המשך:במקרה של תקלה ברכבות, יש להפעיל שאטל מיד

מצב
הנושא נעול.
המשך:במקרה של תקלה ברכבות, יש להפעיל שאטל מיד
השרשור הקודם לא קופץ כבר, אבל לדעתי מדובר על רעיון שהוא די נכון. אין צורך שהרכבת תחזיק אוטובוסים למקרה שתהיה איזושהיא תקלה, אבל סידור כלשהו עם חברות האוטובוסים יכול לפתור את הבעיה לפחות באופן חלקי. אם מדובר על מצב בו מסילה מושבתת לזמן ארוך (לדוגמה עקב תאונה) ואין מסילה חלופית שבה ניתן להעביר את הרכבות, יש לדאוג לשאטל לנוסעים מתחנות הרכבת בקווים הסגורים. ואני שוב אעתיק את הקטע המדבר על כשלים במערכת מתוך מאמרי הפורום (תחבורה ציבורית - השוואה בין ישראל לשוייץ): 2.12 כשלים במערכת המערכת בשוייץ אינה מחוסנת בפני תקלות: תאונות, פגעי מזג האויר או כשלים טכניים. אם מסילת ברזל נפגעת, מפנים את הרכבות לתוואי חלופי, אם האפשרות לכך קיימת. אם לא, הנוסעים נלקחים באוטובוסים שמשרתים את התחנות שהרכבת משרתת במצב רגיל. אותו הדבר מתרחש במקרה של טראם שנתקע. גורם חשוב הוא הפצת המידע במקרים כאלה. הנוסעים מעודכנים דרך מערכת כריזה שקיימת כמעט בכל תחנה וע"י רמקולים שממוקמים בכלי התח"צ עצמם. המידע הנמסר כולל את הקוים הנפגעים, שינויים זמניים במסלול, טיב התקלה ותוואי חלופי. ברגע שהתקלה מתוקנת, המידע מועבר לנוסעים.
 
המשך:במקרה של תקלה ברכבות, יש להפעיל שאטל מיד
השרשור הקודם לא קופץ כבר, אבל לדעתי מדובר על רעיון שהוא די נכון. אין צורך שהרכבת תחזיק אוטובוסים למקרה שתהיה איזושהיא תקלה, אבל סידור כלשהו עם חברות האוטובוסים יכול לפתור את הבעיה לפחות באופן חלקי. אם מדובר על מצב בו מסילה מושבתת לזמן ארוך (לדוגמה עקב תאונה) ואין מסילה חלופית שבה ניתן להעביר את הרכבות, יש לדאוג לשאטל לנוסעים מתחנות הרכבת בקווים הסגורים. ואני שוב אעתיק את הקטע המדבר על כשלים במערכת מתוך מאמרי הפורום (תחבורה ציבורית - השוואה בין ישראל לשוייץ): 2.12 כשלים במערכת המערכת בשוייץ אינה מחוסנת בפני תקלות: תאונות, פגעי מזג האויר או כשלים טכניים. אם מסילת ברזל נפגעת, מפנים את הרכבות לתוואי חלופי, אם האפשרות לכך קיימת. אם לא, הנוסעים נלקחים באוטובוסים שמשרתים את התחנות שהרכבת משרתת במצב רגיל. אותו הדבר מתרחש במקרה של טראם שנתקע. גורם חשוב הוא הפצת המידע במקרים כאלה. הנוסעים מעודכנים דרך מערכת כריזה שקיימת כמעט בכל תחנה וע"י רמקולים שממוקמים בכלי התח"צ עצמם. המידע הנמסר כולל את הקוים הנפגעים, שינויים זמניים במסלול, טיב התקלה ותוואי חלופי. ברגע שהתקלה מתוקנת, המידע מועבר לנוסעים.
הרעיון היה נכון, אבל כתבתי אותו,
בצורה הכי צינית שיכולה להיות, כדי שאתם המומחים הגדולים כבר תמצאו את הנוסחה המתאימה. אני רואה שחלקכם הבנתם אותו, וחלק לא. תודה אוהד אסטון!
 
הרעיון היה נכון, אבל כתבתי אותו,
בצורה הכי צינית שיכולה להיות, כדי שאתם המומחים הגדולים כבר תמצאו את הנוסחה המתאימה. אני רואה שחלקכם הבנתם אותו, וחלק לא. תודה אוהד אסטון!

