היי מזל טוב על הפורום החדש

מיכל 87

New member
היי מזל טוב על הפורום החדש

יש לי שאלה יש את הקסם הזה שבו כריס אנג'ל חותך בחורה.. והיא עדיין ממשיכה ללכת..(יותר נכון- גוררת את הגוף חסר הרגליים שלה) חשבתי שהתחלה שזו גמדה שהיא פעלולנית.. אבל אז ראיתי איך כריס אנג'ל חותך את עצמו! ושניה אחרי שהוא מחבר את החלקים- הוא קם והולך.. איך עושים את הקסם הזה? מישהו יודע? אני אנסה לחפש קישור של הקסם..
 

ofer976

New member
ראיתי את זה

פעם...וזה ממש מפחייייד. יש הרבה קוסמים שעושים את זה...אבל איך?!?!? ררררר....כמעט הלב שלי הפסיק לעבוד...מזלי שאני קוסם ולא קרה לי כלום..חחחחח חבר שלי אומר שיש אנשים שעברו ניתוח והגוף שלהם מגיע עד לבטן, ושיש גמד שהוא הרגליים...וככ עושים את הקסם.
 
חברים, קסם הוא קסם הוא קסם.

שלא יאכילו אתכם בכל מיני סיפורים של: ניתוחים, השתלות, כוחות על טבעיים, יכולות מיוחדות וכדו... זה קסם! קסמים הם חלק מאומנויות הבמה=בידור והנאה. כריס אנג'ל הוא אחד מהקוסמים, המוכשרים והכישרוניים ביותר הקיימים כיום! אבל (ויש אבל), אל תשכחו שמדובר קודם כל בטלויזיה-מה שאתם רואים זה לא תמיד מה שקורה במציאות, דבר שני, סביב כריס אנג'ל יש מכונה משומנת של יוצרים, יצרנים ואנשי מקצוע שעובדים בשבילו-הרעיונות שלהם והיכולת ליישם אותם קטנים עליהם!
 

SurfingBoy

New member
האישה ממש מסכנה!!!

ראיתם איך היא צרחה ובכתה?! הוא פירק לה את הקוף! היא גם ברחה משם! הוא חיבר אותה מחדש נכון?!?! זה לא מוסרי להשאיר אותה ככה!
 
למעלה