הלכת לזונה? שב בכלא! (ח"כ גלאון יורדת מהפסים)

בדנתמ

New member
נראה לי שאם הבת שלו היתה מדרדרת לזנות...

אז האנשים שהוא היה רוצה להחטיף להם מכות (או קרוב לוודאי אפילו לענות למוות) לא היו הלקוחות, אלא הסרסורים. אח"כ קרוב לוודאי שהוא היה מאוכזב עד עמקי נשמתו ממערכת אכיפת החוק בישראל, שאפשרה למצב הזה להתרחש. ואני לא אומר שהוא היה מבין את הלקוחות ואוהב אותם, אבל הם ממש לא היו בראש רשימת החיסול שלו.
 
לא יודעה עד עכשו כמה מטומטמים היהודים

היטלר היה בן זונה גדול אבל לאחסר כאן כאלה במדינת היהודים וגם כשכרתי את תגובת מס 444 נראה לי שהוא טמבל וזקוק לטיפול דחוף
 

שרימפי

New member
אז מה הפתרון לדעתך לבעית הזנות בישראל?

עזוב את הפופוליזם שלך, תן תשובה תכלס. אתה חושב שזנות היא דבר טוב? אתה חושב שהזנות צריכה לעבור מיסוד? הצעת החוק היא חלק ממאבק בתעשייה, לא חלק ממאבק בזונות עצמן. אתה מוזמן גם לקרוא ולספר על כך הדברים הטובים והנכונים שח"כ גלאון עשתה ועושה למען נשים ולמען הציבור בישראל.
 

Lady In Blues

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

ועוד אלפי פעמים כן.
 

בדנתמ

New member
הרשי לי לחלוק על דעתך...

הוא לא חייב בתור אזרח מן השורה לספק תשובה תכלס (אם בזה את מתכוונת לפתרון חלופי...). זה התפקיד של בית המחוקקים (שלא ממש מתפקד כראוי בארצנו הקטנטונת). זכותו להתנגד להצעת חוק ולחשוב שהיא לא עונה על הבעיה בצורה הולמת... ושוב, אני אפנה אותך לחפירות שאני כתבתי בשרשור הזה... אני באופן אישי מתנגד לזנות, אבל בין זה לבין להעניש אנשים במאסר בפועל יש אוקינוס שלם... אני גם מתנגד נחרצות לעישון במקומות ציבוריים. מבחינתי, אם אני יושב לי בפאב ומישהו מעשן לידי, מדובר בתקיפה. הוא גורם לי לנזק בריאותי באופן מודע, ועוד מלווה בסירחון לא נורמאלי. ואם מישהו חושב להגיד לי "אז אל תשב בפאב הזה" זאת ממש לא תשובה הולמת. אם אני הולך לפאב ומישהו שובר לי כסא על הראש, אני אשם בזה שהלכתי לשם, או הוא בזה שהוא תקף אותי? (סתם מקדים תרופה למכה
) ועם כל הדעות החריפות שיש לי נגד עישון (אגב, סיגריות "רגילות" מזיקות הרבה יותר מגראס, שהוא סם לא חוקי), ועם כל זה שאני חושב שצריך להוציא אותו באופן גורף אל מחוץ לחוק (או לפחות נתחיל במקומות הציבוריים) - וגם לאכוף את החוק הזה לשם שינוי, אני לא חושב שצריך להכניס מישהו שמעשן בציבור למאסר בפועל. ממש כמו שלא מכניסים מישהו שמשתמש בכל סם לא חוקי שהוא באופן פרטי למאסר בפועל, וממש כמו שלא צריך להכניס אנשים שהולכים לזונה למאסר בפועל. מקסימום להטיל איזה קנס. ולגבי ח"כ גלאון, הרשי לי לחלוק על דעתך בנוגע לכל ה"טוב" שהיא עושה. כמו רוב חברי הכנסת, הנזק שהיא מביאה מגמד את התועלת בצורה שהופכת אותה לבלתי רלוונטית. אבל זה לא צריך להוות נימוק בנוגע להצעת החוק הזאת, לשני הכיוונים (גם אם היא היתה נפלאה ולא היתה על כך מחלוקת כלל וכלל, זה לא נימוק קביל בעיניי לדעה בנוגע להצעת חוק ספציפית שלה).
 
לא איראן, ידידי, שוודיה, ובקרוב כל אירופה.

הטיעון ששירותי זנות הם זכותו של כל אדם ליברלי בחברה מתוקנת מת מזמן. אף אחד לא יושיב אדם בכלא על קיום יחסי מין, אלא על תרומה לסחר בנשים ולעבדות. הרעיון הוא שוודי, יש שם חקיקה ליברלית אמיתית שמהווה דוגמה ומופת להתמודדות עם בעיה תרבותית קשה. היענו מתירנות של ניו יורק משנות ה-80 חלפה לה, תעשיית הזנות היא היום בעיה בין לאומית שפוגעת במאות אלפי נשים. אני מצרף לך, מר אורי גנות, ולכל מי שרוצה להצטרף לעולם המערבי, קישור לכתבה מ"הארץ" שיעדכן אותך. בכבוד ובברכה, אני http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/965080.html
 
מה שאותי מעניין לדעת...

