הכוונה ממך גלי, תודה.

הכוונה ממך גלי, תודה.

שלום לך גלי, זה כבר מס' שבועות שהמחשבות אינן מניחות לי. בעלי שעזב אותי לטובת אחרת וכבר שנתיים שאנו פרודים, נפרד מחברתו וכרגע לבד, ואני מוצאת את עצמי בכל רגע פנוי חושבת עלינו שוב למרות שעזיבתו פגעה בי קשות. לי לא היתה שום מערכת יחסים אחרת, ובגלל הבדידות אני חוששת שאם הוא יביע רצון לחזור אני אסכים, אף על פי שההגיון אומר שלא רצוי. אני מבקשת ממך לעזור לי ולכוון אותי, מה עליי לעשות? אני מעדיפה כמובן מערכת יחסים טובה יותר. בפנייתי הקודמת אלייך דווקא אמרת לי שתהיה לי אהבה חדשה וזוגיות טובה יותר אך לצערי זה עדיין לא קרה. אני חוששת להשאר בודדה ולבסוף להתפשר ולהחזיר לחיי את הבעל הבוגד. אנא עני לי בהקדם כך שבעזרת תשובתך אוכל לנתב את מחשבותיי לכוון הרצוי והטוב יותר. אני מאוד מודה לך גלי.
 
תשובה

שלום לך מרגלית לגבי שאלתך- נכנסתי לתקשור ולהלן אני המסר הבא עבורך: "עליך להיות חזקה ולא להישבר בגלל בעלך, צרי לך הווי אחר ונוכחות חדשה תיכנס לחייך. השיעור /הפרק על בעלך הסתיים ויש לנצל את הזמן הזה בצורה נכונה, בני את חייך . צרי את ההווה ואת העתיד שלך. אל תתני לפחד להשתלט עליך, כי הפחד לא באמת קיים הוא יציר הדימיון שלך. אל תתני לאפ אחד את הכוח לשלוט בך . עשי את הנכון ביותר עבורך. את בקשת מהיקום כבר תקופה ארוכה להתנתק מאותו בעל ואכן היקום נשמע לבקשתך. אין זה משנה אם יש לו זוגיות או לא, אין זה עינינך. בני את החיים שלך בעצמך. לא רצוי לחזור לאותה מער' יחסים כברירת מחדל. את אדם חזק והיקום פותח את לך את הדלתות . תאמיני שאת תצליחי בחיים וכך יהיה. תחיי בפחדים = כך תזמני לחייך פחדים, אכזבות וכשלונות. נכון יעצתי לך בעבר ומסרו לי שאכן תיכנס לחייך דמות /זוגיות חדשה- אבל אתץ חייבת להיות מנותקת בתוכך , להכין את עצמך להכרות החדשה מבחינת תובנות והבנות חדשות. אל תצטערי על מה שעברת- הנשמה שלך בקשה, ללא אגו, לחוות הנ"ל., סוף תקשור בהצלחה גלי. מדיום
 
תודה רבה על תשומת ליבך..

אני מאוד מודה לך על הזמן שהקדשת לי וענית בהרחבה על שאלתי. אני לוקחת לתשומת ליבי את כל מה שאמרת וכבר מהייעוץ הקודם השתפרה הרגשתי הכללית לגבי עתידי, וכעת אף יותר. את מרגשת אותי בדברייך. אני בהחלט יכולה להיות חזקה ולא להיכנע לפחדים וחששות ואת לגמרי צודקת במה שאת אומרת. תבורכי, את נהדרת.
 
למעלה