היכן כדאי למתחילים להתחיל?

קוואנט

New member
היכן כדאי למתחילים להתחיל?

שאלה עבור כל אלו שמתחילות/ים, כל אלו שמתלבטות/ים, כל מי שרוצה, אבל לא ממש יודע/ת מה לעשות: היכן לדעתכן/ם הכי כדאי להתחיל להתנדסט? על חוף ים מבודד? במפגש פתוח של הים התיכון או ים המלח? אולי בכלל במפגש המוני של עשרות רבות של משתתפים, אולי אפילו מאות? מה הכי טוב לנטוריסט/ית המתחיל/ה?
 
מה זה משנה?

מה זה משנה היכן חושפים את התחת העיקר שהוא נחשף, לעומת זאת חשיפת הבולבול זה סיפור אחר לגמרי. לדעתי את התחת לחשוף במפגש פתוח בים המלח ואת הבולבול לכוון לעבר חוף מבודד.
 

tamirzak1

New member
גם לדעתי כל מתחיל צריך להתחיל היכן שהוא מרגיש

בנוחות. גם אם יתחיל לבד בבית , תגיע השעה שיצטרך להתפשט גם מול אנשים ולכן איו שוני היכן מתחילים. תמיד תהיה ה"פעם הראשונה" מול קהל וזה מה שמפחיד את רוב החדשים.
 
מה שמפחיד את רוב הגברים

אם לא כולם... "מה יקרה אם פתאום יעמוד לי"... אני אומרת אז יעמוד...אז מה??..
 

TatyanaS

New member
piercing and naturism

I saw a link to your forum on the main page and it came right in time... I have a friend who comes from europe, he is a naturist and he was looking for locations in israel but a question first... what is your policy regarding body piercing? i mean private parts? thanks. BTW - feel free to answer in hebrew... i just don't have a keyboard..
 

giora10

New member
בשבתות אנו נפגשים בחוף נווה מדבר../images/Emo41.gif

כאשר מזג האוויר מרשה זאת. בתקופה האביב הקיץ וחלק מהסתיו נפגשים בחוף געש. עידכונים לגבי יתר המפגשים מתפרסמים מעת לעת כאן בפורום וביתר הפורומים הנטוריסטים. פירסינג קעקוע עגילים לטעמי הוא נושא אישי. כל אחד מוסיף (או לא) לפי טעמו האישי.
 

TatyanaS

New member
thank you - but the ? is - is it allowed

there are some organizatons, that do not allow it and if you have piercing - you have to take it off before you go on location. what is the policy of the israeli society?
 

קוואנט

New member
לא חייבים לענוד, לא חייבים להסיר ../images/Emo13.gif

כל אחד יכול לבוא איך שהוא רוצה - עם פירסינג ובלעדיו.
 
זה הופך את הערום לחלקי../images/Emo4.gif

להסתובב ערום עם פירסינג,עגיל,שעון,שרשרת,צמיד הופך את הערום לערום חילקי ומה הטעם בכך
 

TatyanaS

New member
thanks

how was it yesterday? and when is your next meeting? my friend is thinking of joining... do you have other english speaking people there...? i mean people who don't speak hebrew...?
 

tamirzak1

New member
אין כל מניעה לענוד פירסינג בכל איבר בגוף.ניתן

להגיע עם פירסינג ובלי.
 
למעלה