הימורים-נא לשרשר את התוצאות שאתם חוזים-כנסו

הימורים-נא לשרשר את התוצאות שאתם חוזים-כנסו

הקולע/קולעת יקבלו כבודדדדדד בהצלחה
 

kamrashhalural

New member
הנה התחזית שלי : הליכוד הולך להפסיד - ובענק !

הליכוד יקבל בין 20 ל 22 מנדטים קדימה : 26-28 עבודה: 16-18 ליברמן : 15-17 שס : בערך 12 שימו לב : הליכוד הולך להפסיד ובענק הערב !!! יש אלוהים !
 

חמIדי2I

New member
אני אומר כמוך רק תהפוך...

בין הליכוד לבין קדימה.. אנחנו רוצים ראש ממשלה גבר.
 

kamrashhalural

New member
מי ביבי ??? חחחח !!! הצחקת אותי !!

אפשר להגיד הרבה דברים על הסמרטוט הזה אבל גבר הוא לא!
 

MIIKLE

New member
מי שחלם לו ונגמר לו החלום....

רק על תחזית הזויה כזאת יש לאשפז אותך לא משנה כמה תקבלו גוש הימין גדול יותר ולכן לא תוכלו להקים קואליציה אני מציע אשפוז דחוף באברבנל כולל מכות חשמל כדי להחזירך לקרקע המציאות.
 
גוש ימין גדול לא ימנע מקדימה

להרכיב קואליציה. ליבני וליברמן יד ביד לממשלה.
 

MIIKLE

New member
ולכן צריך לשים מחל בקלפי

לכל מצביעי הימין שימו מחל בקלפי אל תתנו לליבני לנצח חייבים ליכוד גדול בשביל ממשלה יציבה!!!!
 
לא, לכן צריך לשים "אמת" ../images/Emo13.gif

אבל גם לשים מחל זה בסדר גמור. אין שום מקום למי שמשתמש בתעמולה נאצית בשביל להשיג קולות של בבונים, ואין שום מקום למפלגת אווירה בתחפושת. לא משנה מי מביניהם יהיה גדול יותר, אני מקווה שביבי וברק ישלבו ידיים בשביל להשאיר את ליברמן בחוץ. אין מקום לתת מנדט בממשלה לדבר הזה. הפאשיסטים צריכים להבין שהצבעה לליברמן משאירה אותם הרחק באופוזיציה, באופן בלתי תלוי בממשלה שתקום. זה יותר חשוב מהכל, מהכל.
 

MIIKLE

New member
נועה בסוף אני אתחיל לחבב אותך../images/Emo13.gif

מה שכן צריך להצביע למפלגה אידאולוגית ולא למפלגה מושחתת חסרת אידאלים כמו קדימה.הבחירות פה הם בעד האידאולוגים והישרים ונגד מקבלי השוחד ומחפשי הג'ובים ולכן נצחון של קדימה זה נצחון של עברייני מין מושחתים ומשוחדים ושאר הפושעים שהמפלגה מלאה בהם אל תתנו לשחיתות לנצח!!!
 

aviel931

New member
אני ינסה:)

ליכוד-30 קדימה-21 עבודה-17 ליברמן-16 שס-9 מרצ-5 ערבים-9 יהדות התורה-5 איחוד לאומי-4 בית יהודי-4
 

המתעודד

New member
רוצים עוד ביזיון לבנון - תצביעו לבני

רוצו להצביע מחל - כי ליבני היא בובה של היועצים שלה והמפלגה שלה קיקיונית. על השמן תקראו כאן. ליכוד 29 עבודה 19 קדימה 17 ליברמן 16 שס 10 מרץ 6 ערבים בסה"כ 11
 

המחבט

New member
יאללה ננסה

ליכוד 27 קדימה 24 ישראל ביתינו 16 עבודה 14 ש"ס 11 מרצ 6 יהדות התורה 5 איחוד לאומי 5 הבית היהודי 3 חד"ש+ערבים 9. לירוקה מימד יחסרו 10,000 קולות כדי לעבור את אחוז החסימה
 
שלי והנכון ביותר .....אל תשכחו לבדוק את שס .

הליכוד 25 קדימה 21 ליברמן 17 העבודה 17 שס 17 מפלגות ערביות 10 אגודת התורה 3 מפדל - 3 7 מנדטים נוספים יהיו הפתעות - יהיו ירוקים ,צעירים ועוד כל מיני - אם אף אחד לא יכנס אז תוסיפו לעבודה ולשס עוד מנדטים ואולי עוד לליכוד מנדט הללויה.
 
