המלצה על מצלמה - למי שמחפש

טירקל

New member
המלצה על מצלמה - למי שמחפש

נראה לי שהרבה אנשים מחפשים מצלמה טובה, כזאת שהיא באמצע - גם מספקת מקצוענים וגם ידידותית למתחילים. אז הנה אני ממליץ על החמודה שלי: Olympus C5050 Zoom. גם קומפקטית, אופציות ידניות לשליטה מלאה על הכל כמעט... מסוגלת לעבוד עם מגוון רחב מאד של כרטיסים (CF,Smartmedia,xd) נוחה לשימוש. 5 מגה פיקסל ומוציאה כמעט תמיד תמונות איכות עם חדות טובה וצבעים יפים. יש לה אפשרות לתמונות בלי דחיסה (RAW) קבצים גדולים ושמנים אבל האיכות הכי טובה שיכולה להיות, באמת יתרון גדול. בקיצור המלצה חמה למי שמחפש. המחיר, בארץ נע בין 3900-4200 בחנויות שאני ראיתי וכמובן ניתן להשיג במכרזים אפילו זול יותר. בחו"ל ליגה אחרת, ממש זול וכדאי, מי שמגיע לניו יורק ויכול לקפוץ לB&H שווה לקנות שם.
 

gilad65

New member
מומלצת בחום

רק נשאר להוסיף שהיא מסוגלת לעבוד אם שתי כרטיסים בו זמנית CF ועוד XD\SM בו זמנית. כמו כן יש לה יכולות MACRO מדהימות, ראו בדוגמא הבאה (למרות שכבר העלתי אותה).
 
וגם חסכונית - עד 500 תמונות לסט אחד

טעון מלא של סוללות.הצלחתם? אני כן!
 

gilad65

New member
מה? איך?

אני מצליח להוציא בין 110 ל-130 תמונות מכל סט של סוללות (1800 ו-2000). אני משתמש תמיד ב-LCD ו-PREVIEW של התמונות (3 שניות בערך).
 

erezs

New member
ומאחר ואין לוח עדיין - אני מוכר אחת

054-252291. 3500 ש"ח, עם 256 מ"ב Lexar x40, עם 32 מ"ב XD ושני סטים של בטריות ומטענים (2100 ו - 1700). בת שבוע בלבד. נקנתה מ B&H. עובר ל DSLR.
 

Funny L

New member
יש לי כמה שאלות -

1- יצא למישהו להשתמש במצלמה הזו בתוספת העדשות הנלוות ? 2- קראתי איפשהו שלפעמים במצלמות דיגיטליות העדשות מעוותות את התמונה. זה נכון בכללי או במקרה של המצלמה הזו ספציפית ? 3- איך האיכויות של המצלמה בצילומי לילה (עפ"י דעתך) ? 4- יש למצלמה 3 מגה זום אופטי, שזה לא הרבה.. אבל מה זה אומר בדיוק ? שהתמונה תהיה מרוחה או מטושטשת למרחק ? אם אני רוצה שהמצלמה תשמש אותי בנוסף גם לטיולים ונופים, ולא רק למאקרו ואנשים, זה אומר שאני מוגבלת מבחינתה ? אפשר לראות תמונה שצולמה למרחק כדי לדעת איך זה נראה ועד כמה זה משמעותי ? האם יש אפשרות בכל זאת להגיע לתוצאות טובות איתה כשמדובר במרחק ? 5- יש טעם להשוות בינה לבין ה- c-750 מעבר לנתוני הזום המפלצתי שלה ? 6- אם אני קונה מצלמה בניו יורק (זה הרעיון הכללי) בחנות 'המתמחה' במכירה לישראלים, (כגון B&H, למשל) - יש פטור ממס? ועוד דבר - ידוע למישהו לגבי אחריות בינלאומית? זהו בינתים.. תודה מראש..
 

gilad65

New member
קצת תשובות

האיכות בצילומי לילה היא טובה, ניתן לשלוט על עוצמת ה-FLASH. הזום האופטי הינו X3 וזה אומר מקביל בערך ל-105 בעדשה רגילה. זה לא אומר שהתמונה תהיה מרוחה אבל אומר שלא ניתן להתקרב לאובייקטים רחוקים ע"י זום. התמונה כן תהיה טובה ולא מטושטשת (ראי דוגמא מצורפת). אני לא חושב שיש טעם להשוות אותה ך-750 כי היא עולה עליה בכל מובן כמעט חוץ מהזום, ה-C5050 הינה מצלמה יותר מתקדמת שאיתה ניתן להתפתח לעומת ה-750 שהיא יותר מצלמה חובבנית. OLYMPUS C-5050
 

HILIY

New member
אהבתי מאוד את ה

קומפוזיציה של הפרטים בתמונה--- אבל פחות את האובך- זה דבר שניתן לתקן בפוטושופ בכמה שניות. אחלה צילום.
 

gilad65

New member
תודה רבה

האמת שזאת תמונה שצלמתי סתם כדי לבדוק את המצלמה כאשר קיבלתי אותה אבל אני שמח שהיא מצאה חן. OLYMPUS C-5050
 

טירקל

New member
הנה תשובות

1) לא... מצטער... 2) אף פעם לא קרה. תמיד יוצא נקי וחד 3) פלאש מובנה חזק + מתקן לפלאש חיצוני. זאת אומרת שהיא לא מאכזבת בכלל בלילה (גם אם זה חשיפות ארוכות (עד ל16 שניות אם אני לא טועה) וגם בעדשה הכלולה שהצמצם שלה גדול מאד (F1.8 שזה די פתוח יחסית לעדשות אחרות). 4) הזום הקצר אומר שפשוט אי אפשר להתקרב יותר עם הזום לעצמים רחוקים. האיכות נשארת אותה איכות. אלא אם אתה מתכוון לזום דיגיטלי (שכמעט לא משתמשים בו...) ואז האיכות יורדת ורואים יותר פיקסלים מאשר תמונה. בזום הרגיל והקטן שלה התמונות באיכות גבוהה ורגילה בדיוק כמו בזוית הרחבה ביותר. 5) אין טעם להשוות, מצלמות ברמות שונות. אולי הזום גדול יותר ב750 אבל כל השאר לא באותה רמה, ה5050 לוקחת ובגדול. 6)פטור ממס? לא, ממש לא. למה נראה לך שזה מעניין את ממשלת ארצות הברית שאתה ישראלי וקונה בחנות של יהודים? בקיצור, המס אותו דבר לכולם ובכל החנויות כולל B&H. אבל זה לא משנה כי גם אחרי מס הם עדיין הרבה יותר זולים. אחריות בינלאומית? לא שמעתי עוד על חיה כזאת אבל אם תגיד לי שיש אני מיד רץ לעשות את האחריות...
 

Funny L

New member
אוקיי תודה.. ../images/Emo20.gif

לגבי 6- התייחסתי למה שנאמר כאן. לגבי האחריות - התייחסתי לזה - "חלקי חילוף מקוריים ואחריות בין-לאומית" והנה דוגמא נוספת - "תעודת אחריות בין לאומית לכל מצלמה" (למטה). אם בארץ יש נציג לאולימפוס ואחריות בינלאומית ואם למחשבים של IBM בינלאומית, אז למצלמות אולימפוסיות הנמכרות בחו"ל אין? זה פשוט לא נראה הגיוני.. אגב, אתה מוזמן לענות לי בלשון נקבי.
 
למעלה