היי לא ידעתי שיש לנמרוד פורום!!

היי לא ידעתי שיש לנמרוד פורום!!

לא משנה.. בכל אופן אני זהר, ואני מכירה את נמרוד ממממש מההתחלה.. קרובת משפחה שלי הייתה המפיקה שלו בתחילת הדרך, וראיתי אותו מלא פעמים. הוא היה אצלי בבית בארוחת חג של חנוכה אם אני לא טועה לפני שנתיים או שלוש שנים בערך וגם היה אצלי בבת מצווה... הוא בנאדם מקסים ויש לו בדיחות ממש טובות..
 

E l i a n

New member
הו..! יפה ../images/Emo13.gif

ברוכה הבאה לך, זהר! האם ב"מפיקה" את מתכוונת למאיה פוגל? אני אשמח מאוד אם נוכל לארח אותה פה, בפורום, ולכן, אם את יכולה לבקש ממנה להתארח, אולי נשאל אותה מספר שאלות על תחילת דרכו של נימרוד. אני שמחה שיש לך קירבה אליו, באמת. זה רק מוכיח שוב ושוב כמה הוא רחוק משגעון הפרסום שלעיתים דבק באנשים מפורסמים. מהכרות ממש קצרה ותמציתית איתו,הוא באמת בנאדם מקסים ויש לו אחלה של חוש הומור. האם את, או קרובת המשפחה שלך עדיין בקשר איתו, ועם הלהקה שלו? .. מקווה שתבואי לבקר שוב, הרבה, ולעזור לי, איכשהוא, להחיות את הפורום. תודה שבאת!! מקווה שיהיה לך סופשבוע קסום ומופלא!!
אליאן.
 
חחח...

כן מאיה פוגל היא קרובת משפחה שלי.. אני אשאל אותה בקשר לאירוח. כרגע היא לא ממש בקשר איתו לפי מה שאני יודעת.. אין לי מושג. ואני מסכימה לחלוטין בקשר לזה שהוא רחוק מלהיות כוכב גדול ומרוחק. ההפך. הוא פשוט בנאדם מקסים שאני זוכרת שביקשתי שהוא יחתום לי על פוסטר, והוא רשם זהר עם ו', שזה דבר שאני שונאת, אז הוא שעה חיפש פוסטר ובסוף ירד למטה להביא מהאוטו רק כדי שזה לא יהיה עם ו'.. אני אשמח להיות פה ולעזור לך... תתתעורררוווו
 

E l i a n

New member
גמני כמעט כתבתי עם ו'..

מזל שנזכרתי לבדוק קודם את הניקניים שלך. חחח..ממש נחמד מצידו לחתום לך על פוסטר מחודש..!
אגב, את יכולה לסרוק את הפוסטר עם החתימה או לצלם את הפוסטר עם החתימה ולסרוק? זה יהיה ממש נחמד מצידך אם תעשי זאת
שבת שלום ומצויינת! אליאן. אה, ותודה על כך שתשאלי את מאיה. תודה רבה.
 
אמממ...

שאלתי את מאיה- היא צריכה למצוא זמן.. אבל היא התרגשה מהמעמד בקשר לפוסטר- אין לי סורק והאמת.. אין לי מושג איפה הפוסטר
 

E l i a n

New member
אינבעיה. ../images/Emo13.gif

אם תוכלי להודיע לי מראש מתי היא באה, ע"י מסר אישי, יכול להיות שאני אוכל לפרסם את האירוח בעוד מקומות. אני אשמח אם היא תתארח פה, והיא באמת במעמד מכובד אצלי,שהרי היא זו שכמו הביאה את היצירה של נימרוד לעולם. למה כמו,בעצם?
אה,וזהר, תוכלי להסביר את החתימה שלך?
מודה, לא הבנתי אותה
 
הסבר לחתימה

חח.. אני שמחה להסביר: אני מאוד אוהבת את עברי לידר, והחתימה שלי לקוחה משיר שלו: יותר מדי הרבה. אני מאוד ממליצה לשמוע, הוא זמר מעולה... למי שגם רוצה יש פורום שלו בתפוז- פורום זורם וכיפי... וער!!!
 

