הכשלונות הגדולים של השנה לדעתכם!

  • פותח הנושא GEL
  • פורסם בתאריך

GEL

New member
הכשלונות הגדולים של השנה לדעתכם!

איך נפלו גיבורים איך !!!מריה קרי זמרת שפחות ממקום 2 במצעד האמריקאי נחשב ככישלון עברה את השנה הקשה ביותר בקרירה שלה כישלון רדף כישלון סקר כושל שלווה בפס קול כושל ובאוסף להטים כושל .היא ניסתה אפילו להתאבד (ככה אומרות השמועות )אז מה קרה שפתאום העולם כבר לא כל כך אוהב אותה? לי אין תשובה אני די מחבב אותה ובאיזה שהוא צמקום חבל עליה. הכל התחיל אם השיר הגרוע של השנה לדעתי LOVERBOY שיר נוראי שלוה בקליפ עוד יותר נוראי,אחר כך באו שירים יותר נחמדים ומענינם (DONT STOP המקפיץ ו-NEVER TO FAR הבלדה היפה שהזכירה את הימים בהם היא עוד שרה בלדות יפות )אבל זה היה כבר מאוחר מידיוהיא הפכה למין בדיחה.נקוה שתאשוש במהרה.........נ.ב מחר היא אמורה להיכנס חלמצעד הברטי אם NEVER TO FAR ולא נראה לי שיש כל כך למה לצפות.....
 

KM-AIR

New member
מספרים...

אוקיי.. מריה אכן לא תכנס אל תוך 20 הגדולים בבריטניה השבוע.בכלל לא ידעתי שה יצא שם (איזה בזבוז) בכל מקרה, אל תוך הטופ 20 יש רק כניסה אחת- למקום השני. רובי וניקול בניצחון סוחף של 65795 עותקים, קיילי ממשיכה לעלות... למקום ה-14 עם 10303 עותקים וכבר מדגדגת את ה-990 אלף עותקים בבריטניה בלבד... ובאשר לשיחותינו על זעזועי כריסמס... ה"טוויניס" מכרו השבוע 19237 עותקים של הסינגל i believe in christmas. אז מה תאמרו על זה?
 
איך נפלה גיבורה..

מריה מריה...פעם היית משהו, פעם היית זמרת..היום מה את ? סתם בחורינה שמתחככת בראפרים...8 אוקטבות יש לך ומה את עושה איתן בדיוק ? אם היו מחפשים במילון את המילה "בזבוז" את היית מופיעה שם...גם החדש שלך don´t stop מעצבן בטירוף - את מתחנחנת, הראפר צרוד...חלאס ! איפה הימים הטובים איפה ?
 

**Blue-Lagoon**

New member
גיבורה?

אממ אולי יש לה כמה שירים יפים בודדים אבל היא סתם צועקת שהיא שרה חוץ מזה שהיא הרסה לגמרי את AGAINST ALL ODDS של פיל קולינס... עכשיו היא סתם שרה עם ראפרים ולובשת לה בנדנות בתור חולצה
 

PunkBunny

New member
לדעתי היא דפוקה

אני לא מבינה למה זמרות עם קול טוב פונות להיות "סקסיות"?! עכשיו כולן רוצות להיות בריטני ספירס...(לא שזה חיובי לדעתי...ווטאבר) מריה קארי לא צריכה את כל הבולשיט שמסביב לזה..כלמור- יש לה קול יפה ואני חושבת שהיא הצליחה בשנים הקודמות גם בלי המראה השרמוטי! בריטני ספירס לעומת זאת...מוכרת דיסקים רק בגלל המראה שלה. כי זה ברור שלא בגלל המוזיקה ה"איכותית". *אני חייבת לציין-אני לא מעריצה של אף אחת מהן. אני לא מעריצה של אף אחד. אבל זה הורג אותי לראות איך כל נשות העולם הולכות ונהיות יותר פרחות מיום ליום* ורד
 

ביג דיל

New member
החדש של סופי בקסטר..

murder on the dancefloor - להיט היסטרי!!! מריה קארי - מקרה עצוב. אהבתי אותה פעם, כשהיא שרה, אבל היום היא כבר לא שרה, אלא צועקת איזו צעקה אינדיאנית בכל מיני אוקטבות, כשכל מיני ראפרים מסתובבים סביבה. וכמו שאומר השיר "...אז יאללה ביי".
 
לא אהבתי אותו

שיר בסדר - לא יותר. לגבי הכשלון - בוודאי יצא לכם לשכוח שבתחילת השנה יצא הדיסק KNOW YOUR ENEMY של מאניק סטריט פריצ´רס . אתם ידעתם שיצאו ממנו 4 סינגלים ? בוודאי שלא , משום שרק 1 וחצי מהם היו גם מצליחים וגם מוצלחים. ומאחר שמדובר בMSP שכבר הוציאו דברים טובים יותר - מדובר באכזבה על גבול הכשלון. באופן יחסי , גם MUSE נכשלו ,בעיקר בגלל שהם יצרו רמת ציפיות די גבוהה אחרי SHOWBIZ. אבל בגלל שלא קוראים להם MSP - הם לא "זוכים"
 
מווואאאארדר און דה דֳאאאאנס פלור

אם יש משהו שמעצבן אותי בסופי אליס בקסטר ששינתה לפתע את עורה (היא היתה סולנית להקה אלטרנטיבית וטענה שהיא מתעבת דאנס, ומאז הצלחת גרובג´ט היא לוקה באמניזיה מוזיקלית) זה איך שלפעמים היא נשמעת כאילו היא סותמת את האף שלה. האמת היא גם, שלא ממש הבחנתי באיזשהו שינוי בין זה לבין "טייק מי הום", אבל משום מה זה חביב בעייני יותר.
 
ואני דווקא

חושב אחרי כמה (וכמה) האזנות, השיר יכול להיות די קליט, או כמו שהגדיר את זה שותפי האליטיסט ושונא המוזיק "מה זה השיר המעצבן הזה ?", משמע - זה שיר בסדר גמור ! אמנם מזכיר את דומקו, אמנם ארוך טיפ-טיפה אבל עדיין...כל מה שמעצבן את האליטות טוב לנו לא ?
 

GEL

New member
ומה דעתכם על הכישלון המהדהד של שר?

לחשוב שבשנת 98 היא היתה מלכת העולם (עד היום שאני שומע את "BELIVE" עובר בי גל של צמרמורת).........והנה השנה היא חזרה אם דיסק שאף אחד לא קנה אם סינגל ראשון לא מעניין........בתחילת השנה היא תוציא את הדיסק באמריקה......הכישלון השני בגודלו השנה אחרי ההתרסקות של מריה"אם לא תיקנו את השירים שלי אני התאבד"קארי
 

dI21

New member
ל PunkBunny

מצטער להגיד לך שלפי ההודעה שלך את מקנאה בבריטני ספירס ובכל זמרת עם מראה יפה. את עצובה שאת לא כמוה וזה מוביל לקנאה - זה בסדר, הרבה מקנאות בבריטני ובכאלה עם מראה יפה ושירה יפה. מי צריך לראות את מריה קארי צועקת כמו אהבלה עם פנים של סוס? בריטני שרה יפה ונראית יפה. אז מי עדיפה???????????
 
למעלה