הי.. תתחדשו על הפורום!

OldRedEyes

New member
הי.. תתחדשו על הפורום!

שלום לכולם, קוראים לי אפרת אני בת 17 מהצפון, וממש אוהבת את השפה הזו ובעיקר חובבת את המבטא האנגלי. יש לי בעיה קטנה. שבוע הבא יש לי מבחן בגרות בע"פ באנגלית והייתי רוצה שתעזרו לי לתרגם כמה משפטים. טוב, אז איך אומרים: * אני לומדת במגמת מחשבים? איך אומרים מגמה? *אני אוהבת לטייל. (לא במובן של לטייל ברחוב, אלא לטייל בארץ , מסלולים וכאלה...) זהו.. בינתיים... אני בטוחה שיהיה לי עוד מלא.... ותודה לכולם!
 
...

אני לומדת במגמת מחשבים? I major in computer science. איך אומרים מגמה? הממ. אין מילה מדוייקת למגמה באנגלית, מאחר וצורת הלמידה בבתי הספר היא שונה. הם בד"כ לוקחים נושא(ים) מסויים(ים) ומגבירים אותו(ם). הדבר הכי קרוב שאני מצליחה לחשוב עליו הוא major - My major is computer science. אני אוהבת לטייל I enjoy travelling. לטייל בארץ , מסלולים וכאלה... "אני אוהבת לטייל בארץ" - I enjoy travelling around the country. "אני אוהבת לטייל במסלולים" - I enjoy tracking.
 
אין ממש מילה למגמה

כמו שאמרת בכל בית ספר זה שונה, אצלי למשל לא היו מגמות ומקצוע מוגבר, נגיד ביולוגיה היה high level biology. לגבי major, זה יותר לאוניברסיטה לא?
 
בתכל'ס, כן...

אבל הרבה פעמים נשאלתי, אחרי שאמרתי שאני תיכוניסטית What's your major? (בעיקר ע"י אמריקאים) אז אני מניחה שזה המושג הכי נפוץ.
 

OldRedEyes

New member
תודה לכולכם!!!

יש לי עוד שאלה... איך אומרים חינוך מיוחד?
 

Razi284

New member
לי דווקא יש מילה שונה

אני דווקא מכיר מילה יותר ראויה שמשתמשים בה בתיכונים, (או לפחות בניו יורק) קראו למקצועות שבחרנו Electives ולדעתי זה הדבר הקרוב ביותר למגמות. כמובן שכמו שציינו לעייל שיטת הלימוד היא קצט שונה. כמו כן ישנם קורסי AP שהם קורסים מתקדמים בנושאים שונים ונחשבים לקולג'. AP = Advanced Placement. שזה שם בכלל לא רע.
 

filth 666

New member
מצטרפת לברכה

רק עכשיו שמתי לב לפורום הזה אז באתי לברך אותכם על הפורום החדש! ולהגיד שאני מקווה להצטרף אליו אם תקבלו אותי... מיק
 

OldRedEyes

New member
שוב תודה לכולכם...

יש לי עוד שאלה... איך אומרים --> להתדרדר מבחינה מוסרית/דתית?
 

Arana

Active member
מנהל
אולי...

Moral/religious decline/deterioration תלוי בהקשר... רוצה לתת לנו את כל המשפט?
 

OldRedEyes

New member
המשפט

.i'm afraid that i'll morally deteriotate if i serve at the army משהו כזה... ככה אומרים?
 

Arana

Active member
מנהל
תנסי להגיד

I'm afraid that I'll deteriorate morally if I serve in the army או: I'm afraid that if I serve in the army, I'll deteriorate morally
 
למעלה