הילינג יכול לעזור לכיוון הזה?

ozneyhaman

New member
הילינג יכול לעזור לכיוון הזה?

האם בעזרת הילינג אוכל לזהות פתרונות למלכודות משפטיות שיקרו לי בעתיד ? האם בעזרת הילינג אפשר לזהות במדוייק את המהלך המדויק של מלכודות שונות (פסיכולוגיות ובעיקר מלכודות משפטיות) שאחרים זוממים (זוממים בזדון או שלא בזדון) להטמין לי אפילו מבלי שאפגוש אותם ומבלי לראות את אותם אנשים אלה ? אם כן, אשמח לקבל מס' מילים כיצד הילינג יכול לתת כלים לצרכים הספציפיים האלה או לפחות לקרוא על הילינג מהכיוונים האלה אז אודה על הדרכה לחומר קריאה על הילינג שמתאים לכיוונים הללו.
 
לא מבינה...

נשמע שאתה מבקש עזרה - לגבי התנהגות של אנשים חיצוניים. אני לא חושבת שדרך הילינג אפשר לזהות דברים שהם מחוץ לגוף שלך. אני גם חושבת, שאולי אפשר להציג כל בעיה בדרך חיצונית, ובדרך פנימית. יכול להיות שבהצגה הנוכחית קשה להבין באמת מה מטריד... בכל אופן, הילינג מאזן את הגוף של מי שבא לטיפול. הוא יכול בהחלט להשפיע על הסביבה, כמו שכשאתה קם בבוקר במצב רוח טוב זה משפיע על הסביבה. לא הרבה יותר מזה, ברוב המקרים, להבנתי. אשמח לשמוע פירוט לגבי מה שחסר לך, אולי זה יעזור לכוון יותר טוב...
 

night mistress

New member
אתה מתכוון לתביעה משפטית או משהו

בסגנון? ושבת שלום לכולם
 
הילינג

קבלת הילינג (אני לא יודעת אם מכל מטפל, אבל אני מכירה מישהי טובה שממנה זה אפשרי) יכולה לעזור לך: - ללמוד לתת אמון בעצמך, בחיים, באנשים, בעולם, בקיום שלך - ללמוד לזהות את האמונות שלך על עצמך, על אחרים, על העולם - ללמוד לעבוד עם הפחדים שיש בתוכך - ללמוד ליצור עבורך את המציאות הרצויה לך - ללמוד להכיר את עצמך מצרפת עבורך כמה קישורים שאולי יעזרו.
 
למעלה