היי חברים קפא לנו הפורום

היי חברים קפא לנו הפורום../images/Emo186.gif

היכן אתם? נגמרו לכם המילים? הבעיות ? השמחות? אין יותר במה לשתף? יאלה בואו התעוררו בואו נחמם את האויר והאוירה
לא קלה היא לא קלה דרכינו....
 

*יערית

New member
בדיחות לחימום האוירה../images/Emo152.gif../images/Emo151.gif

הייתי כל כך שמח יצאתי עם חברה שלי כבר שנה והחלטנו להתחתן. ההורים שלי כל כך עזרו בכל ההליכים החברים תמכו והחברה הייתה חלום. רק דבר אחד הציק לי וזו הייתה חמתי לעתיד. היא אישה מצליחנית ומשקיענית וגם יפה. מדי פעם הייתה מרעיפה עלי מבטים שהשאירו אותי המום. עכשיו כבר היינו באמצע ההכנות לחתונה כשהיא הזמינה אותי לבוא לבדוק את ההזמנות. כשהגעתי לבית של חברתי הייתה חמתי לבד והיא אמרה לי כך: תראה אתה בעוד כחודש ומשהו תהיה איש נשוי,אני מרגישה כלפיך משיכה שאיני יכולה שהתעלם ממנה. הייתי רוצה לפני שתתחייב עם בתי לבלות פעם אחד במיטה אתך. אני הייתי המום ונשארתי קפוא במקום ואז היא אמרה. תבחר, אתה יכול לצאת דרך הדלת או להיכנס אחרי לחדרי. כך אמרה כשהיא נעה בהליכה סקסית לכיוון חדרה. ואז החלטתי...יצאתי החוצה. להפתעתי בחוץ היה אבא של חברתי. הוא חיבק אותי ואמר שעכשיו הם יודעים שאני הבעל המתאים לבת שלהם עברתי את הבחינה שלהם. מסקנה: תמיד תשמור את הקונדומים בתא הכפפות של האוטו.
 

*יערית

New member
עוד כמה על הדרך...../images/Emo151.gif../images/Emo152.gif

איש אחד פוגש בחורה יפהפיה ומחליט שהוא רוצה להתחתן איתה מיד. היא אומרת לו "תראה, אנחנו בקושי מכירים אחד את השני". "זה בסדר" הוא עונה, "נלמד להכיר זה את זה בהדרגה". הבחורה מסכימה, והם נישאו ויצאו לירח דבש בבית מלון מפואר. בוקר אחד, בעודם נהנים בבריכת המלון, האיש קם לפתע, מטפס למקפצה הגבוהה בברכה, מרביץ שלוש סלטות ושני סיבובי בורג ונוחת במים באלגנטיות. הבחורה ההמומה אומרת לו: "זה היה מדהים!" "כן" הוא עונה בשביעות רצון "אני בעבר הייתי אלוף אולימפי בקפיצה למים. את רואה? אמרתי לך שנלמד להכיר האחד את השני בהדרגה..." אחרי כשעה, הבחורה קמה, קופצת קפיצת ראש למים ומתחילה לשחות במהירות. אחרי 30 בריכות היא יוצאת מהמים ומתיישבת ליד בעלה . "מדהים!" הוא אומר לה "גם את היית בעבר אלופה אולימפית בשחיה?" "לא" היא עונה "הייתי בעבר זונה בוונציה ועבדתי בשני צדי התעלה..."
 

*יערית

New member
שכחתי...

