היי טרנסיות יפות שלי

היי טרנסיות יפות שלי../images/Emo34.gif

איזה יופי לראות פורום שכזה! אז ככה אני לא טרנסית, אישה... אבל חולה על טרנסיות (כפי שאתם מבינים מהשם... מבינים למה...) ובכלל אני לס אז שמחה להיות קשורה לקהילה... אז מה איתכם? מי אתם? מה אתם? דברו אליי. אוהבת דנה.
 

Michelle VioLeT

New member
../images/Emo23.gif

זה נחמד שאת באמת מתה על טרנסיות.. אבל אל תשכחי שגם טרנסיות הן נשים בדיוק כמוך.. אוהבת מיכל
 
אני יודעת נשמה../images/Emo25.gif

אני לא מתייחסת לטרנסיות בצורה שונה. להפך. אני חולה עליהן. יצא לי להכיר כמה טוב ויש להן ראש סבבה פתוחות ומטורפות ... כמו שאני אוהבת את הנשים שלי..
אז מה איתכם? הולכים למצעד? אני ויתרתי... אין לי זמן בגלל בגרות ועייפות מצטברת מלמידה ועבודה מתישה בחום בשמש בים...בעעע... וגם... דנה לא תהיה. בערב אני אעשה משהו שקשור לחגיגות הגאווה. אוהבת דנה
 
את היית היום במצעד את ראית.....

דנה ויתרתה השנה השנה היא רוצה להתפרע קצת. והיא הלכה או תלך לאחלה מסיבה.... שאני לא אנקוב בשמה עכשיו כדי לא להפיל אותה. אבל אני מאחלת לה רק סבבה. היא מותק של בן אדם.. חולה על הטירוף שלה. נו מיכלי, אז איך היה? הבנתי שהשנה לא היה משהו. המצעד היה טוב אבל ההפנינג אחורי זה על הפנים... אוהבת דנה. נ.ב- אני מתה לראות אותך!
 

Michelle VioLeT

New member
המצעד היה מקסים!

אבל ממש נהנתי ממנו הרבה יותר ממה שנהנתי ממנו שנה שעברה.. המשאיות היו ציבעוניות יותר מקושטות יותר היה יותר כיף בקיצור באשר להפנינג לא ממש נשארתי אולי רק להופעה של חני משהו.. זהו. מה דעתך על המצעד?
 
וואללה אני אוהבת מצעדים

וכל מה שקשור בזה אבל לא יצא לי ללכת. לא נורא. בעזרת השם שנה הבאה. בכלל אני אוהבת את כל המסיבות גייז והאווירה החגיגית. מה יותר טוב מלהיות אוחצ´ה... אז ספרי על עצמך. אוהבת דנה.
 

Michelle VioLeT

New member
אני לא אוהדת גדולה של המונח

אוחצ´ה.. מזה בכלל? הרי כל אחד מגדיר את המונח הזה כיביכול למה שהוא רוצה..
 
וואללה. אוחצ´ה זה בעצם.......

אחותי כמו אוחתי בערבית וזה ערבוביה. הרי כל השפה של הגייז זה ערבוביה של עברית ערבית ואנגלית.-שיבוש מילים. כמו אחותי להומו. אבל מגדירים את זה בדר"כ בתור הומו נשי... מוזר... אבל גם אישה יכולה להשתמש בזה... ספרי על עצמך
 

Michelle VioLeT

New member
מה כבר יש לספר?

אני אשמח אם תשאלי שאלות.. פה בפורום (ובמסרים האישיים) ואז אני אוכל לדעת באופן יותר ספציפי מה לספר..
 
מממ... מה שבא לך לראש....

אם את רוצה תכתבי כאן ואם את לא רוצה שיראו אז במסרים אישיים. אני אשמח לדעת עלייך יותר. את נשמעת לי אחלה. שפכי...אוהבת דנה.
 

Michelle VioLeT

New member
אז ככה..

אני מיכל.. ואני טרנסקסואלית מתחילה בת 17 מאיזור המרכז.. את? (אגב ההודעה הזאת הולכת לעוף לעמוד השני אז תעני לי בהודעה חדשה..)
 
למעלה