חנות לבגדי נשים יוקרתית
שי שלום מה שאני פחות אוהב בגישה שלך הוא הרצון להיות "כמו" רנואר יש מושג בשיווק הנקרא Me too בעברית "כמו" או "גם אני" אם אתה רוצה להצליח בעסקים עליך ליצור "בידול" ומיתוג שיהיה ייחודי רק לך ולא להיות כמו כולם לדוגמא: חברת קומ-איל-פו החליטה ללכת הרבה מעבר לבגדים ויצרה קונספט שלם למען נשים היום זו תעשייה שלמה שהמכנה המשותף שלה הוא "למען נשים" הקטלוגים שלהם אחרים ויצירתיים הטקסטים נהדרים קטעי השירים המודפסים על תוויות הבגדים וכד' הם רק חלק קטן מהקונספט הענק והכולל העומד מאחורי המותג קומ-איל-פו, של קרול גודין אני ממליץ לך לחשוב בכיוון שונה ואחר ולא להיות "כמו" לגבי שם – מה דעתך על השם באנגלית Shay יש לו את השיק שלו והוא גם מסמל "מתנה" בעברית לגבי רעיונות, קבל כיוון ראשוני אם החלטת ללכת על בגדי נשים ליציאה לבילוי למה שלא תיצור סוג של "מועדון" המספק הנחה ניכרת לנשים לכל מיני סוגי בילוי לטווח ארוך יהיה לך קהל לקוחות כמותי אשר יכול להוות כוח קניה תוכל לפנות לחברות המציעות מוצרים ושירותים המתאימים לנשים בתחומי הבילוי וכל קונה שתקנה אצלך בחנות תקבל כרטיס מועדון המאפשר לה ליהנות מהנחות או מבצעים מיוחדים בהקשר לבילויים אני לא מכיר אותך ולא מודע לניסיון שיש לך בעסקים ובביגוד נשים ולכן קשה לי "לזרוק" לאוויר רעיונות שאולי בכלל לא מתאימים לך בשורה התחתונה אני ממליץ לך להתחיל לחשוב אחרת, שונה, לא כמו כולם זה אולי ייתן לך צ'אנס בשוק אני גם ממליץ לך לפנות לחברות ויועצי שיווק המתמחים בתחום האופנה (אני לא מתמחה בזה) כדי לקבל תמונה יותר מלאה על השוק והפוטנציאל להצליח בו שנה טובה וגמר חתימה טובה מקווה שבכל אופן עזרתי קצת