היי מבקש התייעצות

היי מבקש התייעצות

למדתי באחרונה את הקיובייס SX 2,קראתי ספר באנגלית על כל האפשרויות ואני מרגיש די שולט בתוכנה. עכשיו,אני גיטריסט במקור,ברמה גבוהה.אני רוצה עשות ליווים של תופים ולפי מה שהבנתי הרבה יותר קל לעשות את זה דרך מקלדת שליטה ולא דרך העכבר..האם כדאי לי לקנות חיבור מידי לגיטרה או שמא מקלדת מידי? וכמו כן, איך אני אמור לדעת איך לעשות את כל המעברים בתופים בלי שאני מתופף??..הצלחתי לעשות מקצבים רגילים אבל במעברים אני מתקשה,יש איזה אתר אולי שמראה מעברים? עוד דבר,מאיפה אני יכול להשיג עוד סאונדים של תופים,כמו שראיתי שיש לבחור שהעלה את טוקסיסיטי (ואיך לעזאזל הצלחת לעשות את זה??על ידי טאבים של תופים מהאינטרנט אולי?) ומאיפה אני משיג צליל של גיטרת באס? תודה.
 

dc24

New member
אז ככה :

ממה שאני יודע, אם אתה גיטריסט אין לך סיבה לקנות חיבור מידי לגיטרה. פשוט תקליט אודיו. אבל כן כדאי לך להשיג מקלדת שליטה היא באמת הרבה יותר נוחה. שנית, תוכל לנסות ולהשתמש בפרויטי לופס שהיא כם כן נוחה ובעיקר למקצבים. לדעת מעברים ?? זה ענין של שמיעה וניסיון. צליל של גיטרה באס - תוכל להשתמש ב-VST שבא עם קיובייס אם הוא מספק אותך. פרט לכך (אם יש לך כסף ורצון להתקדם) תוכל לקנות מודול חיצוני של צלילים בו תמצא ים של צלילים, החל מכינורות, פסנתרים, וכלה בבאס ובתופים.
 

kundara

New member
קצב עושים עם העכבר

אבל בלי שום קשר, כדאי לקנות מקלדת שליטה אם אתה משתמש בקיובייס
 

CyBear

New member
קצב עושים באהבה, או לא עושים בכלל

 
תודה+שאלה

למה כשאני שם ערוץ מידי אז כדי לשמוע אותו אני צריך לעביר להתחלה פעמיים ?.. אחרת זה לא משמיע לי את המידי..וגם יש לי כל מיני תקיעות קטנות של הסאונד לפעמים.האם זה בגלל שהכרטיס קול לא חזק מספיק? יש לי כרטיס אוןבורד של רילטק.
 
למעלה