המצרים מבשלים משהוא ?

ירמיהו

New member
המצרים מבשלים משהוא ?

שר החוץ המצרי, עמר מוסא, אומר הבוקר כי ההתפתחויות בין הפלסטינים לישראל מוכיחות, כי הסכם אוסלו הסתיים והמצב כיום יביא בסופו של דבר להכרזה על מדינה פלסטינית עצמאית. מוסא סרב לאשר כי מצרים מנסה להביא לפגישה בין ברק לערפאת, וציין כי בראש סדר העדיפות נמצאים המאמצים להפסקת הרג הפלסטינים. על איומי ישראל כלפי סוריה ולבנון אמר מוסא: ``כולם התרגלו לשמוע איומים כאלה מצד ישראל, אלא שישראל איננה נמצאת כרגע במעמד שמאפשר לה ליישם אותם``. קישורים
 

amor

New member
בכנס מג``דים אמר מופז שצריך

להערך גם למלחמה כוללת . הצטרפות מצרים למלחמה זו באופן מלא או חלקי בלתי נמנעת במיוחד כשאר מובארק רוצה להיות המוביל בין שליטי ערב.
 

ירמיהו

New member
מצרים לא זנחה מעולם.......

את אופצית המלחמה, ההתחמשות שלהם ב 20 השנים האחרונות וההתבטאויות שלהם כל השנים רק מאמתות את הערכות כולם שפניהם למלחמה מולנו ולא מול הסודנים.......
 
ולסיכום : הוגדל תקציב הבטחון

מדהים איך שלא יודעים לקרוא עיתונים. כל הרעש של המטכ``ל נגמר מרגע שאושרה הגדלת תקציב הבטחון. מאימתי הפך הרמטכ``ל לפרשן פוליטי. תפקיוד להכין את הצבא. עד עתה הוכח שמופז עשה זאת היטב. יש צבא ממושמע שלא יורה סתם שמציית לפקודות ולא משחק לידי אף אחד. וקצת פולייקה לקראת דיוני תקציב לא הזיקה לאף רמטכ``ל. וזהו סוף שיעור ראשון בהבנת הנקרא בעיתון.
 
קדאפי מבשל למצרים גם כן !

כל ארצות ערב נגדנו. האמנם ? אימתי זה קרה. סוריה בברית עם אירן כי עירק אם תנוע אז אירן גם. בינתיים מקשקשים על ישראל. סוריה מחזיקה צבא מולנו וגם מול טורקיה. אם תזוז יש לטורקים תוכניות. גם לעירק. קדאפי מחכך ידיו למקרה שמצרים תזוז. כולם שונאים את ..... הפתעה - לא את ישראל אלא את הפלשתינאים. כולם מוכנים שהפלשתינאים ימותו והעיקר שיעלמו. הסורים טובי הלב עדיים מחזיקים פלשתינאים ליטים במחנות. גם בעזה העזתים לא משתגעים על אלה שהגיעו מיפו ומחיפה ועכו ומרמלה. גם בירדן היו שמחים שלא יהיו פלשתינאים. אז לפתע פתאום הכל הסתדר. מספיק עם הפרשנויות המגוחכות והאמונה העיוורת בכל מיני אמירות עתונאיות.
 
למעלה