המלצות לספרים של מדונה

ray of light1

New member
המלצות לספרים של מדונה

שבת שלום לכולם קוראים לי עופר ורציתי להמליץ לכם על 3 ספרים מצויינים כל מדונה שהזמנתי בחודשים האחרונים ואני ממליץ עליהם בחום רב לכם! תוספות מצויינות לכל אוסף של מעריץ מדונה באשר הוא.

הספר הראשון נקרא בפשטותו הרבה "MADONNA"
את הספר הזה הזמנתי מאמזון UK בחודש אפריל. הספר הוא ביוגרפיה של מדונה מהילדות ועד שנת 2009- עד סלבריישן. הספר עוקב אחר כל תחום שמדונה נגעה בו עם זה מוסיקה, סרטים, סיבובי הופעות וכו'. הספר מלווה בתמונות מרהיבות מכל שנות הקריירה של מדונה ואף כמה שאני לפחות מעולם לא ראיתי וכמובן שבאיכות מדהימה.

קישור לאתר אמזון: http://www.amazon.co.uk/Madonna-Dar...=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1357298678&sr=1-1
קישור לוידאו של הספר ביוטיוב:http://www.youtube.com/watch?v=Zayjlr6Gfso (כמובן שבסרטון מדלגים על כמה עמודים)

הספר השני נקרא "MADONNA- THE SCRAPBOOK"
את הספר הזה הזמנתי בספטמבר מאתר של חנות בצרפת שיש בה מאות פרטי אספנות של מדונה ושל אמנים נוספים אבל בעיקר החנות סובבת סביב מדונה. הספר כשמו כן הוא- אלבום תמונות, שם המשחק בספר הזה הוא התמונות תמונות מכל הקריירה של מדונה עד ההופעות של Sַ&S ב2009. ספר מדהים בעל עיצוב וחשביבה וירידה פרטים הקטנים ביותר. ספר חובה לכל מעריץ!

קישור להזמנה:http://www.recordrunnerusa.com/products.php?product=MADONNA-The-Scrapbook-FRANCE-Picture-Book
קישור לוידאו ביוטיוב:http://www.youtube.com/watch?v=RLMf0hmHwpM

הספר השלישי נקרא "Madonna: The Illustrated Biography" הזמנתי את הספר הזה בשבוע שעבר והוא הגיע אלי לפני שלושה ימים. את הספר הזה הזמנתי מאמזון US. הספר הור ביוגרפיה מומלצת שמלווה את מדונה מההתחלה ואת 2009. הספר מלווה ב200 תמונות נדירות קלאסיות ושלא נראו לפני כן מאירועים, קליפים, השקות, הופעות ועוד ועוד ועוד. ספר גם הוא מומלץ לכל מעריץ. תמונות באיכות נדירה ובאמת ספר שווה ביותר.

קישור להזמנה:http://www.amazon.com/Madonna-Illus...=UTF8&qid=1357298711&sr=1-11&keywords=madonna
קישור לוידאו ביוטיוב:https://www.youtube.com/watch?v=xJN06gSbEVM (בוידאו מדלגים על המון עמודים למשל כל התקופה של ROL)

*חשוב לי לציין שכאשר קניתי את כל אחד מהספרים הבאים המחירים היו יותר זולים.. למשל מאמזון הספר השלישי שכתבתי עליו הזמנתי ב11 דולר וכרגע מחירו עלה וככה גם עם השניים הראשונים.

*עם יש שאלות או אם אתם מעוניינים שאצלם מספר עמודים מהספרים האישיים שלי כדי שתוכלו לראות באיכות יותר טובה מאשר בוידאוים תפנו אלי בפרטי או בפייסבוק ofer osherovitz ואשמח לעזור ולצם תמונות ספציפיות לבקשתכם. הספרים מומלצים כמו שאמרתי בחום רב אל תהססו ותרכשו את שלושתם. שיהיה אחלה ספו"ש לכולם.
 

tali44

New member
מגניב,תודה על ההמלצה!


 
למעלה