הלילה ב1 וחצי קרה הדבר הכי חמור עד עכשיו!!

הכי מעניינות?? השיחות שלהם זה מוות איטי

לא סתם הרוב בארץ ובתקשורת מציירים את צבר כקקטוס ואת שיפרה כחופרת....
 

clearer

New member
שמעתי עכשיו את קטע הסאונד (תודה , אגב)

ובטוח השיחה עם אינה - תזיק לו, היא ראתה רק שבועיים את התוכנית בערוץ 2, היא נותנת לו עצות גרועות! לדן מנו יזכרו כל חייו את התחמנות, היא רוצה שגם צבר יהיה כזה...? בכל אופן, אילו לא היתה מתקיימת השיחה, זה היה הרבה יותר טוב בשבילו, כי אינה מאד הגזימה, צבר כן מקבל זמן מסך, הוא כן אחד הבולטים, בערוץ 20, מראיפ את צל"ש כל הזמן. היא ]שוט לא ראתה את התוכנית, ועצותייה, יזיקו לו. באופן חד משמעי! היא הזיקה לו. אני לא בעדו, אני רק מביעה דעה אוביקטיבית, שהיא הזיקה לו.
 

קמבילי

New member
צודק בהחלט, וכתבתי כך למעלה

העצות היו עצות מבית מדרשו של דן קפון שעדיין משחק הישרדות. אני לא יודעת כמה העצות יזיקו לצבר מהסיבה שהוא פשוט אינו מסוגל לקיים אותן. היה בשיחה רק פרט רלבנטי אחד אבל הוא די הלך לאיבוד ולא בטוח שצבר קלט אותו: שהציבור אוהב תמימות. ופרט נוסף: שאם יוסי עומד מול שפרה בהדחה הוא לא מודח. נראה לי שצבר לא הפנים את זה כי שפרה קיבלה יותר קולות משי ולכן הוא והיא בטוחים שיש לה אהדה גדולה בחוץ.
 

א ו ח נ ה

New member
בטח ההפקה והעווארנה לא יעשו כלום

העווארנה מקסימום יציין את השיחה ויגיד שפוסטמינה ננזפה והוזהרה אבל שבעצם היא לא ממש סיפקה מידע.
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifסיכום השיחה בין אינה לצבר../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

אינה בעצם אומרת לצבר שהמשחק הוא כמו טלנובלה והקהל זוכר את הדמויות שיש להם תכונה מאוד מאוד בולטת או סיפור/מעשה מעניים שמתרחש בדירה,צריכה להיות עלילה!! היא בעצם מנסה להעיר אותו ולפקוח את עיניו שיתחיל להזיז עניינים ולא לשחות כל היום. היא נותנת לו דוגמאות למה זה אנשים מעניינים ובינהם לאון כי הוא רוקד ושר והוא כישרוני הוא מאוד מוחצן וגאי, בנוסף היא מזכירה את יוסי כי הוא דמות מצחיקה תמימה טיפשית וכנה, הוא הליצן, ואומרת לו שהקהל יכול לתת את המיליון לדמויות כאלו ולא לדמויות משעממות. שוש ושוב היא חוזרת ושואלת "מה אתה עשית שאתה חושב שמגיע לך לזכות במיליון? ולמה הקהל יזכור אותך?" היא גם רומזת לו שהכנות שלו לא כל כך אמיתית ולא מספיקה "אתה כנה ואמיתי בגבול היכולת שלך, אתה חושב 80 פעם לפני שאתה אומר משהו וחושב כל הזמן מה יגידו ומה יחשבו ומה ההשלכות של זה, תשתחרר לא יקרה כלום,אתה עצור ומה ההגיון שמסתתר מאחורי ההתנהגות העצורה הזאת?" אח"כ היא נותנת לו דוגמאות "אם נניח שפרה ויוסי מועמדים להדחה מי נראה לך שילך? ברור ששפרה תלך" ומסבירה לו איך יוסי שרד 8 הדחות. אינה ממשיכה לרמוז שיוסי הוא הדמות שכרגע יכולה לזכות במיליון כשהוא נותן לה משימה להרכיב דמות שלדעתה הקהל יתחבר אליה ויאהב והיא עונה "נגיד מישהו שנורא כנה, תמים" צבר מתפלא ושואל "מה בגלל שמישהו תמים יתנו לו את המיליון???" אינה "לא, תמים בצורה מצחיקה נגיד כאילו יוסי, הוא אומר לך דברים מצחיקים, דמות טיפשית כזו תמימות מול טיפשות, דמות שהיא כאילו מצחיקה, יכולים להגיד תראו איזה מסכן תמים מצחיק ויכולים לתת לו את הפרס, זה לא שהוא נושך את הלשון לפני שהוא מדבר" אח"כ נותנת את הדוגמה על לאון מדוע גם הוא יכל לזכות "לאון -יכולים להגיד עליו שהוא מאוד כשרוני שר רוקד, אתה מבין?"
 

beep beep

New member
אינה צדקה בכל מילה

לפני השיחה עם אינה צבר ושפרה שוחחו בחצר. האמת היא שלומר "שוחחו" זה מוגזם. הם נאמו זה לזה ולמצלמות. שמתי לב ששפרה לא מסתכלת עליו כשהיא מדברת אליו. הוא חושב זמן רב לפני כל משפט - מה שמשאיר את הרושם של חוסר הספונטניות והכנות. כמעט בסיומו של כל משפט הוא פנה למצלמה ו"מפרש" את דבריו. בקיצור, אינה צדקה ואני מקווה שאיזה אסימון יפול אצלו ויגרום לו להשתנות קצת. תהייה לו הזדמנות מצויינת לעשות זאת אחר הדחתה הקרובה של שפרה.
 

