הכתבה באולפן שישי על ישראל ביתנו

Lior T1

New member
הכתבה באולפן שישי על ישראל ביתנו

לצפייה בכתבה למי שלא ראה - לחץ כאן. מי שראה את הכתבה באולפן שישי לא יכול היה שלא להרגיש כי התקשורת מפחדת מהתחזקותה של ישראל ביתנו. הכתבה הציגה את המפלגה בצורה מאוד שלילית ולא קיימה שום דיון רציני בצורך ו/או בלגיטימיות של חוק האזרחות אשר מוצע ע"י המפלגה. אבל - הציבור לא מטומטם. הציבור יודע כיצד נראית כתבה שאין מאחוריה דבר מלבד הפחד של התקשורת השמאלנית מהתחזקותה של ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן. בתוך פחות מיממה פורסם כי אחמד טיבי וחבריו התראיינו לתקשורת האיראנית!!! ואמרו כי ערביי ישראל יביאו בסופו של דבר למפלה של ישראל. אין ברירה - בלי נאמנות אין אזרחות!!!
 

Rafuf1

New member
ליברמן - נביא הזעם היחיד בתקופה זו.

מדהים לראות עד כמה שונה השקפתו של ליברמן משאר הפוליטקאים ועד כמה היא נכונה. אישית אני חושב שהקמפיין לא מספיק מדגיש את זה. הנני איש שבחר קדימה בעבר והיום תומך מובהק של ישראל ביתינו מכמה סיבות אבל העיקרית שבהן היא הבנתו של ליברמן כי המפתח לניצחון ולחוסן של המדינה חייב להתחיל מבפנים מתוך מדינת ישראל. הפילוג והפלורליזם של הרבה אנשים ישראלים (לא ערבים ישראלים) מביאה אותנו על עברי תהום. המנהיגים העכשווים כמו אהוד ברק וציפי ליבני לא מבינים כלום זה נראה שהם לא בכיוון בכלל ומבצעים צעדים שגויים אחד אחרי השני. המצב הקשה לא בדיוק בראש מעייניו של ברק ואולי לא בראשם של המתמודדים שכן הם נמצאים בהכנות לבחירות . יתרה מזאת מנהיג או מדינה מעריכים בקהילה הלאומית לפי האומץ ולפי הנחישות ללכת קדימה במיוחד בזמן של מלחמה וכמה שמנהיד מוכן להרחיק לכת גם אם זה נראה לא טוב בסופו של דבר יבינו שהאיש והמדינה שהוא מייצג אינם מדברים הם מבצעים את מה שהם אומרים ואם צריך לפוצץ את כל המזרח התיכון אז מפוצצים. זוהי הערכה וזוהי הרתעה - ברק וליבני הוכיחו שהם אינם מנהיגי אמת הם מנהיגי שקר, הם נכנעו לפחד מאחריות ללחץ דעת הקהל ובעיקר חוסר הבנה מוחלט של הראש המוסלמי ועלידי זה שהמבצע הופסק טרם הושגו יעדיו יצרו תחושת ניצחון בחמאס ולגיטימציה להמשך המלחמה הם פשוט סיפקו למאס את הדלק הנפשי. בניגוד אליהם ליברמן מייצג את המנהיגים המקורצים מהחומר של מנהיגי האמת אני רוצה להאמין שליברמן יהיה מוכן להילחם באוייב המנסה להשמידינו עד לחיסולו של האוייב ולא משנה מה המחיר גם המחיר האישי כי אין מחיר במאבק ברוצחים. ליברמן בשונה מליבני וברק מבין עוד דבר חשוב הצבא לא יוכל לנצח אם אין אחדות בעם. השמאל הקיצוני פשוט נלחם בצבא ובאזרחים ישראלים ביחד עם הערבים. הגורמים כמו "בצלם" כמו עדדאלה כמו בל"ד וחלק מהתקשורת שלנו.גורמים אילו מכרסמים מסוכנים ביסודות קיום המדינה הם משתפים פעולה של האוייב ונכונים למסור כל מידע על מיטב לוחמינו על מנת להעמידם לדין בי"נל על הרג פלסטינים. ליברמן מבין שבגורמים אלו צריך לטפל במהירות ובחומרה -בכל המשתמטים בכל הגופים המטיפים לאי גיוס בשם ה"פלורליזם" ובשם דאגה לשלום האויב הפלסטיני גורמים אילו הם הסכנה הקיומית ארגוני השמאל הקיצוניים גורמי תקשורת קיצוניים לא הערבים. אם העם הזה היה מאוחד ולא עם אלף דיעות הגורמות לפילוג ולעידוד האויב, חמאס והחיזבאללה היו נמחקים בימים ספורים מעל פני האדמה. כאשר הצבא העם והמנהיגים יהיו מאוחדים ונכונים ללכת עד הסוף במלחמה ישראל תנצח בגדול - ליברמן מבין את זה אבל לצערי הרב האליטות וגורמים מסויימים השולטים בחוק לא יתנו לזה לקרות האליטות של פולטיקאים ואנשי הרשות השופטת חוששים לממון חוששים למצב של מלחמת קיום כי כנראה כספית הם יפסידו ולכן על מנת לשמור על השנת שלהם הם יכשילו את מנהיגי האמת הם יכשילו כל מנהיד שירצה ללכת עד הסוף כדי לנצח. הקמפיין של רשויות החוק מאוד תמוה בנושא ליברמן ומחזק את החחשות מפני רצון לעשות סדר כללי בשחיתות ובהפקרות הנוגעת לנאמנות ויושר כלפי המדינה. ההבנה של ליברמן כי המפתח לקיום בכבוד ובביטחון של מדינת ישראל נמצא באחדות ובנאמנות - והבעייה היא יותר פנימית וערכית מובילים אותי לבחור בישראל ביתינו.
 

omer giladi1

New member
מסכים איתך בכל מילה

ליברמן הוא אחד שיבצע, ולא ידבר. יבינו שאיתו לא מתעסקים. בבחירות כולם מצביעים ליברמן !
 
אשליות

עד היום לא עשה שום דבר רק דיבר, אה,כן...הוא התעסק בשחיתויות והכניס כסף ציבורי לכיסו ולכן המשטרה רודפת אותו.
 

israel3000

New member
הוא חושב שלצעוק על ערבים זה ביג דיל

בשביל זה לא צריך מנהיג גם אזרחים עושים את זה, צריך מעשים ואת זה אין לו. נכון הוא ישב עם אולמרט בממשלה, מעשה מפליא מאוד איך מגנה השמאל מצא את עצמו באמצע השמאל.
 
למעלה