הילד הזה הוא אחי, ולא אני

הילד הזה הוא אחי, ולא אני ../images/Emo88.gif

אחד הדברים שהכי שונאת שקורים ב-
שלי, זה שההורים מתבלבלים בשמות- קוראים לי בשם של אחותי, ובאיזשהו מקום זה מאוד פוגע לאור העובדה שתמיד חשבתי <ועודני חושבת כך> שהיא מועדפת וזה גרם לי להרגיש שצריכה להיות כמוה. האם קורה שמתבלבלים בשמות/בפרצופים שלכם
מה התגובה שלכם לכך
האם לדעתכם זה מעיד על משהו
 
אבא שלי מתבלבל חופשי ואני לפעמים

טועה וקוראת ללולי- הבת שלי, בשם של אחותי הקטנה, אבל זה נעשה כי אחותי הקטנה (בת 28) ניראית לי עדיין בגיל של הבת שלי (7).... אותי זה דווקא מצחיק הבילבולים הללו.
 

יעלי 8

New member
גם אצלנו ../images/Emo82.gif

לאבא שלי יש חמש אחיות והוא הבן היחיד אז שהייתי קטנה הוא היה קורא לי מלא פעמים בשמות שלהם אבל הכי מצחיק זה שההורים שלי גרושים ואבא שלי התחתן שוב ויש לו ילדה בת שנה וחודשיים אז מלא פעמיים הוא אומר לי אני צריך להשכיב את יעל לישון אני צריך לרחוץ את יעל אני צריך לקחת אותה לגן שהוא בעצם מתכוון לנועה . חוץ מזה הוא מתבלבל בשמות שלי ושל אשתו החדשה חופשי וגם בין אשתו החדשה לאמא שלי הרבה פעמים הוא קורא לה בשם של אמא שלי . אני לא חושבת זה משהו שהוא עושה כי הוא מעדיף מישהי על מישהי מסויימת קורא שמתבלבלים זה כמו שלי לפעמים מתבלבלות מילים ( בעיקר שמות עצם ) לא שמות של אנשים ולא צריך להפגע מזה כי להרבה אנשים יש בעיה עם שמות
 
אוי כן...

אבא שלי לפעמים קורא לי בשם של אחותו הקטנה וגם סבתא שלי (אמא שלו) עושה כן. פשוט לשתינו יש שם שמתחיל בנ' ונגמר בה'
 
כן גם אצלנו ...

ואצלנו זה אפילו יותר מוגזם . אבא שלי יכול להגיד ולטעות בחמש שמות (כולל אחים שלו , דודים שלו וכדומה) לפני שהוא אומר את השם שלי הנכון . ואחר כך הוא מאשים אותי שאני לא עונה לו
אני לא נעלב כמוך אבל , משייך את זה לגיל שלו (אחרי הכל הוא בן 39 , זה זקן מאווווד
)
אבא - "אלון ? דיויד ? מני ? זאק ? מולי ?
אני מסתכל עליו בפרצוף עקום
אבא - "לורן , למה אתה לא עונה לי ?
 
ההורים לא

אבל לסבתא שלי כבר יצא לעבור על השמות של הבני דודים לפני שקראה בשם שלי. כבר יצא שהיא קראה לי "זנועה" (התכוונה להגיד "זוהר", ואז נזכרה שזה לא זה)
 

eris1515

New member
סבא שלי מתבלבל-

חחחחחח הוא קורא לי סיון -בשם של בת דודה שלי... וכל פעם אני אומרת לו"איריס לא סיון איריס" והוא מבלי לשים לב חוזר על ה עוד פעם ודי כבר יתיאשתי להגיד לו כל פעם חחחחחחחחחחח אז אני עונה לו בכל שם שהוא זורק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

eris1515

New member
ה=זה* יתיאשתי=התיאשתי

ובכל שם שהוא זורק הכוונה שמות של דודים שלי .......
 

fushit

New member
חחחח....

גם סבתא שלי מתבלבלת בשמות, היא מנסה את כל השמות של הנכדים שלה עד שהיא מגיעה אלי..
זה ממש משעשע! מסכנה, בקרוב תיהיה לה עוד נכדה
להתבלבל בשמה...!!
 

יעלי 8

New member
../images/Emo108.gif../images/Emo54.gif

מישהו במשפחה שלנו אבא שלי או אשתו קרא באיזה מחקר שטותי שחתולים פוגעים בזכרון של האדם (למרות שלי זה נראה ממש לא אמין ) אז כל פעם שאבא שלי שוכח אנחנו מאשימים את החתולים (יש לו שלושה )
 

noooga

New member
חחחחח..

אפשר משהו אחר? אני בד"כ מתבלבלת בשמות של האחים שלי... אני עוברת על השמות של כל המשפחה עד שאני מגיעה לשם של אותו בן אדם.. משהו מציק בטירוף.
 

Dorin555

New member
חחחח אממ..

לפעמים שההורים שלי לחוצים אז הם מתבלבלים בשמות ואפילו קוראים לי בשם של החתולה שלי, אבל אני לא כועסת על דברים כאלה, זה קורה לכולם!
 
זה קורה לכולם

גם דוד שלי קורא לי לפעמים בשם של הבת שלו בטעות (וזה כנראה נובע מזה שהוא מתייחס אלי כמו לבת שלו). זה לא מעיד לדעתי על כלום, גם אני הייתי מתבלבלת בשמות של הילדות ששמרתי עליהן לעיתים קרובות.
 

gilad269

New member
בשם ובפרצוף לא

אבל בקול בהחלט כן.פעם אחת עבדתי על אחות של גיסתי,היא חשבה שזה אחי.
 
למעלה