*כורדית אחת נכנסה לחנות והבחינה במכשיר נוצץ. "מה זה?" שאלה את המוכר. "זה תרמוס", הסביר המוכר, "זה מכשיר ששומר על דברים קרים שישארו קרים ועל דברים חמים שישארו חמים." התלהבה הגרוזינית, רכשה את המכשיר והביאה אותו לעבודה. "מה זה?", שאל הבוס שלה. "זה תרמוס", ענתה הגרוזינית, הוא שומר על דברים קרים שישארו קרים ועל דברים חמים שישארו חמים." "ומה יש לך בתוכו?" התלהב הבוס?" - חיבקה הגרוזינית את התרמוס וענתה: "שתי כוסות קפה וטילון.." *בתא אחד, ברכבת צפופה, ישבו: ערפאת, שרון, אישה זקנה ונערה יפה. כאשר חלפה הרכבת דרך מנהרה חשוכה, נשמע צליל של נשיקה רטובה ומיד לאחריו קול של סטירה מצלצלת, ואז יצאה הרכבת מן המנהרה. האישה הזקנה ושרון נראו נבוכים. ערפאת היה מכווץ כולו, מחזיק את לחיו האדומה בשתי ידיו ונאנח מכאב. האישה הזקנה חשבה: " ערפאת אשמאי זקן. הוא ניסה לנשק את הנערה וחטף ממנה סטירת- לחי מצלצלת". ערפאת חשב: "לכל הרוחות עם השרון הזה, הוא נתן נשיקה לנערה והיא חשבה שזה אני והחטיפה לי סטירה נוראית". הנערה היפה חשבה: "ערפאת ניסה לנשק אותי, אך בחושך הוא פספס ונישק את שרון, שהחזיר לו מיד פעולת גמול מצלצלת". שרון חשב: "הלואי שהרכבת תעבור במנהרה נוספת ואני אוכל שוב לעשות קול של נשיקה ולהכניס לערפאת עוד סטירה הגונה..".
 

ח ד

New member
אנחנו פה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יונה יקרה, עין ואני פה, כל הזמן פוקחים חד-עין. הפורום הפך לחלק יום יומי מתפריט השיחה שלנו - מה שלום הילדים, מה שלום ההורים, ומה נשמע בפורום. אנחנו שמחים על כל הודעה ועל כל מצטרף. אנחנו קוראים בשקיקה את ההודעות ומדברים עליהם. נפשית, אני כל הזמן עסוק בהסקת מסקנות, מחפש מה אני יכול ללמוד מהחוויות של אחרים שיכול לעזור לנו להצליח במפעל החיים שלנו. רוב היום אני עובד מחוץ לבית. כל יום אני עובר על ההודעות, אבל לא תמיד מגיע לענות ולהתייחס. אתמול דווקא היה לי אחר צהריים נהדר. לקחתי את ציפורה (4) ושרוך (12) מהבית של אמא שלהם, הפעם להורים שלי, והיינו שם כל אחר הצהריים. מזמן לא נהניתי והרגשתי כל כך קרוב לילדים שלי, ואני יודע שגם הם נהנו. כמו שעין אומרת, צריך גם זמנים כאלה, כל הורה עם הילדים שלו, בלי מחוייבות לסביבה המורכבת. החלום שלי הוא שכל אחד יקבל את מה שמגיע לו ויתן את מה שמגיע ממנו גם במצב שבו כל שישתנו נוכחים. לפעמים זה מצליח, אבל הרבה פעמים המפגשים המשותפים יוצרים אווירת מתח ועצבנות. זאת החידה שאני כל כך רוצה לפצח, איך עושים את זה נכון בשישיה. איך אני יכול להיות ב-100% מרוכז במה שאני עושה כל רגע, לא משנה עם מי, ולעבור מפעולה לפעולה, במקום לנסות לבלוע את כל העולם בביס אחד ולעשות הכל במקביל, ולנסות לרצות את כל העולם, כל הזמן. כשחזרתי הביתה קראתי את ההודעה היפה של יוגינס. יש שם כמה מפתחות חשובים, וביניהם הנושא של הזמן המנוהל נכון, זמן לכל אחד, זמן לכל דבר. וגם המילה הנפלאה "לאפשר", וגם האיפוק של "לקחת אוויר". זה חומר טוב למחשבה. ..
 