 
הרעיון היה נכון, אבל כתבתי אותו,
בצורה הכי צינית שיכולה להיות, כדי שאתם המומחים הגדולים כבר תמצאו את הנוסחה המתאימה. אני רואה שחלקכם הבנתם אותו, וחלק לא. תודה אוהד אסטון!
לחברות התח"צ אוטובוסים די צרכם ואו פחות
אף חברה לא מחזיקה אוטובוסים רזרבה שמא למישהוא אחר יהיה חוסר. (בפרט אם הוא מתחרה). כדי לתגבר קוו מושבת (כמו באר שבע קרית גת) החברה מדללת קווי נוסעים אחרים. למה להם לעשות כך ולהסתכן בתלונות על אי עמידה בלו"ז מתוכנן. כשתשלמו מחירי נסיעה ריאלים כמו בשוויץ תקבלו שירות ברמה דומה. אתם רוצים לסוע במחירי הפסד ולקבל שירות כמו במקומות מסוימים בחו"ל.
 

Rubim88

New member
לחברות התח"צ אוטובוסים די צרכם ואו פחות
אף חברה לא מחזיקה אוטובוסים רזרבה שמא למישהוא אחר יהיה חוסר. (בפרט אם הוא מתחרה). כדי לתגבר קוו מושבת (כמו באר שבע קרית גת) החברה מדללת קווי נוסעים אחרים. למה להם לעשות כך ולהסתכן בתלונות על אי עמידה בלו"ז מתוכנן. כשתשלמו מחירי נסיעה ריאלים כמו בשוויץ תקבלו שירות ברמה דומה. אתם רוצים לסוע במחירי הפסד ולקבל שירות כמו במקומות מסוימים בחו"ל.
כשתקבל משכורת כמו בשוויץ...
תדבר על מחירי הפסד. הכל יחסי חביבי.. וזה לא שירות שקיים רק בשוויץ..
 

urilei

New member
לחברות התח"צ אוטובוסים די צרכם ואו פחות
אף חברה לא מחזיקה אוטובוסים רזרבה שמא למישהוא אחר יהיה חוסר. (בפרט אם הוא מתחרה). כדי לתגבר קוו מושבת (כמו באר שבע קרית גת) החברה מדללת קווי נוסעים אחרים. למה להם לעשות כך ולהסתכן בתלונות על אי עמידה בלו"ז מתוכנן. כשתשלמו מחירי נסיעה ריאלים כמו בשוויץ תקבלו שירות ברמה דומה. אתם רוצים לסוע במחירי הפסד ולקבל שירות כמו במקומות מסוימים בחו"ל.
תתקשר לאגד תיור או ליונייטד
בקש 20 אוטובוסים וספר לנו מה ענו לך... תודה...
 

בועז ל

New member
המשך:במקרה של תקלה ברכבות, יש להפעיל שאטל מיד
השרשור הקודם לא קופץ כבר, אבל לדעתי מדובר על רעיון שהוא די נכון. אין צורך שהרכבת תחזיק אוטובוסים למקרה שתהיה איזושהיא תקלה, אבל סידור כלשהו עם חברות האוטובוסים יכול לפתור את הבעיה לפחות באופן חלקי. אם מדובר על מצב בו מסילה מושבתת לזמן ארוך (לדוגמה עקב תאונה) ואין מסילה חלופית שבה ניתן להעביר את הרכבות, יש לדאוג לשאטל לנוסעים מתחנות הרכבת בקווים הסגורים. ואני שוב אעתיק את הקטע המדבר על כשלים במערכת מתוך מאמרי הפורום (תחבורה ציבורית - השוואה בין ישראל לשוייץ): 2.12 כשלים במערכת המערכת בשוייץ אינה מחוסנת בפני תקלות: תאונות, פגעי מזג האויר או כשלים טכניים. אם מסילת ברזל נפגעת, מפנים את הרכבות לתוואי חלופי, אם האפשרות לכך קיימת. אם לא, הנוסעים נלקחים באוטובוסים שמשרתים את התחנות שהרכבת משרתת במצב רגיל. אותו הדבר מתרחש במקרה של טראם שנתקע. גורם חשוב הוא הפצת המידע במקרים כאלה. הנוסעים מעודכנים דרך מערכת כריזה שקיימת כמעט בכל תחנה וע"י רמקולים שממוקמים בכלי התח"צ עצמם. המידע הנמסר כולל את הקוים הנפגעים, שינויים זמניים במסלול, טיב התקלה ותוואי חלופי. ברגע שהתקלה מתוקנת, המידע מועבר לנוסעים.
אוהד אסטון? השם הזה מצלצל לי מוכר משום מה...
בוא'נה, להיכן נעלמת?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה