"המקרה המוזר של יודה מאוריגמי "
2013
טום אנגלברגר .בהוצאת עם עובד
ספר כשמו די מוזר, ובכול זאת מסקרן .
ובספר ,מסופר על קבוצת ילדים הלומדת באותו בית ספר ,כיתה ו' בתחילת גיל ההתבגרות .
בין הילדים בולט ילד בשם דווייט ,הילדים יודעים לספר עליו כמוזר .
בארוחת צהרים "לוקח עוד איזה חמש לחמניות ומורח אותן ברוטב " עמוד 110
הוא לובש אפודה "מכוערת בצורה מזעזעת "- שפשוט לא יכולים להתעלם ממנה . עמוד 90 .
"הוא נשכב על הרצפה במקומות מוזרים. עמוד 43
"הוא מפוקק את האצבעות שלו בצליל "לא נעים.
"לפעמים ,כשאנחנו מחליטים להיות נחמדים אליו ,הוא מתנהג כמו אדיוט וסתם "..מוציא מילים משונות מהפה.עמוד 44
כך שאתם מבינים שדווייט עוף מוזר בקבוצת הילדים .
ובכול זאת הסיפור הוא עליו, או ליתר דיוק, על יודה בובת נייר מאוריגמי ,שמה יודה , שאיתה הוא מסתובב -"על האצבע ".
{תוכלו לראות את הבובה על העטיפה הקדמית }
אבל לא רק בזה הענין,מסתבר שהילדים מגיעים אליו אל דווייט/ או יודה מאוריגמי ,כדי להתייעץ בעייני היום יום ,הטורדים את מנוחתם כולל עניינים אישים .בד בבד מחכים לתשובה מיודה האורגמי ,והעיקר על פיו נוהגים .
לרוב התשובות יעילות , מנחמות , מעודדות , נותנות כוח ,וזאת הסיבה שמעגל השואלים את דוויט/או ייודה מאורגמי הולך ומתרחב .
וזאת אנו יודעים על פי הפרקים .בכול פרק יש תחקיר של חבר מהכיתה המספר בגוף ראשון על המקרה.
2013
טום אנגלברגר .בהוצאת עם עובד
ספר כשמו די מוזר, ובכול זאת מסקרן .
ובספר ,מסופר על קבוצת ילדים הלומדת באותו בית ספר ,כיתה ו' בתחילת גיל ההתבגרות .
בין הילדים בולט ילד בשם דווייט ,הילדים יודעים לספר עליו כמוזר .
בארוחת צהרים "לוקח עוד איזה חמש לחמניות ומורח אותן ברוטב " עמוד 110
הוא לובש אפודה "מכוערת בצורה מזעזעת "- שפשוט לא יכולים להתעלם ממנה . עמוד 90 .
"הוא נשכב על הרצפה במקומות מוזרים. עמוד 43
"הוא מפוקק את האצבעות שלו בצליל "לא נעים.
"לפעמים ,כשאנחנו מחליטים להיות נחמדים אליו ,הוא מתנהג כמו אדיוט וסתם "..מוציא מילים משונות מהפה.עמוד 44
כך שאתם מבינים שדווייט עוף מוזר בקבוצת הילדים .
ובכול זאת הסיפור הוא עליו, או ליתר דיוק, על יודה בובת נייר מאוריגמי ,שמה יודה , שאיתה הוא מסתובב -"על האצבע ".
{תוכלו לראות את הבובה על העטיפה הקדמית }
אבל לא רק בזה הענין,מסתבר שהילדים מגיעים אליו אל דווייט/ או יודה מאוריגמי ,כדי להתייעץ בעייני היום יום ,הטורדים את מנוחתם כולל עניינים אישים .בד בבד מחכים לתשובה מיודה האורגמי ,והעיקר על פיו נוהגים .
לרוב התשובות יעילות , מנחמות , מעודדות , נותנות כוח ,וזאת הסיבה שמעגל השואלים את דוויט/או ייודה מאורגמי הולך ומתרחב .
וזאת אנו יודעים על פי הפרקים .בכול פרק יש תחקיר של חבר מהכיתה המספר בגוף ראשון על המקרה.