היכרות עם מישהי

shahar9900

New member
רקע- בן 51, נשוי . מס' ימים לפני המלחמה התכתבי עם מישהי נשואה, מתוך כוונה לפתח קשר של אהבה וחברות טובה, נפגשנו למס' דקות והחלטנו על המשך קשר המושתת על כנות, וחברות טובה.
עם פרוץ המלחמה הודעתי לה שגייסו אותי למילואים (אני עדיין במילואים) ולאחר שחשבה שאני משקר לה , למרות ששלחתי לה תמונה עם מדים , הקשר נותק.
הקשר עם אשתי קשר תקין אך חסרה לי האהבה , הכמיהה ובעיקר החברות הטובה.

החלום- נחלם הלילה , ובחלום מס' נשים שמעירות אותי בעדינות ומבקשות לבא איתן למקום המפגש שפגשתי אותה . אני מסרב בתוקף לאחר שמסביר להן שמי שלא מאמינה לי, לא ראויה לקשר חברותי וכנה איתי. לאחר שכנועים רבים אני מסכים . הולך איתן לאותו מקום, רואה אותה מחויכת והיא מוסרת לי מגש ענק של דברי מאפה ומבקשת שאחלק אותם לחיילים בבסיס ואומרת לי שבתוך החבילה יש משהו שהוא רק בשבילי.
אני לוקח את החבילה לכוון הבסיס. ברגע זה העירו אותי משנתי ולא הספקתי לראות מה היה עבורי.
 

אלישבע777

Well-known member
שלום שחר9900 וברוך בואך לפורום!

הפרוש שלי לחלום - בעקבות הכרות חדשה

החלום נפתח בהתגשמות משאלה – הגברת שפגשת ומצאה חן בעיניך, שולחת כמה נשים להעיר אותך בעדינות והן מבקשות ממך לבוא איתן לפגוש את הגברת. לכאורה – נפלא! מאידך – עכשו אחרי שהיא לא האמינה לך – אתה אינך מעוניין בה. החלום אומר לך – שהאמון במערכת זוגית רגשית – חשובה לך ביותר ואסור לוותר על כך, גם אם מישהי מוצאת חן בעיניך מאוד. עקרון האמון, הוא אפילו גובר על הצורך באהבה.

הנשים הללו משכנעות אותך ואתה לבסוף מסכים ( מאמין להן או מאמין לגברת שהיא רוצה לחדש איתך את הקשר). האמון שנתת בנשים הללו – השתלם. בזכותן אתה פוגש את הגברת כשהיא מחייכת לקראתך. היא מוסרת לך מגש ענקי של עוגות לחבריך במילואים וחבילה אישית – עבורך בלבד. לכאורה התגשמות משאלה – הגברת מעוניינת בך! ונותנת לך מתנה וגם לחבריך!! כמעט סיפור רבקה המקראית ואליעזר עבד אברהם! (בראשית כד) אליעזר נשלח למצוא כלה ליצחק בן אברהם, אבל איך הוא יידע מי הכלה הראויה ביותר? הוא מחליט לבחור את הכלה לפי קריטריון של נדיבות לב ואמון בו.

כך אומר לעצמו אליעזר:


יג הִנֵּה אָנֹכִי נִצָּב, עַל-עֵין הַמָּיִם; וּבְנוֹת אַנְשֵׁי הָעִיר, יֹצְאֹת לִשְׁאֹב מָיִם. יד וְהָיָה הַנַּעֲרָ, אֲשֶׁר אֹמַר אֵלֶיהָ הַטִּי-נָא כַדֵּךְ וְאֶשְׁתֶּה, וְאָמְרָה שְׁתֵה, וְגַם-גְּמַלֶּיךָ אַשְׁקֶה--אֹתָהּ הֹכַחְתָּ, לְעַבְדְּךָ לְיִצְחָק, וּבָהּ אֵדַע, כִּי-עָשִׂיתָ חֶסֶד עִם-אֲדֹנִי.

וכך היה! רבקה אומרת לאליעזר בדיוק מה שהוא חשב מראש ורצה לשמוע!! הוא מבקש ממנה לשתות והיא משקה גם אותו וגם את כל גמליו הצמאים (עבודה מפרכת, למען זר גמור! כאן נוצר האמון שהיא הכלה הנבחרת)

וַתֹּאמֶר, שְׁתֵה אֲדֹנִי; וַתְּמַהֵר, וַתֹּרֶד כַּדָּהּ עַל-יָדָהּ--וַתַּשְׁקֵהוּ. יט וַתְּכַל, לְהַשְׁקֹתוֹ; וַתֹּאמֶר, גַּם לִגְמַלֶּיךָ אֶשְׁאָב, עַד אִם-כִּלּוּ, לִשְׁתֹּת.

בסיפור המקראי היפה, המשאלה הוגשמה עד תום! בחלומך- המשאלה... כמעט הוגשמה. הגברת חייכה אליך- זה נפלא אבל לא מספיק. היא מסרה עוגות לחברים - זה באמת יפה, אך לא הכרחי. אבל... מה היא טמנה בחבילה האישית אם בכלל?... לעולם לא תדע!!

החלום אומר לך, שאם תרצה לדעת מה היה בחבילה האישית – מתנה התואמת את ציפיותיך ואת החיוך שלה? או אולי החבילה היתה ריקה מתוכן? עליך לברר זאת בעצמך. אבל זהירות!! אם יש לך ספק, אז אין ספק! אם אינך מאמין לה מראש, ואינך בוטח בה... אין מה לחקור ואין סיבה לחדש את הקשר. הגברת כבר מעלה באמונך פעם אחת, אם תיתן לה צ'אנס נוסף והיא תמעל באמונך בפעם שניה, האם תעמוד בזה? החלום מציב דילמה ולא פתרון, כמו רוב החלומות... אבל הוא מעורר אותך לחשוב! החשיבה וההחלטה הסופית כן או לא – תרגיע אותך!

אשמח לקבל חוות דעת על הפרוש – מה התאים ומה לא התאים. ככל שיהיה לי מידע מהחלום הזה, כך יהיה לי יותר קל לפרש את חלומותיך הבאים, באופן יותר אישי המתאים לך. אני תמיד מעיינת בחלומות קודמים לפני הפרוש של החלום הבא.
 

shahar9900

New member
תודה רבה.
אני מאוד מתחבר למה שכתבת .
אכן, אם יש ספק , אין ספק.
הקשר הרגשי, אמינות , כנות וחברות טובה חשובים לי ביותר וברגע שהגב' לא האמינה לי , פה הסתיים הרצון לקשר איתה.
למרות הכמיהה לקשר אין לי כוונה לחקור ולחדש את הקשר אתה
שוב תודה רבה.
 
למעלה