האם ההגדרה של "זונה" תכלול בתוכה גם זונות פוליטיות סטייל ש"ס? זאת אומרת, האם גם ח"כים שיסגרו דילים מלוכלכים עם הש"סניקים תמורת דולרים יכנסו לכלא? אם כן, דיינו.
 

בדנתמ

New member
רגע רגע רגע...

זה אומר גם שראשי ממשלות, שיעמדו מנגד כשאויבינו יתקפו ללא רחמים ערים בארץ שלא ממש איכפת להם מהן, ו"יבליגו", או ליתר דיוק, לא רק יתכופפו מול אויבינו, אלא גם יגישו להם ואזלין כדי שיהיה להם יותר קל, גם הם יחשבו כזונות? יש פוליטיקאים מסוימים, בתקופות כהונה מסוימות (והדגש הוא על "תקופות", דהיינו, מדובר בכמה ולא באד) שדי מחרו את כל המדינה לזנות. אה, כן, ובאמת אנשים כאן הזכירו גם את האיראנים... נראה לי שהם הלקוחות הבאים בתור שלנו...
 
חברת הכנסת גלאון פשוט מקנאה בזונות

לגברת גלאון יש פנטזיות מיניות סוערות שבהן היא מדמיינת איך נראה איבר המין של הגבר במציאות מכיוון שעד היום היא ראתה אותו לכל היותר באמצעות מסך המחשב. כנראה שהגברת גלאון לא מצליחה להשלים עם זה שישנן בנות שרואות בכל יום כמות סיטונאית של איברי מין זכריים בגודל טבעי כשבאותו הזמן היא נאלצת להסתפק באילוסטרציה בלבד. הגברת גלאון מבינה שאין שום סיכוי שאיזשהו גבר (אמיתי) יסכים לעשות לה טובה, אפילו בחינם, אז היא החליטה שאם לא היא אז גם לא הן. כתומך מר"צ במשך שנים לא נתתי להם את קולי בבחירות האחרונות אך ורק מכיוון שהאשה ההזויה הזאת הייתה ברשימה לכנסת. כל עוד היא תהיה ברשימת המועמדים אני לא אתן להם את קולי.
 

tiadalma

New member
איזה כיף לזונות האלה הא?

כמה אברי מין^^ יאמי, הן בטח ממש מרוצות.
 

HH husa

New member
השוודים חכמים

אם אין ביקוש אין היצע. איני יודע כמה מהזונות בכפיה וכמה עבור כסף. אני בעד הצעת החוק. זנות מנצלת את הטוב שבאנשים , מבזה. מין תמורת כסף פוגע בכבוד כל גברים. מחמאות , תשומת לב יחס אנושי , חיוך ; תמורת כסף זה מוזר ? ומין ? אחרי שהזנות תעלם ,אז גם הביקוש. (אני נגד זנות גם בין נשואים וכו).
 

ron19891

New member
אני רק רוצה לתקן אותך כולן מבחירה שם

אני מאמין שכול הבנות שהם נערות ליווי מן הסתם בוחרות מזה ואני לא הבנתי את ההיגיון אם אישה מסכימה שבנאדם מסוים ישכב איתה בשביל כסף אז אני לפחות לא רואה בזה שום דבר פסול. דרך אגב רק לידע כללי נערת ליווי ממוצעת מרוויחה הוןן תועפות לפעמים אפילו מהחברי כנסת
 
הגיל הממוצע להתחת זנות הוא בגיל 13.

ואני מאמינה שפילים עפים בשמיים - זה עדין לא הופך את האמונה שלי למציאותית.
 

drorjs

New member
כמה תגובות סותרות...

תחליטו רבותיי , רוב הזונות עובדות מרצון וחיות בסדר או רוב הזונות מגיעות מסחר בנשים? והאם בחורה מגיעה לזנות אם יש לה אופציות אחרות? מישהו קרא מחקר רציני על למה בחורה נורמטיבית ורגילה הופכת להיות זונה? תמיד יהיה ביקוש לזונות (אלא אם תעלה לשלטון בעולם כת פמיניסטיות רדיקליות שיסרסו את כל הגברים... ). אבל מה קובע את ההיצע?
 

ronistar

New member
היום לא צריך ללכת לזונה, חבל על הכסף

היום בשוק הפנויים והפנויות , בתור אישה שרוצה להכיר בחור נחמד לפתח איתו קשר, אני נתקלת ברוב המקרים גברים תאווי ורודפי מין שישר בפגישה הראשונה לא חוסכים מעצמם את התענוג לחבק לנשק ללטף ואפילו לגפף במקומות ציבוריים בלהגיד אל תתרגשי שימי פס. ישר רוצים לנשק נשיקה צרפתית פולשנית, וליטופים כאלה שלא מביישים אף סרט כחול מצוי. זה כל כך דוחה , מעליב שאני חושבת שעם גישה כזו הזונות המסכנות כבר יושבות מובטלות ובחוסר מעש.
 

B a b y R

New member
אם החוק הזה עובר

מאסר עולם אני מקבל חחחחח באמת חסר נושאים רצינים להתמודד איתם במדינה הזאת?!
 

aשרון

New member
היייייייייי

תיכנס לאתר הכנסת ותעלה את העניין בפניה ע"י מייל ללשכתה, אל תצפה לתגובה מהירה, או לתגובה בכלל. אבל מי יודע, אולי תצליח לגרום לשינוי בחשיבה אצל הגברת המרובעת.
 
למעלה