juspan

New member
../images/Emo45.gif גם אני חושבת ככה

ולא רק זה, אתם מתעלמים כאן קצת ממשהו, גם אם קשקשה המון שטויות ונתנה לו דוגמאות ספציפיות שאולי לא רלוונטיות לצבר, ועזבו שהוא גם די משך אותה בלשון - בתכלס היא רצתה לדבר איתו על כך שהוא דמות עצורה נורא שקשה להתחבר אליה באמת. ובזה היא צודקת לחלוטין לדעתי. שימו לב להבדל בין השיחות שלו איתה, למשל זו, לבין השיחות שלו עם שאהבה נפשו כביכול, שפרה. בין אם זה מסיבה אסטרטגית ושהוא רק מת שהיא תיתן לו מידע, הוא ממש נותן לאינה לדבר!! גם כשהיא אומרת כביכול דברים שפוגעים בו קצת או "מעליבים", הוא מחייך, מסמיק, הוא נותן לה פתחון פה, הוא זורם איתה ונותן לה להרגיש נוח. ועם שפרה? בדיוק ההפך, שפרה ממש מפחדת להגיד משהו בעל משמעות איתו שקשור אליו, הוא מיד קוטע, משחק אותה קצת כועס (או שלא משחק...), שפרה פשוט הולכת על ביצים איתו וזה נורא. אתמול או שלשום, כשליאון ישב עם שפרה וצבר כשלכלכו קצת על החדשים ועל כל המצב, כשצבר דיבר על "תפקידו" שם בחבורה, המנהיג הדגול שלקח אותם תחת חסותו בלה בלה, ליאון ניסה לדבר יחסית בחופשיות כהרגלו ולהגיד דברים של ממש, כשכל הזמן שפרה המפוחדת מנסה "לעזור" כשצבר מראה סימני עצבנות שקטה ולגרום לילד לדבר "נכון" לצבר, להיות עצור כמוהם, לא להגיד משהו ממש - כי אסור באמת להגיד מה שחושבים כשצבר שם, מה שלליאון מאוד מאוד קשה... ובלי קשר, לא ראיתי שכתבו כאן, רק לי לא עלה תפוז כל הלילה?
 

beep beep

New member
הדיירים החדשים - ליהוק מוצלח ומרתק

חגית התחברה ליוסי ואתמול בערב וניהלה איתו שיחת נפש עליו ועל יחסו לילדיו. יוסי דיבר אליה באופן גלוי ומרגש - שיחה נהדרת. השיחה של אינה וצבר - אינה בחורה מבריקה וסקסית. החשיבה שלה בהירה וחדה והשפה שלה עשירה וקולחת - היא שמה את שפרה בכיס הקטן.צבר נשאר די המום מהשיחה איתה. שחר ניהל הלילה לפני השינה שיחה מרתקת עם שפרה, ליאון, צבר ואיתי על עולמו כמפתח גוף. מסתבר שמדובר בבחור חכם ורגיש למרות חזותו המאיימת. יוני גם הוא בחור חכם, מעניין ופתוח - הבנות מסתובבות סביבו בסקרנות. וכל זה מעיד משהו על כושר השיפוט של שפרה, שבטרם עברו 24 שעות החליטה שמדובר באנשים ירודים ודיברה עליהם בזילזול, ברשעות ובהתנשאות אופיינית.
 
תגידו זה רק אני או שגם אתם חושבים

שבעלה "השופט" של חגית הוא מקסימום שופט כדורגל , או במקרה הגרוע בורר בעולם התחתון... ממש לא נראית הרמה/קלאסה של אשת שופט... ואני מכיר שופטים ואת רמתם ואין ספק שמדובר במשכילים ונאורים מאוד (שוב מתוקף עבודתי)...
 
שמע, ככל הוא נראה הוא לא שופט של אחת מערכאות

המשפט האזרחיות/פליליות, אלא דיין של בית דין איזוטרי כלשהו (יכול להיות משהו צבאי באיזה חור וכו')
 
הוא דיין ולא שופט אבל חגית שיקרה ואמרה שופט

ואחרי שהתלוננו שההפקה מסרה בשידור חי שהוא שופט הם מיהרו לתקן ולהדגיש דיין אבל חגית שיקרה!
 
למה אתם חושבים שהיא שיקרה

זה מה שההפקה ביקשה ממנה לומר בשביל ההפקה "אשת שופט" זה הרבה יותר מעניין לא?
 

beep beep

New member
הוא ממונה כשופט בקציעות , אבל מה זה חשוב?

בכלא קציעות. אבל מה זה משנה? למה הדבקת התוויות הזו? מה זה קשור אליה? מה זה חשוב להנאה מהמשחק? ואני לא רואה שום פגם "ברמה ובקלאסה" של חגית, שאין לי כל היכרות מוקדמת איתה. היא נראית לי אשה אינטליגנטית, חברותית וחמה, עצמאית וחזקה, שעשתה לא מעט בחיים.
 

עינת י

New member
חגית מזכירה לי את מיקי

רק חסר חימצון בשיער וסיגריה בפה. בדיוק אותו בנאדם.
 
למעלה