הלילה ב1 וחצי קרה הדבר הכי חמור עד עכשיו!!

jaycom

New member
זה לא בהכרח נכון

היא מגעילה אותי בשקרים המפגרים שלה שהיא לא ראתה את התוכנית ושהיא לא יודעת מי זה שי ומי זה אשר. ולא יודעת מה זה מנדרג' כי היא לא שמעה את המשפט הזה אף פעם.. אגב את כל זה היא אמרה ליוסי.. היא מנסה להוציא ממנו שקרים בכוח. עוד בסויטה שהיא אמרה לעינב שהיא תתן לה סטירה אחרי המשפט שלה על פרידמנים היה אפשר לראות שהיא לא סובלת את משפחת בובליל. לדעתי היא סתם גזענית שלקחה יותר מדי ברצינות את המונח פרידמן...
 
אגב אהבתי מאוד שהיא סיפרה לצבר

שעינב אמרה לה שחלק מהדיירים "פרידמנים" והוא כביכול הגן עליה:" אבל היא הסבירה לך למה הכוונה" כלומר אל תתרגשי ותקחי את זה למובן שלילי. אפילו צבר הבין שמדובר כמונח לא שלילי כל הכבוד
 

beep beep

New member
בכלל לא! מיקי שיחקה את "הביצ'ית הרעה" מההתחלה

וחגית משחקת עד עכשיו את הצופה שזכתה בהגרלה להכנס לתוך הטלוויזיה ולהשתתף בתכנית שבו צפתה. היא סקרנית, ידידותית וחביבה, עוזרת במטבח והיכן שצריך, לומדת את הסביבה, שואלת שאלות הבהרה ומחווה את דעתה ביושר והגינות - כולל ביקורת כשצריך.
 
החוצפה של שפרה לבוא ולהגדיר את החדשים כ

אנשים נחותים, לא חכמים מגעילה ברמות וגם לאון וצבר וגם עינב עוד לא הכרתם אותם וכבר אתם קוטלים אותם? רק יוסי קיבל את כולם בינתיים, אולי קצת הפריע לו שחר שיחסל להם את התקציב אבל בגדול יוסי יצא הכי בסדר
 
הריכולים של שפרה על החדשים באמת היה מוזר

היא הרצתה לליאון בפרטים מה לא בסדר בכל אחד ואחד מהם
 

א ו ח נ ה

New member
שיפרה חיה בסרט שהיא קרובה לשלמות

לא פלא שלא אחת היא אמרה שקשה לה לקבל שמישהו לא אוהב אותה, אילו רק ידעה כמה דברים לא טובים יש בה אולי היא היתה קצת סותמת את הפה הגדול שלה.
 
אנחנו לא כתבנו מה לא בסדר בכל אחד מהם ביום רא

*ראשון כשראינו אותם פעם ראשונה? אז כולנו מתנשאים? כולנו קרובים לשלמות? גם אנחנו ישר שפטנו מבלי להכיר. די עם השטויות האלה.. באים חדשים אז זה הכי טבעי שיש לדבר עליהם עם הדיירים הותיקים. אל תהיו יפי נפש.. אתם הייתם עושים את אותו דבר.
 
נכון, אבל זה באמת לא בסדר ומה שהם

אמרו זה היה ממש מוגזם. אפשר להגיד בסה"כ שזה לא פייר שאחרי 60 יום נכנסים חדשים וזהו ולא צריך לעשות דראמה
 

