היעד שלי להיום ממש קשה

היעד שלי להיום ממש קשה ../images/Emo122.gif../images/Emo178.gif

אני אוטוטו נוסעת (עם בעלי והילדה) לשינקין ולקנות לי שמלות ונעליים. נורא ואיום ממש ! איך אני אעמוד בזה ??
היום זה היום החופשי היחידי שלי כל השבוע. אני עובדת גם מחר, מחרתיים ובכלל אז היום הזה הוא בשבילי ורק בשבילי ! היום אני כאמור נוסעת לשופינג ואח"כ אני אנוח בכיף במיטה ובערב נצא לגיסתי לארוחת ערב והיום עם כל הזכרונות יהיה יום טוב. למה ? כי ככה החלטתי. היום זה היום שהוא שלי, בשבילי, למעני ואיך היום שלכן ?
 

hayapollak

New member
מסתבר שגם יעדים

טובים הם קשים לבצוע.. בעלך יכול לשיר לך "מי אוהב אותך יותר ממני" "מי מצחיק אותך שאת עצובה.." עם שניים בעלך והילדה - את תעמדי בזה בגבורה.. כמו גדולה.
 
חיה מתוקה שלי, זה נכתב בחיוך :)

שופינג זו התרופה שלי... אמנם אני חייבת כי כבר אין לי מה ללבוש לעבודה, אבל זו הנאה בכלל ובעיקר כשאני הולכת עם בעלי, שהוא הסטייליסט הכי טוב עבורי.
 
איזה כייף! תהני ../images/Emo13.gif

אני את היום אקח באיזי, אעביר אותו בכייף
הייתי בכלל אמורה להיות בבסיס ובסוף שחררו אותי הביתה ככה שיש לי בהפתעה סופ"ש לעצמי!
 
היעדים שלי הם

מהכאן ועכשיו להלאה התחלתי לאכול נכון ביום ראשון שעבר ואני עדין בקטע לאכול נכון הכוונה שהמורה שלי שהיא גם מרכיבה תזונה נכונה מרפואה סינית לפי תאריך לידה ושעה. ככה רזיתי 30 קילו לפני חצי שנה אבל זה לא העיקר העיקר הוא שהרגשתי טוב והיה לי חשק עוד ועוד לטפח את עצמי. ביום ראשון לפני שבוע חזרתי לעצמי הימים הראשונים קשים מאוד וגם יום שישי שעכשיו אני חוקרת למה הרי זה כמעט כמו יום רגיל והכמעט הזה אומר שזה לא יום רגיל זה הרי יום שישי. היעד הנוסף שלי התחלתי ללמוד תאוריה השבוע ונפלתי על מורה שהוא אסטרולוג וסטנדאפיס שכך את זוכרת יורת את החומר הנלמד.אני אם עוד כמה נשים וגברים בקבוצה. היעד האחרון שלי זה חתונה עד סוף השנה יעדים גדולים מידי<? תלוי ממבט המסתכל והעושה כך פחות או יותר לפי דעתי. בהצלחה לכולכן ולי בהצלחההההההההההההההההההההההההההההההה
 
מסכנה שכמותך ../images/Emo3.gif

אוהבת את הימים האלה, שפשוט עושים קצת למען עצמנו, ולא למען אחרים- שזה דבר ששוכחת לעשות ותמיד דוחה: תמיד עושה הכל לאחרים ושוכחת את עצמי
 
כן... נורא סבלתי ../images/Emo3.gif

את יודעת כמה קשה לסחוב את כל השקיות הללו ? מזל שבעלי היה איתי :)
 
רק דברים יפים !

לעצמי - בגדים ונעליים לבעלי - משקפיים ונעליים ולמעין ? וואו הילדה נכנסה לשינקין כך ויצאה אחרת :) היה אחלה יום של כיף לכולנו גם יחד.
 
למעלה