המיוזאון!!!!!!!! התעלמתם מהמיוזאון הקודם :(

new born1

New member
המיוזאון!!!!!!!! התעלמתם מהמיוזאון הקודם :(

והפעם!!!! *תופיםםםםםםםםםםםםםםם (או כל נגינה אחר שתרצו).* new born!!!!! כן, זה לא רק הכינוי שלי XD. לפי דעתי זה בין השירים הכי טובים של מיוז. אז: הקליפ: http://www.youtube.com/watch?v=FDDCieKfrvY הגרסא המלאה אני חושב. ועכשיו לשאלות: האם אתם מזדהים עם המילים של השיר: קטע הכי אהוב בשיר: שורה הכי אהובה בשיר: ציון לשיר מ1-10: אוהבים את הקליפ: ציון לקליפ מ1-10: מה הייתם משנים בקליפ: טעויות בלייריקס: מתי היתה הפעם הראשונה ששמעתם אותו: חויה מחשלת בזמן שהשיר נוגן ברקע,או חויה כל שהיא שחוזרת אליכם ברגע שאתם שומעים את השיר: איזה כלי נגינה הכי אהבתם בשיר? מה הייתם משנים בשיר מבחינת לחן? איזה שיר אחר זה השיר המדובר מזכיר לכם? מה שלא נאמר על השיר למעלה, אבל מאוד רציתי לשתף ולהוסיף ש: :]
 

Supermassive777

New member
שיר ענק

האם אתם מזדהים עם המילים של השיר: לא יודע עד כמה אפשר להזדהות איתם, אבל הן בהחלט מגניבות. קטע הכי אהוב בשיר: הפזמון האחרון, הקטע אולי הכי טוב של מיוז בכלל. "Destroy the spinelesssss" שורה הכי אהובה בשיר: Just break a silence, cause I'm drifting away, away from you ציון לשיר מ1-10: 10 אוהבים את הקליפ: מאוד, אחד הטובים של מיוז. השיער של מאט מושלם. ציון לקליפ מ1-10: 8 מה הייתם משנים בקליפ: השיער של כריס טעויות בלייריקס: לא שזכורות לי, אבל אני מכיר כמה שחשבו שזה "Sunglasses everywhere" מתי היתה הפעם הראשונה ששמעתם אותו: 2006, הכרתי אותו בייחד עם בליס ונדהמתי. חויה מחשלת בזמן שהשיר נוגן ברקע,או חויה כל שהיא שחוזרת אליכם ברגע שאתם שומעים את השיר: כל פעם שאני רואה את הקליפ אני נזכר בפעמים הראשונות ששמעתי אותו ואיך שנדהמתי ממנו. איזה כלי נגינה הכי אהבתם בשיר? הגיטרה. גם הפסנתר יפה, אבל הריף מרהיב. מה הייתם משנים בשיר מבחינת לחן? כלום, די מושלם. איזה שיר אחר זה השיר המדובר מזכיר לכם? לא יודע, היחדי שאני מצליח לחשוב עליו זה 2+2=5 של רדיוהד. מה שלא נאמר על השיר למעלה, אבל מאוד רציתי לשתף ולהוסיף ש: אני הראשון. ד"א אני מציע להוסיף שאלה "מה הביצוע שלו הכי טוב בלייב?" בניו בורן זה Pinkpop 2004 לדעתי.
 

new born1

New member
חחחחחחחח sunglasses everywhere ../images/Emo6.gif

ורעיון טוב. אני יוסיף את השאלה "הביצוע הכי טוב בלייב". יפה :]
 

Djerry

New member
../images/Emo45.gif

האם אתם מזדהים עם המילים של השיר: כן קטע הכי אהוב בשיר: כל הקטע האחרון בשיר אחרי הפזמון האחרון שורה הכי אהובה בשיר: Destroy the spineless Show me its real ציון לשיר מ1-10: 10 אוהבים את הקליפ: כן ציון לקליפ מ1-10: 9 מה הייתם משנים בקליפ: את התסרוקות שלהם טעויות בלייריקס: מתי היתה הפעם הראשונה ששמעתם אותו: כשרק התחלתי לאהוב אותם ב2003 וראיתי את הקליפ בטלויזיה חויה מחשלת בזמן שהשיר נוגן ברקע,או חויה כל שהיא שחוזרת אליכם ברגע שאתם שומעים את השיר: איזה כלי נגינה הכי אהבתם בשיר? הגיטרה אין ספק מה הייתם משנים בשיר מבחינת לחן? כלום איזה שיר אחר זה השיר המדובר מזכיר לכם? bliss (שאגב אני ממש מחכה שיהיה אותו במיוזאון) מה שלא נאמר על השיר למעלה, אבל מאוד רציתי לשתף ולהוסיף ש:
 
למעלה