המצוי, הרצוי והנשוי

D e c e m b e r

New member
זה מזכיר לי משהו שכתבתי בפורום אחר

די מזמן, כמענה על השאלה האולטמטיבית בצ'אטים " מה את מחפשת?" שאלת מיליון הדולר.. אז ככה, למען האמת, איני יודעת מה אני מחפשת... אבל אני יודעת מה אני לא מחפשת... זה נחשב ? אני לא מחפשת עלוקה בתוך חיי מחפשת גבר שיחיה את חייו ויתן לי לחיות את שלי אבל אם הוא בקשר איתי שיהיה רק איתי לא צריכה שיממן אותי או שיטפל בילדיי גם לא לתלות תמונה או להחליף מנורה צריכה גבר רק בשבילי שניה , לא סיימתי אני עובדת במשרה מלאה, לומדת לתואר ראשון , כותבת פרוזה ושירה ומגדלת שני בנים כך שאין לי זמן לעלוקות למיניהם מה שכן פעם פעמיים בשבוע לצאת, או לשבת בבית ולהתכרבל כל סופ"ש שני לבלות ביחד סופ"ש כאשר כל דקה כאילו אין מחר פעם ביום טלפון של מה נשמע ואיך עבר היום וזהו זה הרבה? ואם , עם כל זה, תצמח אהבה....וזוגיות טובה ... דיינו...
 
יותר קשה כשיש ילדים אני חושב..

וזו קצת בעיה אם רק נודה בזה. כי מבחר הגברים שהיו שוקלים להיכנס לקשר עם אישה שיש לה שני ילדים- לא קל למצוא היום. לדעתי רוב גדול של גברים שכן מוכנים לכזה צעד- הם בעצם רק מטעים את הצד השני ואת עצמם, כי לרובם אין שום מושג מה זה להיכנס לקשר עם אישה שיש לה ילדים. ואל תקחי אותי לא נכון בבקשה
מאמין שלך זה יותר קשה.... ולא, את לא מבקשת הרבה .
 
אני מדבר מתוך נסיון, כן.

לא נראה לי שאני אפרט על זה, אבל כן, לי למשל היה מאד קשה לצאת עם מישהי שיש לה ילד ושבכל רגע נתון בעלה לשעבר תמיד נהיה איכשהו נושא השיחה שלנו, או בכל מקום אחר. לכאורה- הילד איננו בעיה, הבעיה היא האקס במקרה שיש ילד. כי אין מה לעשות- הוא כל הזמן מעורב .
 

D e c e m b e r

New member
צר לי שעברת חוויה כזו

שכן אשה גרושה עם ילדים שאינה שלמה עם עצמה וה
שלה במרכז העניינים , לא תזכה לאושר כל כך במהרה. אצלי לדוגמא ה
ממני והלאה, רואה את הילדים רק בסופי שבוע, יש לו חיים משלו ולי חיים מלאים ומאושרים משלי ושנינו מכבדים אחד את השניה. יש לו חברה ולה ילדים משלה. שני עולמות שונים והכל על מי מנוחות. אז כמו שבקשת קודם "שלא תשפוט אותי".... אל לך לשפוט כל אחת לפי החוויה שחווית...אולי תופתע..אין לדעת מאין תופיע האהבה.. אך, כן, אני מסכימה איתך, כרווק, בראש מעייניך זה משפחה משלך , שאתה יצרת ולא משפחה מוכנה. ועל זה אין ויכוח.
 
האמת - שכל מקרה לגופו

עשיתי מעין הכללה ואני מצטער על זה. פשוט אצלה זה היה שהאקס הזה היה כמעט כל הזמן בראש שלה, הוא היה עושה לה את המוות וגם ההיפך כמובן ואני- הייתי בתוך זה ולא היה לי נחמד כל הזמן להיות בסביבה ולשמוע את כל מה שהוא עשה והיא ... אז עכשיו לדוגמא הוא מתווכח איתה בטלפון, היא נכנסת לדיכאון ממנו, וכך הלאה והלאה- וזה בהחלט דבר שהפריע לי אישית לנסות ולהמשיך הלאה במצב הנתון. אז באמת כל מקרה לגופו.
 

ליאל212

New member
תראה נסיך וגם מושלם למה אתה כותב לא

טוב אז ככה אני גם גרושה +1 והגרוש שלי לא מטריד אותי ואני לא מטרידה אותו ברוך השם. ובטח ובטח לא נמצא לי בראש מעייני ולא במחשבותיי כלל וכלל. יש לי חיים מלאים משלי. ואצלו לא יודעת וגם לא מתעניינת בכלל. אני בטוחה שאמצא את האחד שכן ירצה אותי עם הילד המקסים ודרך אגב מחפשת גם גרוש+ או גרוש ++ כי אם מדובר ברווק או גרוש בלי באמת מבינה אותך עוד לא עברת את הבכי בלילות הטיטולים הגן בית הספר וכו' אז זה באמת קשה לאחד כזה. מכל הלב אני אומרת אין כאן ציניות.
 

D e c e m b e r

New member
דעתו של אדם רכושו הוא.

ולכן אין חשש שאקח את דבריך בצורה לא נכונה. וכן, פעם חשבתי כמוך.אך מאז עברו הרבה מים בירקון
ונולד האחד שגרם לי לחשוב אחרת.
 

P u s s i c a t

New member
חתול גמד ../images/Emo3.gif

(או פוטושופ
) תמונות מדהימות
הולכת לישון עם חיוך
 
למעלה