= המצעד של נושמים מזרחית - 96 - כנסו להצבעה =

cool7

New member
= המצעד של נושמים מזרחית - 96 - כנסו להצבעה =

המצעד משודר כל מוצ"ש, בין השעות 20:00-22:00. ההצבעה מתרחשת ככה: * במצעד עצמו - הצבעה אחת בלבד עבור שיר מסוים * בשירים בפתח - ניתן להצביע פעם אחת אך פה ניתנת לכם האפשרות לבחור מספר שירים (מרשימה זו יכנסו למצעד הבא ויחליפו את היורדות) להצבעה עבור מצעד מספר 96: לחצו כאן רדיו נושמים מזרחית (24 שעות): להאזנה מאחר שיש המון המון שירים חדשים שיצאו, אז יש מצב גדול שאנחנו מפספסים, אז תרשמו פה את השיר. אם הוא לא רשום אצלנו נוסיף אותו להמשך, ותבינו יש עוד שירים אז יש גם תור חח (ואם יש עוד הצעות וכו' גם מוזמנים לרשום)
 

מלך שלך

New member
רדיו שקשוקה מתי תשתפרו.

חובבנים.מתי יהיה לכם אתר כמו תחנה רצינית?מתי השירים שלכם לא יחזרו על עצמם?מתי יהיה לכם שדרנים ברצף?ולא שדרן שפותח מיקרופון 20 דקות אחרי שעה עגולה פתאום באמצע היום,לא הגיע הזמן להיתקדם אתם לא חושבים על זה.
 

cool7

New member
נראה לי האזנת בשנת 2005 ושם הפסקת...

מצידי שלא תאזין גם עד 2010, אנשים כמוך לא עושים טובות אתה עוד אחד מהאנשים שאומרים שאם אני אהיה ראש הממשלה אני משנה הכל ואז מגיעים להיות ראש הממשלה ולא עושים כלום, כלומר רק דיבורים שתתחיל לעשות גם משהו נדבר... ואם היית יודע לקרוא גם אז כל ההסברים נרשמו בהודעות אחרות.
 

מלך שלך

New member
קראתי אבל לא עשיתם דבר.

אפילו מערכת צ'ט אין לכם,המצב שלכם משנת 2005 אפילו היתדרדר עוד יותר.אתר בשקל וחצי בלי פרטים על הרדיו או על השדרנים ברצף השירים חוזרים על עצמם אחד אחרי השני.למה לא להפנים לדעת לקבל ביקורת ולנסות להישתפר.
 

cool7

New member
כי זה לא מה שאתה רואה

אין מערכת צ'ט כי זה לא רדיו של ילדים בני 13 יש מערכת דשים מסודרת, אתה מוזמן לשלוח שם את הדשים/הערות שלך לאותו שדרן שבשידור כרגע יכלנו למלא שעות עם שדרני ספסל שעולים שפנוי להם, אבל אנחנו פחות מעוניינים בכך אלא בשדרנים שיעלו באופן קבוע בשעות קבועות. לגבי השירים ברצף זו בדר"כ מערכת אוטומטית אז יש מצב כתוצאה מההרנדומליות יצא מצב ששיר יחזור על עצמו, כל כמה זמן מגוונים ומשנים, אנחנו לא אטומים וראיתי את ההערה הזו כבר. לגבי הפורטל אחרי החגים יתחילו לעבוד על זה בע"ה והולך להיות מושקע קצת המון מעל שקל וחצי שאתה מדבר עליהם. אל תחשוב שאנחנו לא רוצים שהכל יהיה נוצץ וזהב, אבל יש דבר כזה שנקרא לפעמים "בלתי צפוי" תאמין לי שאנחנו יודעים את כל הנקודות שצריך לשפר ומשתדלים, לא תמיד זה הולך כמו שרוצים אז אל תגיד שלא יודעים לקבל ביקורת. אבל שחוזרים על זה ולא מבינים את התשובות שעונים לכם, אז במקום להגיד גם מילים טובות ותודה, יש כאלה שהם כמוך כפויי טובה ורק מתלוננים. האזנה נעימה.
 
כל הכיף ברדיו אינטרנטי זה צ'אט.

מה הקשר לרדיו של בני 13 עובדה התחנות הכי חזקות ברשת משתמשות בצ'אט.מאשר שכל שנייה השדרן מקריא הודעות זה נשמע טיפשי.אני חושבת שלשדרן גם יותר נעים שיש צ'אט.זה הרבה יותר מיקצועי גם.ולגבי השירים ברצף?את המאזינים זה לא בדיוק מעניין עם מה אתם עובדים.אני האזנתי לכם שלשום בלילה וזה היה קטסטרופה ליאור נרקיס מה תעשי הושמע בשעה 10 פעמים עד שלא יכולתי והעברתי תחנה.עובדה שלתחנות האיזוריות זה לא קורה אולי תשנו תוכנה.
 
למעלה