היי חדש פה

MYHOT3

New member
היי חדש פה

קוראים לי גל ואני בן 15 אוטוטו אני כל כך מכיר את מלאני אבל מתמונות ומתגובות שלכם נראה לי שהיא אחלה זמרת איזה שיר תמליצו לי לשמוע להתרשמות ?
 

רוני1002

New member
היי, ברוך הבא לפורום מלאני../images/Emo70.gif

אני שרית ואני מעריצה מאוד גדולה של מלאני. מלאני היא באמת אחלה זמרת. יש לה אחלה קול והשירים שלה מאוד עמוקים. אני ממליצה לך לשמוע את השיר First Day Of My Life. בנוסף, היא הוציאה 3 אלבומי סולו: Beautiful Intentions, Reason ו Northern Star. כדאי לך לרכוש את הדיסקים האלה. יש שם שירים מאוד יפים. צירפתי קישור לאתר הרשמי שלה ששם תוכל לשמוע את השירים מהדיסק החדש שלה Beautiful Intentions. כשאתה נכנס לאתר תלחץ על הקישור Music & Video. ליד כל שיר יש כפתור שמאלי וימני. הכפתור השמאלי לשמיעת השיר והכפתור הימני זה למילים של השיר. אני מאוד מקווה שתאהב את השירים. אתה מוזמן להצטרף לפורום ולכתוב פה בקביעות.
 

MYHOT3

New member
וואי איזה שיר יפה יש לך עוד שירים

להמליץ בסגנון כזה
 

רוני1002

New member
נכון, זה שיר מאוד יפה.

אני יכולה לשלוח לך שירים באי- מייל או משהו. פשוט דרך הפורום זה לא חוקי... אם את רוצה, את מוזמנת להיכנס לקומונה על הספייס גירלז, ואני אשים קישורים לעוד שירים שלה.
 

MYHOT3

New member
זה בן... אני רק רוצה שמות של שירים

שלה בסגנון כזה
 

רוני1002

New member
אוי, אני מצטערת. רשימת השירים שלה:

Go! Northern Star Goin' Down I Turn To You If That Were Me Never Be The Same Again Why Suddenly Monday Ga Ga Be The One Closer Feel The Sun Here It Comes Again Reason Lose Myself In You On The Horizon Positively Somewhere Melt Do I Soul Boy Water Home Let's Love Something's Gonna Happen Follow Me I Want You Back I Wonder What It Would Be Angel On My Shoulder Love To You Living Without You Wonderland I Love You Without Trying Like That Knocked Out Everything Must Change Runaway Warrior אלה השירים שלה חוץ מהשירים ששמעת באתר הרשמי שלה. לקחתי את רשימת השירים מאתר "מלאני ישראל", האתר של ענת (actimel), מנהלת הפורום. רק
אל תוריד אותם מהאימיול/איימש/קאזה. עדיף שתקנה את הדיסקים.
 

actimel

New member
אתה מוזמן לאתר...

http://www.israel-chart.com/melc/ יש רשימה מעודכנת של השירים והאתר עוד יעודכן בעתיד תהנה
 

RedRecords

New member
בקשר לאתר...

יש אפשרות שיהיה אליו קישור במעלה הדף בתור "האתר הרשמי של הפורום"?
 
למעלה