היי חבר'ה ..

Jessio

New member
היי חבר'ה .. ../images/Emo140.gif../images/Emo201.gif

קודם כל רציתי להגיד שזה באמת אחלה פורום ואני שמחה שגיליתי אותו
אז ככה .. אני בת 21 .. בגיל 19 הכרתי את החבר הראשון .. הייתי מאוהבת בו, הוא היה מטורף עליי, עד שלאט לאט הוא התחיל לעשות לי בעיות עם התקפי הקינאה שלו, ההורים שלי התחילו לשנוא אותו *וגם אני התרחקתי ממנו ריגשית* .. עד שלבסוף עזבתי אותו .. אחריו יצאתי עם עוד אחד שבעיקר היה עסוק בלרדת עליי ולהוריד לי את הביטחון העצמי. זרקתי אותו, אבל אני מצטערת שלא עשיתי את זה מוקדם יותר .. ואחרי זה הגיע מספר 3 שהיה מושלם מכל הבחינות, רק שלא נמשכתי אליו בכלל ולכן הפסקתי את ההיכרות עימו .. כרגע אני נורא מדוכאת .. אני מתעוררת כל בוקר ושונאת את עצמי.. אני שונאת את הבקרים, שונאת לראות את היום מתחיל , שונאת את השמש, שונאת את הנס קפה שבבוקר .. יש כל הזמן מחשובת רעות שמשתלטות עליי.. מחשבות שאומרות לי שאני חסרת ביטחון עצמי. אני בחורה שנראית טוב מאוד, בנים מחזרים אחריי, מסתכלים עליי אבל ... תמיד הייתי ביישנית .. אני מודה שלפעמים אני נתקפת חרדות, אבל זה אף פעם לא הטריד אותי.. ופתאום .. אני מתחילה להרגיש בדימוי עצמי נמוך (המצב ההזה התחיל מאז שנשארתי לבד.. ללא קשר) .. כל הזמן יש מין קול בראשי שאומר לי "אין לך ביטחון! את מפחדת ממקומות עם הרבה אנשים! את מפחדת מדייטים! את נלחצת מבנים" .. כל הזמן זה בראש שלי .. ואני מנסה להוציא את זה מהראש, אבל הוא כל הזמן מזכיר לי עד כמה הדימוי העצמי שלי נמוך ... כמו שטן שמשתלט על הראש שלי ..
מה אני יכולה לעשות חבר'ה? לקנות ספר ? ללכת לפסיכולוג? ללכת לסדנא שקשורה באהבה עצמית ושיפור הדימוי העצמי או סדנה לחשיבה חיובית ? אני מרגישה שאני צריכה לדבר עם מישהו .. אני לא רוצה לשים הרבה כסף על פסיכולוג .. לא יודעת מה לעשות.
מה אתם מייעצים לי?
נמאס לי להיות כל כך פסימית. אני חושבת רק על הרע שבכל דבר .. תעזרו לי ..
 
בוחרים להרגיש טוב

הי, אני גם הייתי בבעיה די דומה לשלך, ולי עזרו שתי דברים: 1. החלטה נחושה להשתנות, ולהתאמץ בשביל זה. 2. קניתי את הספר בוחרים להרגיש טוב (ומשם הגעתי לפורום הזה :)), קראתי אותו איזה 3 פעמים ברציפות, ויישמתי מה שהיה כתוב שם (אני לא אגיד לך שעשיתי הכל כמו שכתוב, אבל היה הרבה דברים שעזרו לי שם, והרגשתי שעולם חדש של מחשבה נפתח בפניי). מומלץ בחום.
 
למעלה