הכל עניין של התאמה - וחג שמח

ממתינה

New member
סגול ראית את הסרט?

נגמר עכשו בערוץ הסרטים "שלושה במיטה אחת" ותאמין לי שלא יצא הכי טוב מזה.
 
תתבגר,תתבגר,תתבגר,חחחחחחח../images/Emo6.gif

אני חושב שאתם מפספסים נקודה חשובה כאן. אני התבגרתי והבנתי שזה מה שאני זקוק לו. אני כדור מרץ גם מגובה שנותי. אני מנהל חברה משלי, אני מנהל פרויקטים אחרים עבור חברות אחרות, אני מבלה בשאר הזמן שנשאר לי. ומה לעשות אני תמיד אבל תמיד סבלתי מעודף מינינות. סקס אצלי נמשך לפחות 3 שעות ואם זה חפוז אז זה שעה. אז אני צריך אישה שתעמוד בקצב שלי. היו לי כ 50 נשים בחיי רק 5 מהן עמדו בקצב. הממממ 10% לדעתי זאת די תעודת עניות לנשים ישארליות. ואותה הצעירונת שאתן מבקשות ממני להתבגר בגינה עומדת בראש ה 5 הנ"ל. אז שוב רבותי התבגרות זה לא עניין של שנים אלה עניין של הבנה מה הצרכים שלך ומה אתה בדיוק מחפש. אז לכל אלה שממליצים לי להתבגר... אני באמת תוהה שאם אתם מבינים את משמעות המילה להתבגר. עבורי להתבגר זה להבין את עצמי ולברור עבור עצמי את המשך מסלול חיי. לממתינה... באמת שלא נעלבתי. נהפוף הוא חייכתי למראה שורותיך.(אגלה לך בסוד גם אני סובל מגישה צינית לחיים). אז חברי(מקווה שתרשו לי לקרוא לכם ככה) באמת נהנתי לקרואה את תגובותיכם. אני מוצא לנכון לציין שאני אישית אוהב את המעורבות של מנהלת הפורום, לדעתי לכל אדם זכות להביא את דעתו ולא משנה מה התפקיד שהוא נושא. לאחרים, תודה חמה על הבעת דעתכם היה מאוד מעניין לקרוא, נאמרו כאן דברים חשובים לכולנו(כך אני חושב). רק טוב, סגול.
 

ממתינה

New member
מישהו ניסה "לדקור" אותי../images/Emo122.gif

העדפותיך המיניות והתדירות שבהן לא מענינות כל כך מה שחשוב שהגעת למה שרצית להגיע אם ניסית להרשים לא הצלחת בכל אופן מרחמת עלייך כי כל מה שאתה עושה כל היום זה בטח לחשוב- אוף איפה "אכניס" אותו עכשו? וסליחה שהייתי צריכה להתבטות ככה.
 
בתור מישהי שניסת לדקור אותי קודם...

לכן לא מבין מה הזעם שלך? דבר נוסף אני ממש לא מבין למה את מרחמת עלי...? מבין רוב הנמצאים כאן אני כן יודע אם מי אני הולך לישון היום ומחר ו... אז אנא בלי התנסאות... בקשר ללהרשים ממש לא ניסתי, במחשבה שניה כנראה ניסתי להבהיר את הסיבות להעדפותי וזה הכל. אז ממתינה יקרה אני באמת התכוונתי למה שאמרתי ... אהבתי את סגנון תשובותיך ואת הציניות שבהן, אך בניגוד לאחרים כאן אני ממש לא נוהג להעלב, מסיבה מאוד פשוטה-"לא מבין כיצד ניתן להעלב מדמות וירטואלית שלא מכירה אותי וכנראה גם לא תכיר לעולם, ואם תכיר אותי הרי היא תשפוט אותי בצורה אחרת לחלוטין מתוך הכרות עמוקה ולא מתוך ניתוח של שניים וחצי משפטים שכתבתי(מגרד בראש-לא מאמין שיש גאונים כאלה)". שוב רק טוב, סגול.
 

ממתינה

New member
לא לא נתראה

ואין לי כח ל-3 שעות מינימום כל יום מותק אני עסוקה מגדלת ילדים יושבת בעבודה מינימום 4-5 שעות על המחשב באמת מתאימה לך בת 23 רעננה ודרך אגב למה אתה כאן הרבה היום היא הלכה לטייל?
 
למעלה