הלכת לזונה? שב בכלא! (ח"כ גלאון יורדת מהפסים)

הלכת לזונה? שב בכלא! (ח"כ גלאון יורדת מהפסים)

קראתי בעיתון שח"כ גלאון המשועממת הציעה הצעת חוק שכל מי שנתפס הולך לזונה ילך לחצי שנה בכלא. אני תוהה מי האנשים שעדיין חושבים שהמאותגרת המינית הזו צריכה לשבת בכנסת ישראל ולקדם אג'נדות הזויות? תעשית הזנות תומכת בעשרות אלפי נשים בישראל. חלקן שם מבחירה!!! אבל אם כבר שהגברת גלאון הנכבדה תטפל בסרסורים שמענים את הבנות האלה, שתדאג לבריאותן ולמקור פרנסתן, שתדאג שישבו במקומות הולמים ולא בכלובים חשוכים בתחנה המרכזית הישנה. הדרך לאירן עוברת דרך מוחה הקודח של ח"כ גלאון. רק שם מכניסים לכלא על קיום יחסי מין!!! הזוי!!!
 

גורסת

New member
לשנות שם

אפשר לעקוף חופשי, ולקרא לגב' "מורה פרטית למין", "רחב" למה להיות קטנוני, אחי? תזרום!
 

Krishi

New member
עוד מעט גם על חיטוט באף נשב בכלא

שוב פעם באה המדינה ובמקום להילחם לבד נגד תופעה מסויימת, היא מפילה הכל על האזרח. למה שבמקום להכניס לכלא אנשים שהולכים לזונות, יטפלו יותר טוב בסוחרי הזונות? לאאא... מה פתאום, זה קשה מדי למדינת ישראל. יותר טוב להעניש את האזרחים על ניצול של המקצוע העתיק בעולם. חברת הכנסת זהבה גלאון כנראה מאוד תמימה אם היא חושבת שכל הזונות בארץ נסחרות ומנוצלות. הרבה מהן עובדות מרצונן החופשי, עם תנאים נהדרים (יחסית), ואחלה כסף. במיוחד אם הבחורה עובדת בעסק של נערות הליווי שם הכסף הוא עוד יותר גדול והרמה הרבה יותר גבוהה כמו גם הבחירה לא לעשות חלק מהדברים שהן לא מעוניינות לעשות. מה מעדיפה חברת הכנסת, שגברים יאנסו? כי זה מה שיקרה אם תקחו מהם את הזונות. זה אמנם לא הצדקה לאונס, אבל עדיף להיות חכם מאשר צודק. בקיצור... חלם!
 

אושרי 7

New member
ללא קשר לבעד או נגד החוק,

הטיעון לפיו החוק יגרום לעליה במקרי האונס הוא טיעון משולל כל היגיון. הרי בכל מקרה, העונש (גם החוקי וגם החברתי) על אונס יהיה גבוה לאין שיעור מהעונש על רכישת שירתוי מין, אז הגיוני שגבר שלא יכול לכבוש את יצרו יבחר בכל זאת ב"רע במיעוטו" ויעדיף ללכת לזונה גם אם זה לא יהיה חוקי. כך שלא תיהיה עליה במקרי האונס.
 

Krishi

New member
משולל כל הגיון? לא לגמרי

אחרי שהזנות תירד למחתרת.. לא כל אחד יוכל למצוא את סיפוקו בכל כך קלות אם בכלל. מכאן ועד להתנפל על החצאית הכי קרובה המרחק לא גדול.
 

אטיוד5

Active member
זהו, שלא

המרחק ענק!! כדאי שתדע - אונס הוא לא דרך לסיפוק מיני. אונס הוא פשע של אלימות.
 
מעולה אחלה חוק ........ נו באמת .....

מה יעזור שיעצרו אנשים שרוצים פורקן מיני ורוצים לשלם על זה ? הרי מי שלא יוכל להגשים את הפנטזיה שלו או את הפורקן שלו יצטרך לעשות זאת בדרך יותר אלימה אני לא מכליל אבל יהיו הרבה שישקלו את הנושא היות והענישה במדינה גובלת בקומבינציה של בדיחה אני חושב על אותם אנשים שיהיו הקורבנות לאלה שלא סופקו מינית לאלה שלא הצליחו להגשים את הפנטזיה שלהם ע"י תשלום והם יפנו לדרכים אחרות ישחשוב על זה לפני העברת החוק .......... ולא על זה שהן לא משלמות מס "הכנסה" כדי שהוא יוכל לעשוק עוד קצת מכספי המדינה ........
 

seymore butts

New member
עוד צעד בדרך להפיכתנו לאיראן שניה

מה מנסה הצעת החוק הפרימיטיבית הזו להשיג בדיוק? לא זו הדרך להילחם בסחר בנשים. לא פלא שזהבה גלאון עומדת מאחורי היוזמה. היא היתה אחת מהלוחמות בערוצי הפורנו בלווין ובכבלים. כמה אירוני שבינתיים התפתחו תוכנות כמו "אי-מיול" להורדת סרטים, שעושות צחוק מניסיונותיה הפאתטיים של קואליצית הפמיניסטיות בגרוש - החרדים - המפלגות הערביות - מפלגת הזקנים לדכא את חובבי "הבידור למבוגרים", כמו שמכנים פורנו בארצות נאורות יותר. אין ספק שמצב הזנות בישראל כיום הוא בלתי נסבל, ומצד שני תמיד היה ויהיה לזונות ביקוש. אני מאמין שהרבה מעשי אונס נמנעים בגלל שלאנשים יש את האפשרות להשיג סקס בתשלום במקום בכפיה. במקום לנסות ללמוד ממדינות נאורות כמו גרמניה והולנד כיצד למסד את הזנות, כולל תשלומי מיסים ובדיקות רפואיות שגרתיות לזונות הולכים אצלנו על חקיקה פופוליסטית שלא תשיג דבר, מלבד השפלה נוספת ומיותרת ותיק פלילי לאומללים שנזקקים לשירותי הזנות. (תגובתי זו מועתקת ממקום אחר בו פירסמתי אותה אתמול במסגרת שרשור באותו הנושא).
 

