדים. הייתי ממליץ על EUROPA PARK בגרמניה, ALTON TOWERS באנגליה, THORPE PARK באנגליה, WALIBI WORLD בהולנד, ואולי עוד כמה שאני שוכח כרגע כי אני עייף
 

SPARK3

New member
ניראה ליש אני אסע להולנד באמת

איפה זה יוצא? זאת אומרת באיזו עיר כדאי לישון שלא יהיה רחוק מידי... באיזה ערים נימצאים הפארקים!?
 

petpatrol2

New member
אמממ...

אף אחד מהפארקים האילה זה לא פארק שאפשר להוציא בו 3 ימים, אם את שואלת אותי. עדיף לך ליזוע למקום כמו לונדון שבאיזור שלו יש כמה פארקים.
 

dordafna1

New member
באנגליה יש פארקים מעולים....

הפארק שהכי קרוב ללונדון הוא THORPE
 

dordafna1

New member
המשך...

שלח לי בטעות.... יש באנגליה פארקים מעולים והכי טובים הם THORPE , ALTON TOWERS , BLACKPOOL PLEASURE BEACH הפארק שהכי קרוב ללונדון הוא ת'ורפ שנמצא באחד מהפרברים של העיר והאחרים די רחוקים....אבל הם טובים בהרבה מת'ורפ....החלטה שלך וחופשה נעימה
 

תמרה 448

New member
עוד שאלה

זה SPARK3 מכינוי אחר, איפה בדיוק נמצאים הפארקים האלו? השאלה היא אם עדיף לשהות בלונדון או בעיר אחרת? מצטער על ההטרדה אבל זה ממש חשוב, ויש גם לגולנד שם לא? הוא טוב? תודה :)
 

petpatrol2

New member
כן, יש שם לגולנד

אבל לגולנד זה כמו דיסנילנד, זה בעיקר לילדים קטנים, ומתרכזים שם יותר בחוויה מאשר במתקנים טובים. וכן, מומלץ לשהות בלונדון, אבל זה לא רק בגלל המיקום של הפארקים, לונדון זה פשוט מקום מדהים וזה יהיה מגוחך לשהות באיזה עיירה נידחת כאפשר לשהות בלונדון המדהימה.
 
למעלה