הכירו את וויל ספנסר החדש

sigalit1000

New member
הכירו את וויל ספנסר החדש


The Bold and the Beautiful has replaced Zane Achor (Heather Tom's real-life son) in the role of Will Spencer (Bill and Katie's son). According to SOD, the show has slightly aged the character and hired actor, Finnegan George to play the role. George has appeared on popular series such as; The Affair, Son of Zorn andModern Family. Fans can look for him to first air on August 15. Watch 'B&B' weekdays on CBS!

ולכל מי שחיכה לרגע שליאם ,סטפי והמשולש שלהם יגיע לסופו יש שמועות שזה הולך לקרות, כרגע זה שמועות אז אולי זה נכון ואולי לא [זה נמצא בעמוד של סטפי בפייסבוק והם טוענים שזה מתוך העיתון שצפוי לצאת ביום שישי], לפי השמועות ביל מראה לסטפי תמונה של ליאם והופ מתנשקים, סטפי הולכת לפורסטר ומחליטה שהגיע הזמן לתת לביל הזדמנות.... בנוסף ליהקו שחקנית בריטית בת 30 לתפקיד האומנת של קלי....

 

noa555555

New member
העפעף של הופ

מישהו יודע מה קרה לעין של הופ ? למה העפעף צנוח ככה? עודף בוטוקס?
 

sigalit1000

New member
היא בת 32, זה לא כזה צעיר בעולם הבוטוקס של הוליווד

האמת שחשבתי שזו בעייה רפואית אבל עכשיו שאמרו בוטוקס זה נשמע הגיוני....
 

gal253

New member
תשאלו את סטפי שעשתה כמה ניתוחים באמצע שנות העשרים שלה

היא תגיד ש 32 זה מאוד מבוגר....
 

gal253

New member
אפשר לראות מה יהיה בגיל 40 - פשוט תסתכלי על התמונות

של טיילור (הנטר טיילו) ושל רנה זלוויגר.
הן לא לומדות כי התעשייה משווקת את הניתוחים האלה בצורה כל כך אגרסיבית. ומשתמשת באינסטגרם ובכל דרך אפשרית ויש מאות מיליוני בנות שעוקבות אחרי הדברים האלה באינסטגרם ורק מחכות להגיע לגיל 18 כדי שלא יצטרכו אישור של ההורים לעשות את הניתוחים האלה.
 

r5566

New member
הנטר טיילו מזעזעת. עצוב מאוד שכך. רק הגברים בגילם המתקדם

אריק, רידג', תורן וכו' יכולים להזדקן בחן ובנחת.
 

gal253

New member
רנה זלווגר היתה

אחת הנשים היפות בעולם בתקופת ג׳רי מגוואייר, האחות בטי ויומנה של ברידגס ג׳ונס. אם היא לא היתה נוגעת בעצמה היא עדיין היתה יפה מאוד. במקום זה היא התחילה עם הניתוחים בשנות השלושים והארבעים המוקדמות. הבחורה היום בת 49 זה ממש לא מבוגר ותראי איך היא נראית. לא ייאמן. וכבר בגיל 44-45 היא נראתה ככה אחרי הניתוחים
 

noa555555

New member
שנשאל אותה למה?

כדי למנוע קמטים עתידיים? שם עושים דברים וניתוחים מגיל צעיר. יופי כערך עליון מוביל לדברים הזויים .עולם הכוכבים מחורפן למדי לי זה ממש נראה כמו תקלת בוטוקס.
 
למעלה