eli7r

New member
לא יודעת מה היה בשיחה בדיוק

אבל בכל מקרה היחידה שאמורה להעינש זו אינה היא יודעת בדיוקמה מותר לה להגיד ומה אסור לה, צבר שיחק אותה ראש קטן (כי ברור לי שהוא ידע שאסור לה) וקיבל מידע (שאם המידע באמת עזר לו זו כבר שאלה בפני עצמה) אבל הוא לא עבר על שום כלל או חוק, זכותו המלאה לשאול היא צריכה לשתוק או להגיד לו שאסור להם לדבר על דברים כאלה, לכן כמו שכבר אמרתי היחידה שאמורה להעינש על כך היא אינה ומכיוון שהעונש הוא ממילא העמדה אוטומטית להדחה וצבר ממילא יהיה על הגריל אז זה לא משנה אם הוא יוענש או לא. ודבר שני : שאלה לכולם ותענו עליה בכנות אם אינה היתה מוסרת את המידע ליוסי/עינב האם הייתם מגיבים אותו דבר? או יותר נכון אם היתה מוסרת לאיתי את המידע איך הייתם מגיבים? לדעתי הייתם אומרים שהיא לא גילתה שום דבר חשוב שהכל כבר היה מובן מקודם ושהיא לא גילתה שום דבר חדש מקסימום חיזקה את הידוע....
 

א ו ח נ ה

New member
אין לו זכות לשאול

הזהירו אותם בפירוש שאסור להם לשאול את המתמודדים שאלות שנוגעות לתכנית ואיך היא ניראית מבחוץ.
 

Saladin

New member
אין פה מה להעניש.

האח הגדול צריך להעניש את עצמו על זה שנתן לדיירים חדשים להיכנס. הרי אין פה תיאום אסטרטגיה מצד אינה. ברגע שאתה נותן לדיירים חדשים להיכנס אתה לא יכול לשים להם מסקנטייפ על הפה.
 

droriko

New member
זאת היתה רק עצה ידידותית

אבל אני אשאל אותך , אם אתה צבר ואתה מקבל עצה ידידותית משיפרה איך להתנהג ובאותו הזמן גם מקבל עצה ידידותית ממישהו שמגיע מבחוץ ובמקרה גם מכיר את דעת הקהל , את מי תיקח יותר ברצינות?
 

Saladin

New member
זה לא משנה.

ברגע שאתה מכניס דייר חדש, אתה לא יכול למנוע ממנו לדבר על דברים כאלה כי לא ברור איפה עובר הגבול. אתה יכול לבוא ולהגיד שהגבול עובר בלתאם אסטרטגיות, מזה אפשר בבירור להימנע. אבל אם לדיירים שכבר נמצאים בבית מתחילת המשחק מותר לדבר על איך יוסי נראה בעיני הקהל, אז למה שיהיה אסור לדיירים החדשים?
 
גם אני ראיתי את זה! ושנייה אח"כ קראו לה לחדר

האח הגדול. הייתי ככה בערך- 0___0 אני מקווה שישדרו את זה ביום ראשון.. ואממ גם צבר עלול להענש בגללה?? וד"א ראיתם אחר כך כשהיא הצטרפה לשיחה עם עינב ויוני כמה היא חפרה? כל משפט שהיא מוציאה מהפה יותר מטומטם מהמשפט הקודמת
 
דווקא על פי העצות שנתנה לו היא הכי חכמה שם

מטומטמת לא היתה יכולה אפילו לחשוב על כאלה עצות חכמות. מה שכן, היא מדברת המון, והיא היפראקטיבית כמו השפן של אנרג'ייזר. אבל גם היא עצמה מודה שהיא כזאת. אני מקווה שיחזיקו אותה לפחות כמה שבועות, היא בהחלט הצליחה להחיות את המחלקה הגריאטרית.
 

MEYTAL 14

New member
עצות חכמות? :/

אפשר לחשוב.. זה ברור שיוסי אהוב הציבור ובטח ובטח ברור שצריך להיות מצחיק ומעניין כדי שהקהל יאהב אותך.. לא צריך להיות גאון הדור כדי לדעת זאת. והיא מטומטמת שהיא מספרת לו את זה כי ההפקה אסרה למתמודדים לספר דברים כאלה. מקווה שיתנו לה עונש.
 
למעלה