הילד הראשון שלי

sivanori

New member
הילד הראשון שלי

אני מאד שמחה שיש כאן פורום כזה. לי יש סיפור כבר בן שנתיים וחצי שיושב לי כל כך חזק על הנשמה, ולא יעזור שום דבר שקרה מאז. לפני כשלוש וחצי שנים החלטנו בעלי ואני להכנס להריוןץ שמענו כל כך הרבה סיופרים על זוגות שלא יכולים. אנחנו כבר קצת הסתדרנו והחלטנו שזה הרגע לנסות, כי אם לא יצליח, אז צריך זמן. חודשיים והיה הריון. בשלב הזה עוד צחקנו שעכשיו שאנחנו יודעים שאנחנו יכולים, אולי כדי להפסיק ולהמשיך שוב בעוד שנתיים ... צחוק הגורל. איך שהמחשבה הזו מציקה לי !!! חזקה לסיפור. בשבוע 23 הרופא שלי מתחיל לראות ריבוי מי-שפיר. בשבוע 28 כבר יש צירים, מגנזיום, תרופות, שמירת הריון הסטרית, 3 פעמים עושים לי סקירת מערכות מורחבת. כל מה שאפשר לחשוב עליו ואומרים לי שכ-20% מהפעמים שיש מי שפיר מדובר על ילד חולה. אבל אני ? מה פתאום. אני מה-80% שנשארו. ברור, לא ? בשבוע 36 לא עוזרות יותר התרופות, יש חשש לצניחת חבל הטבור ואני נכנסת לניתוח קיסרי. ואז חורב עליו עולמי. הילד שלי נולד והוא תסמונתי. לא יודעים למה או מה ומדוע, רק שהילד שלי חולה. הוא לא עולה במשקל, לא נושם לבד, לא זז בכלל, לא יונק מבקבוק, אין רפלקסים, אסון נוראי. אחרי 24 ימים הוא מת. נתן לנו להרגיש אותי, קצת להבין ולהשלים, והלך. הסביבה ? אמא שלי היתה נהדרת ותמכה בכל ההחלטות שלנו כל הדרך, והן היו מאד קשות. אמא של בעלי מאשימה אותי (בלי להגיד מילה) עד היום שהוא נולד חולה ובסוף מת. היא גם לחצה שנכנס להריון מהר שוב. אנחנו היינו צריכים את הזמן שלנו להחלים. שני האבות שתקנים גדולים. לאחר שנה ניסינו להכנס שוב להריון. הפעם זה היה קשה ומאד מלחיץ. לפני 7 חודשים נולד לנו ילד חדש ונפלא. כאילו משמיים פיצו אותנו. אבל למה כל פעם שאני מסתכלת עליו אני חושבת על אחיו הגדול ובא לי לבכות ?
 
וואו - איזה סיפור ../images/Emo24.gif

אז קודם כל חיבוק ונעים להכיר אותך. אנחנו פה בשביל לבכות, לצעוק, להתעצבן, ולהוציא את הלחץ. עשית לי צמרמורת ממש. כן גם אותי אלוהים פיצה בילדה אלוהית. כל יום שאני מסתכלת עליה אני לא יכולה לשכוח את העובר שאיבדתי. המרווח בינה לבין הילדים האחרים הוא באמת גדול והיא בת זקונים כזו. וכולם מאוהבים בה. אני מאחלת לך וזה בנאלי להגיד שלא תדעי יותר צער. שיהיו לך עוד ילדים נפלאים לפחות כל זה שילדת והוא חי. ושתהני ממנו עד אין סוף.
 

jole

New member
סיוון היקרה,../images/Emo24.gif

המון מזל טוב על הגוזל. גם אני מאלה שקיבלו פיצוי על עובר שנפל והיום אנחנו חובקים גוזל בן שלושה חודשים לכן שמו- יהונתן (כי פעם כבר יהו-לקח) כל אחד מאיתנו מתאבל באופן שונה ומתמודד באופן שונה עם אובדן אולם למען בריאות הנפש שלך ושל הגוזל בכל פעם שאת מוצאת עצמך צוללת אל העבר ציבטי את עצמך וצאי מזה. אחד הדברים החכמים של היהדות לדעתי הוא הגדרת תקופה מוגבלת לאבל וכשהיא נגמרת אנחנו לא שוכחים את אלה שכבר לא איתנו אבל אנחנו קמים וממשיכים בדרכנו. חשוב להיזהר לא ל"הלביש" על התינוק את כל התיק שלנו על מה שהיה. ואנחנו הרי יודעים שרב הדברים שהם קולטים מאיתנו הם דברים שאנו לא מבטאים במילים. הסתכלי עליו וחייכי, שמחי על העושר הזה בחייך ונסי להתמקד על הדברים הטובים שסביבך ומהם תשאבי כוח להמשיך ולגדול. ואם בכל זאת יש שבר ענן העבירי את הגוזל לאביו וחזרי לכאן, התעודדי, ושובי לחייך אל הגוזל.
 

sivanori

New member
אני יודעת

אני יודעת מה אני צריכה לעשות, אבל זה קשה. יוצא שאני הרבה איתו לבד (משהו צריך להביא כסף הביתה) ואז מה אני אעשה ? אל תבינו לא נכון, מאד טוב לי עם האושר החדש שלי, אבל לפעמים כל כך קשה לי ! הכאב אין פעם שוכך ? כל כך קיוויתי שיהיה לי יותר קל אחרי הילד הבריא הראשון, אבל זה לא ממש עובד. ניסיתי גם טיפולים, אבל זה כנראה לא בשבילי. הבילבול הוא עצום. אני חושבת המון על ההריון הבא. מה אעשה עם הוא יתפשל גם ? רק מהפחד אנחנו נעצור בשני ילדים. חייבים שניים, אחרת מסכן הראשון ...
 

likush

New member
רק מחשבות טובות וחיוביות../images/Emo39.gif../images/Emo23.gif

אסור לך לחשוב ככה את חייבת לשנות את הגישה ולחשוב רק מחשבות טובות. הסיפור שלך באמת נוגע ואי אפשר שלא יגע. אני כולי אושר ושמחה בשבילך על הבן הקטן שהייה לכם רק אושר שמחה והמון בריאות מכל הלב
 
למעלה