E l i a n

New member
גם הפורום שלנו ער..../images/Emo6.gif

חחח סתם.. הוא מנמנם.. ביציאת התקליט השלישי של נימרוד הוא יתעורר לחיים, כך אני מאמינה. ואני גם עושה פרסום :) אני מכירה את עברי לידר. הייתי בהופעה שלו בניצנים, ובכלל בארועים שונים. הוא ממש ממש טוב. אני, וחברים שקרובים לי, חושבים שיש דמיון בין נימרוד (לפני התק' האלקטרונית) ובין עברי לידר (לפני "האנשים החדשים"). שניהם שרו בעיקר על אהבה,רוק שקט כזה,לפעמים קצבי, ושירים עם מילים חזקות (מבחינת משמעות, נסתרת או גלויה) אבל קליטות. מה דעתך על ההשוואה הזו, זהר?
אליאן.
 
אמממ...

האמת שנמרוד ועברי באו בשתי תקופות שונות בחיים שלי.. את נמרוד שמעתי ממש בדיסק הראשון שלו וזה היה בתקופה היותר צעירה שלי.. ואת עברי אני בתקופה בוגרת יותר.. לא יודעת.. אבל ללא ספק יש דמיון בינהם..
 
זוהר?פה?היי..והיי אליאן..

הייתי בפורום הזה לפני כמה חודשים(בניק ZVI Z)אם את זוכרת.. בכל מקרה,נכנסתי לבקר..ולדעתי יש המון המון מקום להשוואה בין נמרוד לעברי.רק ששניהם קצת מאכזבים עם הנטייה האלקטרונית האחרונה,גם אם הם עושים את זה מצוין.מחכה ל-2 הדיסקים..
 

E l i a n

New member
הייי צבי,

וסליחה על האיחור בתגובה.. זו הבעיה עם כך ששירשור ישן לא מוקפץ.. אני מסכימה עם הגישה שהאלקטרוני טיפה מאכזב, אבל זה לא כי אני "תקועה מאחור" כמו שמורן (מלאני די) אמרה, אלא כי אני מעדיפה שירים עם לחן, ופחות עם ביטים. נימרוד וגם עברי (ואגב, גם פוליאנה פרנק, להקה שאני ממש אוהבת) שינו את מה שעשו - עשו מצוין, אבל פחות הטעם שלי. גם בחו"ל,כפי שהרמה של האלקטרונית של נימרוד מזכירה אותם,יש אלקטרוני ויש מלודיות. אני אישית מעדיפה את המלודיות. למרות שיש לי כמה דיסקים של אלקטרוני יחסי. אני שמחה אבל שיש עדיין את המילים המדהימות (באמת! תמיד!) של נימרוד, ולא למשל..טראנס. לא הבנתי לאיזה שני דיסקים אתה מחכה? לדיסק של נימרוד ו..? גם לעברי אמור לצאת עוד דיסק בקרוב? אשמח גם אם תפרט את ההשוואה בין נימרוד ועברי.סתם, בשביל העניין.
אליאן.
 
אממ.. אני אנסה להגיב..

אם הבנתי נכון- צבי מחכה לדיסק של עברי. הדיסק החדש בתהליכי עבודה- בתקווה לצאת בחצי שנה הקרובה. בקשר להשוואה בין עברי לנמרוד... אני מכירה רק את הדיסק הראשון של נמרוד.. אבל אני יכולה להגיד שהמילים של שניהם לקוחות מחיי היום יום ולטקסטים של שניהם יש את היכולת לתת לנו להזדהות איתם. ושניהם פונים אל הרגש... אממ נראה לי שזה הבסיס.. צבי- יש משהו להוסיף?
 
אממ

זה בעיקר מה שכתבת.הטקסטים,וגם הלחנים אני חושב.לא יודע בדיוק אבל פעם ראשונה ששמעתי את הדיסק של נמרוד(דווקא השני),זה מיד הזכיר לי את עברי. ועכשיו זה ששניהם פונים לכיוון האלקטרוני..מקווה שזה לא יהרוס את מה שתמיד היה הקסם שלהם.וזוהר,הדיסק של עברי לא יצא בחצי שנה הקרובה,יש זמן עד שהוא יצא..אני חושב(מקווה שאני טועה)
 
תוריד לי את התקווה למה לא!!!

סתם... מחכה בקוצר רוח לשלושים.. ולדיסק!!!!!! תבואו בהמוניכם בשלושים לחודש- הופעת הסיום של עברי לידר לסיבוב הנוכחי.. יהיה משהו מדהים.....
 
למעלה