הלכתי וכבר חזרתי

ת4מ4ר2

New member
הלכתי וכבר חזרתי

לפני כמה חדשים כתבתי משהו, שיר?, שלא מחקתי (אני אלופת המחיקות, זה קשור כנראה לאיזו הפרעה נפשית/רגשית שיש לי- החומר האהוב עלי כשאני מציירת הוא טיפקס) אתם הראשונים והיחידים שרואים משהו שכתבתי אי פעם. יום הכיפורים, עוד כמה ימים ואני קראתי יונה יונה הקמתי אותה מעולם המתים לשכון בתוך ראשי רק לבנתיים החלטתי שהיא תהיה לי אמת מידה גם יונה היא בן אדם אישה בערך בגילי רק מתה בואי יונה שלהבת אש אימצתי אותך להיות חלק מנפשי אולי חלק שחסר לי באישיות המפוצלת (כך טוען הפסיכולוג שלי שאת שמו לא אסגיר) כי אין בי אש אולי גרגר עפר חסר אוויר נישא על זרם מים עוד רגע ישקע. יונתי אסירתי את בודאי סובלת ומתענה קשות, וצועקת מה כאן יש בכלל להשוות?! אני משוררת ואת אישה כלי מיכל הולדת והולדת והתעסקת בכל הדברים המגעילים הקטנים הקטנטנים החומרים המתכלים. ואת פחדנית גיבורה על מתים למרות דבריה הקשים החלטתי לצייר אותה אם היא תראה שאני מציירת אולי תעריך אותי קצת יותר (למרות הכל) בסוף לא ציירתי. ויונה הלכה. *(הבהרה - הכוונה ליונה וולך כמובן ולא ליונה הנביא)
 
תמר יקרה

שמחה שלא מחקת את השיר שכתבת- לא מהדף עליו נכתב ולא מ'דף' הפורום, בו פרסמת אותו. גאה בך על שיכולת לו- לקושי/לפחד לפרסם את שירך- והתגברת עליו. אני מזהה בכך ניצוץ של שלהבת אש, הרוצה מאד לפרוץ... להתעצם... גם המודל שבחרת לך, יונה וולך- אותה את מתארת כשלהבת אש- מעיד על האופן בו את כמהה לראות את עצמך... להיות... האם "הדברים הקטנים הקטנטנים", בהם את טוענת שהתעסקת, הם אכן "מגעילים"? אני בטוחה שגם לאותם "חומרים מתכלים" יש ערך רב מאד עבורך- הלא כן? חשבי על-כך... אני לא הייתי מסתפקת בקביעה כי "יונה שלהבת אש" היא חלק חסר באישיותך; בהחלט יתכן שזהו חלק באישיותך הרדום כרגע, ואולי אפילו כבר משך זמן רב, אך השיר המרגש שלך מלמד שהוא קיים בך- מטלטל בחוזקה את סורגי הכלא, בו הוא כלוא, ומבקש לפרוץ החוצה... לראות ולהיראות... לדעתי, חשוב למצוא את הדרך כיצד למתן את הפחדים/ הקשיים/ החרדות, כיצד להעז יותר... אט אט... כיצד להעצים את אותו ניצוץ, הנמצא בך, לכדי שלהבת אש... ממש כפי שאת שואפת שיהיה... מאמינה כי לא בשמיים היא... המון הצלחה בדרכך לשם...
גילת
 

ת4מ4ר2

New member
גילת שלום,

תודה לך על ההתיחסות והעידוד. נכנסתי לאתר שלך המלא בחיוניות חיובית, זה בהחלט עשה לי חשק, NLP נראה לי כלי מדהים הייתי מאוד רוצה ללכת לאימון אישי אפשר לומר שכל הסעיפים/מטרות מתאימים לי החל משיפור הערכה עצמית ועד סדר וארגון וגם שליטה על כעסים. אני מקווה שמתישהו אמצא את הדרך/ים, זה לא כל כך פשוט לעורר את מה שהיה רדום ,לתקן את המעוות, בפרט שהעוות החל בשלבים מוקדמים בהתפתחות ונמשך לאורך כל תקופת הילדות, "פיצול האישיות" המוזכר בשיר לקוח מהמציאות, ככה קראו לזה פעם.
 
למעלה