שכחתי את ...

שכחתי את מרץ - אז להם אני נותן אולי 6 ולכן יהיה קשה למפלגות קטנות להיכנס ...אני אישית מעוניין בצעירים שיכנסו .... צי - הללויה.
 

בדנתמ

New member
אני לא אוהב להמר, אבל ניחוש מושכל:

הליכוד יקבל +- 30 מנדטים. משהו בין 27 ל33 לא יפתיע אותי. יותר או פחות כבר טיפה יפתיע אותי. קדימה לצערי יבואו לאחר מכן, עם 21-24 מנדטים, כתלות כמובן במספר המנדטים שהם יקבלו כתוצאה מהסכמי עודפים עם מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה. בין ישראל ביתנו לעבודה יהיה קרב צמוד להערכתי. 16-19 מנדטים לכל אחת מהן, כאשר אם הליכוד יקבל מעט יחסית, ליברמן עשוי לקבל 20 ואם קדימה תקבל מעט יחסית ברק עשוי לקבל 20 גם. שס יהיו המפלגה החמישית בגודלה, עם 10 מנדטים. תכלס במפלגות האחרות אני לא צופה הפתעה מעבר לסקרים, שהיו די עקביים בקשר אליהן, למעט אולי מפלגה אחת שתפתיע ותעבור את אחוז החסימה. אולי התנועה הירוקה - מימד תעשה כך. לדעתי, למרות התחזית הזאת, הממשלה תוכל להיות יותר יציבה ופחות מסונדלת אם המצב היה נראה כך: ליכוד - 35~ עבודה - 22~ ישראל ביתנו - 19~ קדימה - 14~ לצערי, קשה לי להאמין שזה יהיה המצב. אני כמעט מתפתה להתחייב לרקוד בכיכר העיר בשידור חי בפריים טיים כשאני לובש רק מגבת קטנטנה אם זה יקרה. אבל בד"כ מרפי די אוהב אותי, אז אני לא מתחייב לכלום
 
מגיע סוף סוף למדינת ישראל ראש ממשלה

עם ניסיון וזה ביבי, ולא ציפי שזורקת סיסמאות העיקר להיות ראש ממשלה ושלא אכפת לה מאף אחד חוץ מעצמה.
 

בדנתמ

New member
תראה..

אני חושב שהעניין כאן הוא הרבה מעבר לקודקוד האחד שינהיג. אל תשכח שהוא מוקף במעגלים קרובים יותר וקרובים פחות של אנשים שיהוו את ה"נבחרת" שלו. אני חושב שבמקרה של ביבי, הנבחרת הקרובה שלו - בגין, בוגי, ארדן, סער, שטייניץ - רק מחזקת אותו. סער וארדן רשומים על עשיה פרלמנטרית מרשימה בתקופה בה מפלגתם היתה בשפל נוראי של כוח אלקטורלי. אני משוכנע שהם ימשיכו בעשיה הזאת, שבסופו של דבר תשפיע על החיים של כולנו. בוגי הראה לנו ניתוחים מדיניים - בטחוניים שהוכיחו עצמם כנכונים, ויכול לתרום בתחום הבטחוני. בני בגין הוא מבחינתי גולת הכותרת. הוא הראה שבין 119 מושחתים, הוא יודע להוות דוגמא אישית ולהפגין יושר ראוי להערצה. מעבר לכך, הוא הראה ניתוחים מדיניים נכונים ומדויקים להפליא של המצב בארץ באינספור הזדמנויות, ולא חשש להשמיע את קולו גם כאשר הדבר תייג אותו כהזוי וסהרורי. הוא ידע את מה שלצערי הציבור לא השכיל לדעת - שהזמן יוכיח לכולנו שלא הוא היה הסהרורי. אני משוכנע שהוא ימשיך בקוו הזה גם בכנסת הבאה, ויעשה כל שביכולתו להחזיק את השרים האחרים שסביבו ואת ראש הממשלה נתניהו בתלם. הוא יזכיר להם את האידאולוגיה שבחרה בהם לתפקידיהם. הוא יזכיר להם שהם כאן בשביל המדינה ולא להפך. וביבי - אני חושב שהפעם הוא בחר את יועציו ונבחרתו בצורה ראויה ומעוררת שבב של תקווה.
 
התוצאות

הליכוד 27 קדימה 24 ישראל ביתנו 17 העבודה 14 שס 11 יהדות התורה 6 מרצ 5 חד"ש 4 הבית היהודי 4 האיחוד הלאומי 3 רע"ם-תע"ל 3 בל"ד 2
 
למעלה