Lady In Blues

New member
למה האלטרנטיבה לזנות היא תמיד אונס?

למה לא פשוט... הו, אני לא יודעת... לשמור את הדבר שלכם במכנסיים?!
 

seymore butts

New member
אל תעוותי את דבריי בבקשה

לא אמרתי שהאלטרניבה לזנות היא תמיד אונס, ברור שהרוב הגדול של הגברים ילמדו ללמוד עם התסכול או יסתפקו באוננות אם גם את המפלט האחרון של ללכת לזונה לא יהיה להם, אבל אין לי ספק שיהיו כאלה שעם סגירת האופציה הפאתטית ביותר עבורם להשיג סקס, דהיינו בתשלום, יפנו לפתרונות קיצוניים כמו אונס.
 

קרמפה

New member
אותם אנשים

שלא "יחזיקו מעמד" ויפנו לאונס, סביר להניח שכשהם הולכים לזונה הם מכים ומשפילים אותה. אם יש כאלה אנשים, צריך לטפל בהם באופן אישי, ולא להחזיק תעשיית פשע ענקית כזאת רק בשביל "שלא יצטכו לאנוס".
 

Lady In Blues

New member
אז מגיע להם להכנס לכלא עוד לפני

כשהם הולכים לזונה. הרי לפי ההסבר שלך, גברים יצטרכו את הסקס בכל מקרה, גם אם זה במחיר של אונס במקום זנות. לא עדיף להקדים רפואה למכה ולשלוח אותם לכלא שלב אחד לפני האונס?
 

לחש האש

New member
צודקת!!!

כנראה כל מי שלא שולט בעצמו... אין לו אלטרנטיבה מלחשוב אחרת.
 

magenta73

New member
שטויות.

הקשר היחיד בין זנות לאונס הוא ההקשר - כלומר המחשבה המעוותת של גברים שחושבים שנשים הם הנכסים שלהם, משמע מוצר, משמע אובייקט שקיים בכדי לספק את יצריהם. זה ידוע לכל אדם עם שכל בקודקודו שאונס אינו "פשע תשוקה" כמו שהוא פשע אלים. והמטרה של האנס היא לא מינית, כמו שהיא מטרת שליטה, כוחניות ואלימות. אין שום דבר מיני או מהנה באונס. ועכשיו - לגבי ה"מדינות הנאורות" - גם בגרמניה וגם בהולנד, בהן הזנות ממוסדת, כביכול, עדיין יש גם אונס, ויותר חשוב - עדיין יש סרסורים וזנות שאינה חוקית, ומכאן פשע. ומצחיק שאתה פונה לאנשים שמשתמשים באנשים אחרים כמוצר כ"אומללים", לדעתי מי שאומלל באמת הן אותן נשים שמכורח המציאות המעוותת צריכות בכלל לעבוד בזנות ולמכור את גופן ונשמתן. החוק הזה לא יכול לעבוד בנפרד למכלול של חוקים נגד הזנות. יש צורך לצאת נגד הסרסורים, נגד מחזיקי בתי הבושת, אבל בהחלט גם נגד המשתמשים. בדיוק כמו שלבחזיק גראס הוא לא חוקי ואתה מקבל קנס. (כמה מגעיל להשוות בין הדברים, ועדיין).
 

ronatd

New member
גם אני לא מבין את הגישה של ח"כ גלאון

בהרבה מדינות, כמו גרמניה והולנד, יש זנות חוקית. ורק אצלנו נלחמים בזה. נכון, הזנות מעודדת תופעות מכוערות, כמו סחר בסמים, סחר בנשים, העלמות מס. צריך להילחם בתופעות האלה, ולא בזנות עצמה.
 
הגברת עצמה צריכה לשבת בכלא

על טיפשות יתר ושנאת גברים מיותרת. קודם להוציא את מקום מושבה בכנסת אל מחוץ לחוק...
 

tuvia444

New member
טוב, אז לגברים קשי ההבנה

וגם אני גבר. מאחר והרבה אם לא רוב הנשים מועסקות בכפייה, בתנאים מחפירים, ובעיקר, שלא מרצונן החופשי, מי ששוכב איתם בעצם אונס אותם. ואמחר והוא אונס אותם מגיע לו לשבת בכלא. נכון שלא מקבלים את העונש הראוי לאונס אלא רק חצי שנה, אבל זה בגלל שזה כאילו בתמימות, למרות שברור לכולם שהרבה שם כנגד רצונן. ובעיקר, זו דרך מוצלחת - אם יאכפו את החוק, לעצור את הסחר בבני אדם. תחשבו אם אלו היו הבנות שלכם.
 

amiralon2000

New member
אני רואה שאתה ממש מבין בזונות

אני שוטר לשעבר ואני רוצה להגיד לך שכבר מזמן אין זונות שעובדות בכח ,כך שכרגע מה שכתבו זה הדבר הנכון לעשות פשוט לדאוג להן לתנאים
 
למעלה