yaeli4

New member
וגם אני פה../images/Emo185.gif

ימים עמוסים לעייפה יש לי עכשיו. אבל אני קוראת ומתעדכנת. כל הזמן. חד, כתבת יפה, ואני כל כך מבינה את זה שאתה מרגיש תמיד שאתה רוצה את הנינוחות הזו של לזרום בנחת, לקחת אוויר, לא להיות במצב של לרצות את כל העולם. כולנו מרגישים את זה. מי יותר ומי פחות. אבל זו באמת עבודה עצמית מאוד עמוקה שאתה/אנחנו חייבים לעשות על עצמנו. וזה לא קל. פלדנקרייז אומר שאדם רגוע ושליו, במצב של הקשבה טוטלית לגוף ולנפש של עצמו, מוסגל לחשוב ולבצע שבע פעולות בעת ובעונה אחת. מעטים מאיתנו יכולים לעשות זאת, אבל יש אנשים שכן. אני לא מתיימרת להצליח בשבע פעולות בעת ובעונה אחת, אבל אני יכולה לנסות לפחות שלוש או ארבע. אתה צריך לחשוב כל הזמן שהמילה "לרַצות", סולקה מהלקסיקון שלך. אתה לא מרצה אף אחד, כולל לא את הילדים שלך. ואף אחד לא צריך לרַצות אותך. אנשים מרגישים ובעיקר ילדים, שמנסים לרצות אותם. חשים את ההשתדלות הזו, כי היא תמיד מלווה בחשש, בחוסר יטחון מסוים, בהגזמה של הדברים. ברגע שאתה מתנהג כמו עצמך הדברים נמצאים יותר בשליטה ואנשים חשים אותך. את ה"אתה" האמיתי ואז אין צורך לרַצות. מי שמרגיש שהוא צריך לרצות, יש לו רגשי אשמה כלשהם. ובמה אתה אשם? אתה עושה ככל יכולתך, אתה אבא טוב ובן-זוג אוהב ועובד לפרנסתך ולפרנסת אהוביך, ואתה מרעיף חום וטוב, וזו היכולת שלך. לא יותר מזה. וכך צריך לקבל אותך וכך אתה צריך לקבל את עצמך. כך מגיעים לשלווה. לא מבזבזים אנרגיות על רגשות אשמה ורחמים עצמיים. אתה אבא נפלא, תמשיך לזרום,
 

ע י ן

New member
מילים כל כך יפות ונכונות...../images/Emo39.gif

זה הכי מילולי שאפשר ... לא פעם אנו מחפשים את המילים שיתארו תחושות,הרגשות...ואת עשית זאת כל יפה וקולע יעלי. מזמן קראתי את "כוחו של תת מודע " ...מספיק להזכיר את שם הספר כדי שמייד יעלה הרעיון העיקרי בו ,שהוא מאוד דומה למה שכתבת ... חוק המאמץ המהופך /ג'וזף מרפי. השלמות והקבלה שלך את עצמך -הם מפתח לזרימה שכולנו מבקשים - להבדיל מרגשות אשם וחרדות שיוצרים תקיעות... כתבת מאוד יפה .חשוב לזכור וליישם. אני חושבת שבעניין הזה אכן לחד יש עבודה לעשות , הוא מודע ועשה די הרבה ... ועדיין עומל בחריצות...האיש היקר שלי שכל כך אוהב את ילדיו ...שכל כך אבא ...שהמילה א ב א ממלאת אותו בכל פעם מחדש. עד כי האחריות לרווחתם ולאושרם הפכה למשימתו הבלעדית , ובלי משים זונח לא פעם את ע צ מ ו וטובתו ורווחתו ... בלי משים ועמוס כוונות טובות מביא אישי האהוב את טובתם במקום טובתו ...והרי טובתם תתקיים רק לצד ובמקביל לטובתו שלו ולהיפך... הוא שאמרת יעלי, אנשים וגם ילדים מרגישים ...וכשמנסים לרצות בלי הרף הרי שמכבידים...ומשיגים תוצאה הפוכה. גם בעניין זה אנו עושים עבודת צוות...כמו בנושאים אחרים בהם לי יש עבודה לעשות...עבודה משותפת מאירה ומפרה. תודה על ה "בינגו"
 
מציצה לרגע באמצע הלילה...

ולא תאמינו, גם באמצע עבודה. דו"ח מגעיל שחייב להיות מוגש מחר. אבל די - חצות זה מוגזם. אני אתיישב על זה דבר ראשון בבקר. ימים מאד עמוסים יש לי בעבודה והיום לא ראיתי פורום בכלל. הבונבוניירה הקטנה אובחנה כסובלת מדלקת בדרכי השתן, בנוסף לשיעול הטורדני שלה. התחילה לקבל אנטיביוטיקה ואני מקווה שייטיב איתה. יעלי, סליחה שלא התקשרתי בחזרה, פשוט הגעתי לעבודה ונחת עלי כל העולם ואחיו הבכור!! לילה טוב לכולם, בתקווה שמחר "נתראה" יותר.
 

ח ד

New member
החלמה מהירה לבונבונת

מסכנונת... בריאות ורפואה שלמה לה
 

ח ד

New member
תודה

עין אמרה את זה בשמי. כל מה שנשאר לי זה פשוט להודות לך.
 
למעלה