הי אני כאן לקצת מישהו כאן?

יערית

New member
גם אני כאן ...יש משהו צפוף?

לא יודעת מה איתכן,אך אני כאן ואין אף לא שיח אחד! רציתי לשתפכם במסיבת יום הולדת נפלאה שהייתי היום בערב עם הילדים, חברה כזו משקיענית,ממש כל דבר אצלה זה בומבסטי ומלא כל טוב,הילדים יצאו מגידרם,ההורים יצאו מכליהם,היה שישו ושמחו:) עכשיו זה הזמן שלי לכוס קפה וסיגריה,מזמינה כל מי שתרצה או ירצה.. אה שכחתי יש גם 3 סוגי עוגות!!!!!! יערית.(שמתפלאה שהיה לכם חם היום:)
 

יערית

New member
מה שתרצי אכין:)

גם מייל חם בישלתי עבורך לפני זמן מה... אז הגעת? רגע נדמה לי שאין לי גלידה לנס קר.. טוב נעשה משהו בנידון. יערית
 

תאנה

New member
לשבור יש טעם טוב בגלידות

אני מנדבת את הכוסות יש לי מליון בבית
 

שבור

New member
אני מציע

עוגת `` עוקץ הדבורה `` אספרסו עם חלב וקוביות קרח בבלנדר עם טיפה אייריש קרים גלידת יוגורט בטעם פאדג` ופקאן סיני
 

יערית

New member
רגע אחד שבור..

אבל אני מחזיקה רק מכונת פילטר בבית, אין לי אספרסו...:-( טוב אז אולי נשאיר את זה לבתי הקפה היפיפיים שלנו ? יערית.(שבזה הרגע היה לה תענוג גדול להכיר מישהי:-):-)
 

יערית

New member
מעולה!!

בדיוק אני אורזת את הבית,אז את כל מגוון כוסות האירוח שלי ארזתי כבר.. אל תשאלו אותי לאן אני עוברת..זה מכאיב ..כרגע אין לי לאן,מחפשת דירה כבר הרבה זמן(כמובן שלהשכיר:) אז בינתיים עוד חודש נהנת בחברתכם,ואם לא תמצא דירה אז .. אבוי לי!!!!!!!!!!!!!!! יהיה בסדר,יש מי ששומר עליי למעלה:) יערית.
 

שבור

New member
גם אני

עברתי דירה לפני כשבוע , שלא תדעי לאיפה זוהי מכה שלא ברא השטן
 

יערית

New member
........

עוגת תות בקרם עוגה כושית של הילדים, עוגה שעדיין לא הבנתי את שמה,אך היא מורכבת מבסיס שכבה של מחית פרות, וקרם עם אגוזי פקאן, היו שם לפחות 10 מיני עוגות,היא חולה בראש החברה שלי ומוכשרת כאחד! לא רציתי לקחת אך דוחפים שם לידיים בכוח:) לטעמכם?
 
למעלה