הי זאת שוב אני:)

pachanga

New member
הי זאת שוב אני:)

טוב סיימתי את סוג 1 את החלק הראשון ולא ממש בהצלחה לא עשיתי את המבחן כי היה לי די קשה עם 3 פעמים בשבוע ללמוד ולעבוד ולא היה לי חיים כל החודשים רק לימודים לימודים לימודים המורה אפילו אמר לי שאני ממש מגזימה כי יש חיים אחרי הלימודים, אז ביקשתי לעשות קורס ביום שישי פעם בשבוע במקום לחכות לקורס של יום שישי לסוג 2 אז רציתי לעשות את סוג 1 מהתחלה וכמובן שאני משלמת כסף על זה אבל סכום ממש סימלי.... אני חושבת שזה נכון מה אני עושה . אני צודקת? שמי נועה אגב נעים מאוד:)
 

PINIZ

New member
המורה שלך דפוק!

מי שאמר לך שיש חיים אחרי הלימודים הוא פשוט דפוק. כי אחת מהשתיים או שיש חיים ל פ נ י הלימודים או שגם אחריהם אין חיים רק ע ב ו ד ה !!
 

pachanga

New member
סליחה???????

טוב אני אספר לך, שינוי ממה שסיפרתי לך בהודעה הקודמת.... נרשמתי לקורס של פעם בשבוע ותבין שאני חולה על המורה שלי אז הוא לא דפוק!!!!!!!!!!!!! הלכתי לכיתה החדשה ראיתי את המורה קיבלתי הלם בחור מזה ערס אמא ל`הההההההההההההה ברחתי מהכיתה מה זאת אומרת אני חוזרת למורה שלי יהיה לי קצת קשה אבל עם הרצון שלי והשיטת לימוד המעולה שלו אני יצליח בגדול:) אין על המורה שלי אין:) כשרגילים למורה אחד לא יכולים לעזוב אותו! וככה אני יעשה יעבור בעזרת השם את הקורס בהצלחה עם המורה שלימד אותי בצורה יסודית את הבסיס יהיה קשה לי 3 פעמים בשבוע אבל אני יעשה הכל בשביל ללמוד רק אצלי פאצ`נגה
 
למעלה