היי, צריכה עזרה..

Noa343

New member
היי, צריכה עזרה..

כחלק מהמחויבות אישית שלי אני חונכת ילד בן 10 ובזמן האחרון אני כבר לא מוצאת דברים לעשות איתו, אז אולי למישהו יש כאן הצעה לאיזו פעילות יצירה נחמדה, עדיף לא מלכלכת כי אנחנו אצלו בבית ויכולה להיות ארוכה. תודה :))
 
קודם כל ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif ושתי

שאלות: כמה זמן אמורה להימשך הפעילות? מה התקציב שלך? (זה מאד חשוב
)
 

Noa343

New member
תודה :))

הפעילות היא שעתיים והתקציב בסביבות ה- 50- 60 שקל
 
רעיונות:

אם הוא אוהב לפסל אני מציעה לקנות כמה חבילות פימו בצבעים שונים ולפסל דמויות נחמדות ופיסלונים חמודים - אני גיליתי שילדים מאד אוהבים לפסל את הקרטונס שהם רואים בטלווזיה. באותו רעיון אפשר לקנות דאס וקצת צבעי גואש או אקריל לפסל ולצבוע אח"כ. אם הוא אוהב לצייר: אפשר לקחת סיפור שהוא אוהב (הארי פוטר?) ולצייר את הסיפור בפרקים מצויירים, או לעשות קומיקס של הסיפור - ילדים מתים על קומיקס. מה עוד????? אפשר לצאת לצלם בחוץ לפתח את התמונות (ממש ללכת יחדיו לחנות צילום - זה יגרום לו להרגיש "גדול" ואח"כ להדביק את הצילומים יחדיו באלבום שתכינו מבריסטולים. מספיק לבנתיים? אם זה ממש לא הכיוון, אשמח ליותר פרטים בכדי לעזור.
 

Noa343

New member
תודה!

אהבתי את הרעיון עם המצלמה, נראה לי אני אאמץ :) גם הקומיקס ממש ממש נחמד והוא גם אוהב קומיקס אז זה ממש קולע. הפימו והדאס לא ממש רלוונטי, גם כי אנחנו נמצאים אצלו בבית וגם כי זה לא הכי התחומים שהוא אוהב. אני יותר חשבתי על דברים שלא מלכלכים יותר מדי ושאפשר לעשות אותם בחדר בלי תנור או משהו אחר. חשבתי אולי לעשות איתו מגנטים, אבל מה אני יכולה לשים על המגנט?
 

Noa343

New member
חח כן חשבתי על זה

אבל עד שנצלם ואז לפתח זה יעבור על כמה פגישות ורציתי כבר משהו לפגישה הקרובה. וחוצמיזה אם כבר אז להוסיף משהו על הדרך.. היה לו יומולדת והחלטנו לעשות מסיבה לכמה חברים שלו ולקחתי על עצמי את המשימה
אז אולי יש לכם משו נחמד ומקורי לשעתיים ככה, לבנים שלא יהיה קיטצ'י מיד כדי שהם לא יתפדחו וירגישו שהם כביכול עושים משהו של בנות. מקווה שהבנתם
ותוודה רבה וסליחה על כל השאלות :)
 
אין שום צורך להתנצל על השאלות

יקירתי...לשם זה אנחנו פה
בדיוק לשאלתך העלנו שרשורים נהדרים לימי הולדת, בדיוק כאן ואם עדיין צריכה עזרה, אנחנו פה
בהצלחה (הרעיונות בשרשורים האלה ועוד רעיונות נהדרים אחרים - מופיעים במאמרים של הפורום)
 

Noa343

New member
תודה רבה../images/Emo24.gif

נראה לי שאני ילך על הרעיון עם הפיראטים בשילוב עם רעיון שראיתי בפורום ימי הולדת ומתנות. נעצב את הבית בסגנון, נחלק לכל אחד רטיה, חרב וכו' וגם נכין לכל אחד מן תיבת מטמון ובמהלך הערב הם יעברו משימות ועל כל משימה יקבלו "מטמון" ובסוף הערב תהיה להם תיבת מטמון עם הרבה אוצרות :) מה אתם אומרים?
 

lorli

New member
מזמן גם אני הייתי חונכת ובדיוק

בתקופה הזו החלטתי שגם לנו משעמם. אז התנדבתי לתפור תחפושת לילד איזה שהוא רוצה. בחרנו ביחד את התחפושת (איש השאלות מבטמן) ושיתפנו גם את ההורים בעשייה. הפעילות ערכה כמה מפגשים. בהתחלה הלכנו לקנות בדים ומוצרי עזר ביחד (ההורים יכולים להצטרף אם הם מפחדים) ובחרנו בדים וחוטים בשיתוף מלא של הילד. בקשתי שלפעילות הבאה הוא יצייר בדיוק מה שהוא רוצה (מקל, כובע, ועוד אביזרים) כך שנדע מאיפה להתחיל. בפעילות הבאה כל אחד עשה משהו. אני תפרתי חולצה ומכנסיים בהתאם לבגדים של הילד (פשוט להעתיק) האמא גזרה סימני שאלה והילד עבד על המקל ושאר האביזרים. לקח בערך שלוש פגישות כל העניין והילד לבש את זה בפורים והיה ממש גאה. פעילות נוספת ארוכה היא לעשות אלבום תמונות מעוצב. לפתח שוב תמונות (כדי שהקודמות לא יהרסו, לקנות אלבום, ניירות צבעוניים והמון מדבקות ולעצב ביחד. עוד פעילות, להכין בית לשבלולים או לחיה קטנה אחרת (בתנאי שההורים מרשים) וממש לעצב. קופסת נעלים תהיה נהדרת, לשים עלים שונים לרצפה, כל מיני בלוטים ואצטרובלים קטנים לקישוט, קרטון שחור כשטיח ומה שרוצים.
 

Noa343

New member
ממש ממש אהבתי את הרעיון עם התחפושת!

רעיון גאוני, חבל רק שאין לי שום מושג בתפירה. זה היה יכול להיות ממש מגניב. את הרעיון עם האלבום ממש ממש אהבתי ואני בהחלט אאמץ אותו, תודה לך! :)
 

lorli

New member
אם לא יודעים לתפור תמיד אפשר להדביק

עם דבק גוטרמן לבדים ויוצא ממש טוב
 
למעלה